Eikö teidän kaupungissa ole asukaspysäköintiä?
täällä mitään sellaisia ole, paskalaitos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paska taloyhtiö, vitunmoiset jonot parkkipaikoista. sain siis taaaas parkkisakot kun ei tuota omaa paikkaa ole.......
täällä mitään sellaisia ole, paskalaitos.

Tumma parta, armeija ja se, että olen koksu. "Upseerikokelaan on oltava esimerkillinen, ei vain merkillinen." / "Kokelas ajaa tuon parran." - Yksikön vääpeli. Parranajo 2x päivässä ei tee hyvää iholle, hyi saatana ku kirvelee ja punoittaa... Hirveällä ihottumalla naama.
Toinen helpottava ratkaisu parranajoon voisi olla partakoneen ostaminen. Ensinnäkin partakone on höylää huomattavasti nopeampi vehje parranajoon ja toisekseen se ei raavi ihoa käytännössä ollenkaan. Miinuspuolena ehkä se, että partakoneella ei saa aivan niin hyvää posliinipintaa kuin höylällä.Tumma parta, armeija ja se, että olen koksu. "Upseerikokelaan on oltava esimerkillinen, ei vain merkillinen." / "Kokelas ajaa tuon parran." - Yksikön vääpeli. Parranajo 2x päivässä ei tee hyvää iholle, hyi saatana ku kirvelee ja punoittaa... Hirveällä ihottumalla naama.
Pitäis etsiä vuokrakämppää Oulusta, enkä tiedä mistä aloittaa tai mitä tehhä. Toisekseen, ei mulla ole rahaakaan, että voi perkele...
Ihmissuhteet tällä hetkellä raunioina, olen jo melkonen loneri. Ei yhtään läheistä kaveria jäljellä. :(
Paska maailma. Paska intti. Paska elämä. Vittusaatana! :curs:
Niinno joo onneksi salilla jaksaa vielä käyä.
Toinen helpottava ratkaisu parranajoon voisi olla partakoneen ostaminen. Ensinnäkin partakone on höylää huomattavasti nopeampi vehje parranajoon ja toisekseen se ei raavi ihoa käytännössä ollenkaan. Miinuspuolena ehkä se, että partakoneella ei saa aivan niin hyvää posliinipintaa kuin höylällä.
Toinen helpottava ratkaisu parranajoon voisi olla partakoneen ostaminen. Ensinnäkin partakone on höylää huomattavasti nopeampi vehje parranajoon ja toisekseen se ei raavi ihoa käytännössä ollenkaan. Miinuspuolena ehkä se, että partakoneella ei saa aivan niin hyvää posliinipintaa kuin höylällä.

Nämä vitun turhat pyhät, pääsiäinen voi vittu! kaupat jo kolmatta päivää kiinni saatana näitten takia vittu
Nämä vitun turhat pyhät, pääsiäinen voi vittu! kaupat jo kolmatta päivää kiinni saatana näitten takia vittu