Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä tekisin selkäpäivänä selkäliikkeet.
Mä tekisin selkäpäivänä selkäliikkeet.
+ Jos olisin Jabbar, niin vahvistaisin alaselkää tekemällä alaselkäliikkeitä ;) Jos siis alaselkä on heikko, niin tuolla pinnavedolla saat mavea vaan epätasapainoisemmaksi.. Sjmv on kova liike alaselälle, imo
Idea ei ole vetää puolestavälistä reittä, niinku täällä jotkut taas tahallaan ymmärtää, vaan lumpion päältä, koska liike lähtee sillon luonnollisesta asennosta ja säären saa juntattua luotisuoraan sivulta katsottuna ja vetokulman oikeaksi. Siitä sitten kuoletuksilla joka toisto, eikä pinnoilta paukuttelua. Oteleveys on leveämpi kuin normivedossa, ja se tekee tehokkaammaksi liikeradan. Mä en ainakaan kykene kun yhteen kovaan sarjaan tuossa liikkeessä ja se saa riittää. Siihen perään sitten jotain kulmasoudunvariaatiota ni pitäs tehdä jotain selälle. Mulla selkä on povessa tismalleen samassa asennossa kun maasta asti vedettäessä, ainoastaan perseen ja takareiden aktivointi jää pois, ja se ei kyllä selkäpäivänä kiinnosta. Seuraavana päivänä kyllä tuntuu epäkkäissä ja pitkissä selkälihoissa että jotain on tehty.
Sorry my bad. Kirjoitin oletuksella, ettei kukaan tee vetoja smithissä. Smithissä varmaan meneekin liikeradat päin persettä. Räkissä on paras tehdä. Jos on hyvä räkki niin siinä saa tangot laitettua sopivin välein jopa polvien alta.
Kyllähän sinä sen juurikin perseellä ja takareisillä nostat, alaselkä tekee vaan staattista duunia. Jos et sitten alaselkä pyöreänä nostele. Se mikä tosta jää pois on etureidet.
jos tuolta polven tienoolta alta sekä päältä nousee homona enempi ku maasta nii (irrotus nimenomaa kusee) nii onks se toden näkösesti sit just noi etureidet jotka lagaa? kerta lantio jaksaa kuiski ojentaa. aikasemmi ollu ongelma et menee suorinjaloinvetelyksi jos ei oo tekniikka natsina
Joo, mutta kai tuon nyt jokainen tajuaa omalla järjelläkin ilman mittauksia. Räkkiveto on lantion ojennus. Perse ja takareidet on ne lantion ojentajat. Ei oo rakettitiedettä.
Juu sen varmaan moni tajuaa, mutta ei tossa ja mavessa ainakaan ton mittauksen mukaan oo hirveästi eroa etureisien aktivaatiolla.