Alan oleen samaa mieltä tuosta smithistä. Väitän että tähän ketjuun liittymättömät meikäläisen rintaongelmat johtuu nimenomaan smithistä ja sen rajatusta liikeradasta. Ei ihmistä ole luotu vetämään, tai työntämään jotain määrättyä liikerataa pitkin. Aika harvoin vahvamiskisoissakaan sattuu haavereita vaikkka kuormat on äärimmäisiä. Ei ainakaan sellaisissa kohdin missä niitä ongelmia on smithiä käyttäessä. Itse jätän koko roskan pois omista treeneistä. Mukana ollut siis punnerruksissa ja jatkossa ei ole niissäkään.
Vaikka menee nyt ohi aihee niin rinnassa tuli joku lihaskalvon repeämä kapeassa vinopenkissä smithissä tehden. Siitä syystä ei sitten tankopenkkkaillakaan kuin lasten painoilla. Mutta kappas, kapeaa vinopenkkiä pystyy tekeen tangolla ilman ongelmia...
Tää oli jo toinen kerta kun smihtissä mun rinta sai osumaa...
Vaikka menee nyt ohi aihee niin rinnassa tuli joku lihaskalvon repeämä kapeassa vinopenkissä smithissä tehden. Siitä syystä ei sitten tankopenkkkaillakaan kuin lasten painoilla. Mutta kappas, kapeaa vinopenkkiä pystyy tekeen tangolla ilman ongelmia...
Tää oli jo toinen kerta kun smihtissä mun rinta sai osumaa...