Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tumma parta, armeija ja se, että olen koksu. "Upseerikokelaan on oltava esimerkillinen, ei vain merkillinen." / "Kokelas ajaa tuon parran." - Yksikön vääpeli. Parranajo 2x päivässä ei tee hyvää iholle, hyi saatana ku kirvelee ja punoittaa... Hirveällä ihottumalla naama.
Pitäis etsiä vuokrakämppää Oulusta, enkä tiedä mistä aloittaa tai mitä tehhä. Toisekseen, ei mulla ole rahaakaan, että voi perkele...
Ihmissuhteet tällä hetkellä raunioina, olen jo melkonen loneri. Ei yhtään läheistä kaveria jäljellä. :(
Paska maailma. Paska intti. Paska elämä. Vittusaatana! :curs:

Niinno joo onneksi salilla jaksaa vielä käyä.

Viimeksi muokattu:
Tumma parta, armeija ja se, että olen koksu. "Upseerikokelaan on oltava esimerkillinen, ei vain merkillinen." / "Kokelas ajaa tuon parran." - Yksikön vääpeli. Parranajo 2x päivässä ei tee hyvää iholle, hyi saatana ku kirvelee ja punoittaa... Hirveällä ihottumalla naama.

Käy varuskuntasairaalassa keskustelemassa tuosta. Meillä ainakin parilla oli helpotuksia kun parrankasvu oli luokkaa luolamies. Siinä ei vääpelillä ole paljoa sanottavaa jos lääkintämajuri määrää toisin.

Pitäis etsiä vuokrakämppää Oulusta, enkä tiedä mistä aloittaa tai mitä tehhä. Toisekseen, ei mulla ole rahaakaan, että voi perkele...
Ihmissuhteet tällä hetkellä raunioina, olen jo melkonen loneri. Ei yhtään läheistä kaveria jäljellä. :(
Paska maailma. Paska intti. Paska elämä. Vittusaatana! :curs:

Niinno joo onneksi salilla jaksaa vielä käyä.
Toinen helpottava ratkaisu parranajoon voisi olla partakoneen ostaminen. Ensinnäkin partakone on höylää huomattavasti nopeampi vehje parranajoon ja toisekseen se ei raavi ihoa käytännössä ollenkaan. Miinuspuolena ehkä se, että partakoneella ei saa aivan niin hyvää posliinipintaa kuin höylällä.

Toinen helpottava ratkaisu parranajoon voisi olla partakoneen ostaminen. Ensinnäkin partakone on höylää huomattavasti nopeampi vehje parranajoon ja toisekseen se ei raavi ihoa käytännössä ollenkaan. Miinuspuolena ehkä se, että partakoneella ei saa aivan niin hyvää posliinipintaa kuin höylällä.

Omakohtaiset kokemukset: partakone, oli se sitten 20 € halppis tai 100 € saa kaulan alueen aivan tulipunaiseksi ja erittäin kirveleväksi. Gilleten höylillä kaula ei ärsyynny ollenkaan. Toki kone on helpompi ja nopeempi, mutta mun iho ei sitä kestä, varsinkaan joka päivä käytettynä. Varmaan jotku halppis höylät saa ihon ärsyyntymään.

Ei onnistu se partakone, harmi vaan... On tosiaan sitä tummuusluokkaa partakarvat, että koneella ajaessa näyttää siltä niinku ei olis ajanu lainkaan. Höylä ottaa sen verran paremmin.
Ihan Gilletten parhaita teriä olen ostellu. Tai ainaki hintavimpia :rolleyes:
Sitä helpotusta kuulemma vois saada esim. siten, että kerran kahessa päivässä jos ajais. Sopis mulle, ehkä vähä ihoki sais rauhottua.

Ja ainiin se vitutus. Olen nyt viikonlopun sisään kuullu aika paljon (paska)puhetta itestäni. Ei kiinnosta sinällään toki vittuakaan, puhukoon, mutta kumma juttu miten ihmisillä on kiinnostusta tuollaseen... Mitä vittua.

Nämä vitun turhat pyhät, pääsiäinen voi vittu! kaupat jo kolmatta päivää kiinni saatana näitten takia vittu

En tiedä missäpäin asustelet, mutta muualla Suomessa kaupat oli kyllä Lauantaina auki ihan normaalisti. Lukuunottamatta Alkoa, jos sinne oli sulla siis hirveä kaipuu.

Niin on ärrät ja siwat kans, mut siihen se jääkin. Ja kolmella päivällä tarkotin pe,su ja tänään.

- - - Updated - - -

Niin on ärrät ja siwat kans, mut siihen se jääkin. Ja kolmella päivällä tarkotin pe,su ja tänään.

Perkeleen perkele. En lähe enempää sepustamaan ennen ku oon varma, mut vitun naiseus. Saatanan vittu. Ukot olkaa oikeesti onnellisia ukkoudestanne.

Back
Ylös Bottom