Morjens. Laitan tämän tähän, kun en ole varma minne muuallekaan tämä sopisi, ja ollaanhan tässä aloittelijoita vielä. Eli Grouponissa olisi tarjolla
30e treenipassi kolmeksi kuukaudeksi Vantaan Easyfitille. Easyfitin sivuilla puhutaan kuitenkin aloitusmaksusta, joka on myös vähän alle 30e. Sopimusehtojen mukaan aloitusmaksu pitää maksa uuden asiakkuussuhteen alussa, mutta Grouponin sivuilla ei mainita tuosta mitään. Sattuisiko kukaan täällä tietämään, tulisiko tuolle tarjoukselle sitten hinnaksi 30e vai 60e? Ei se jälkimmäinenkään summa iso ole, mutta mieluummin sitä tietäisi paljonko joutuu maksamaan. Entä onko kokemuksia tuosta Tikkurilan Easyfitista, onko miten hyvä sali?
Voisi tässä samalla kysyä treeniohjelmastani ja syömisestä, kun tosiaan olen aloittelija. Olen kyllä käynyt salilla aiemminkin, mutta mulla on ollut siihen on/off -suhde. Kävin salilla puoli vuotta putkeen 17-vuotiaana ja toiset puoli vuotta 21-vuotiaana, minkä lisäksi olen käynyt pienempiä jaksoja välissä. Silloin ei tullut saatua tuloksia, koska söin liian vähän. Nyt 26-vuotiaana on tarkoitus ottaa sekä salilla käynti että syöminen vakavammin. Mitään hienoa ohjelmaa en ole suunnitellut, kunhan vaan olen noudattanut
tätä ohjelmaa sopivilla painoilla. Tein kuukauden 12 - 16 toiston sarjoja, nyt 8 - 12 toiston ja seuraavaksi olisi tarkoitus siirtyä kuukaudeksi 4 - 8 toiston sarjoihin. Sitten sama uusiksi.
Syödä olen koittanut ihan vaan tarpeeksi ja tasaisesti ympäri päivän. Lähinnä mietin proteiinin saamista: nykyään syön 2 x 250g maitorahkaa päivässä, mutta pitäisikö syödä kolme purkkia? Vai olisiko se 70-kiloiselle jo liikaa proteiinia (pituus 177cm). Ei halua proteiiniövereitäkään vetää, kun se liika proteiini rasittaa munuaisia.
Salille mennessäni sekoitan desin maltoa ja desin heraa palautusjuomaksi. Puolet siitä juon jo vähän ennen salille saapumista, jotta treenin aikana olisi heti ylimääräistä energiavarastoa. Loput sitten treenin jälkeen.
Kiitti jo etukäteen.