Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Vedin pitkästä aikaa Myo Blitzia naamariin ja treeni sujuikin loistavasti. Placeboa tai ei, oon tyytyväinen :)

Mulla kyseinen tuote alkaa oksettaa treenin jälkeen..

Hymyä huulille toi, ku salin PT kävi tokasemassa mulle, että sun pitäs varmaan käydä lääkärissa, kun selkään on ilmestynyt patteja :dance:

Jalkojen treenaamisen viha-rakkaus-suhde ilahdutti. Treenin aikana tärisytti, huippasi ja oksetti, mutta sain sarjat kunnialla läpi. Nyt jalat huutavat kostoaan ja fiilis varmaan vain paranee huomenna :dance:

Timmi salimirkku katseli häiritsevän pitkään. Noh, ei ollut ainoo ;)

Painot nousee kivasti käppäripenas ja prässis. kykeski vois nousta kuha venyttelis nii kykekin kulkis ylösalas mukavammin mutta ku ei muista jaksa jne. tekosyitten lomassa.

Hyvä pumppi & tuntuma käsitreenissä oli tän päivän ehdoton ilonaihe :puntti: Sorruin jopa peilailemaan itseäni t-paidassa kesken treenin kun koitti se viisitoistaminuuttinen viikosta jolloin käpälät eivät näytä ihan säälittäviltä tumpuilta ja tietty sain välittömästi kuittia että helvettiäkö siinä pullistelen..

Voimapyörä suorin jaloin on alkanu kehittymään heti ku sitä oon alkanu harjottelemaan. Oon tehny sitä suorin jaloin silleen, että törmään päin seinää joka toistolla. Ei se ihan oikea toisto varpailtaan välttämättä oo mahdotonta saavuttaa. :) En mä silleen kyllä koskaan oo ajatellukkaan...

Tää nyt oli eilen, mutta PR:t penkissä, mavessa ja vielä etukyykyssä. Aika täydellisesti meni päivä, vaikka joka paikka tuntui olevan ihan paskana. Niinkuin John Broz sanoo niin "your body lies". :)

Voimapyörä suorin jaloin on alkanu kehittymään heti ku sitä oon alkanu harjottelemaan. Oon tehny sitä suorin jaloin silleen, että törmään päin seinää joka toistolla. Ei se ihan oikea toisto varpailtaan välttämättä oo mahdotonta saavuttaa. :) En mä silleen kyllä koskaan oo ajatellukkaan...

Kuulin tällaisen neuvon, eli lisäpainovyö kiinni ylätaljaan (tai ristikkäistaljan ylälenkkiin) sopivat painot pakkaan ja pikkuhiljaa totuttaa lihakset tekemään liikettä. Painoja pois heti kun mahdollista.

Polviltaanhan tuo kannattaa alottaa, ei kauaa tarvi tehä että alkaa varpasiltaankin sujua.

Paitsi että ei se näköjään mee noin. Puoltoista vuotta polviltaan ja nykyään menee ihan kepeesti pitkiäkin sarjoja polviltaan, mut varpailtaan ei mee vielä yhtään kokonaista toistoa.

Paitsi että ei se näköjään mee noin. Puoltoista vuotta polviltaan ja nykyään menee ihan kepeesti pitkiäkin sarjoja polviltaan, mut varpailtaan ei mee vielä yhtään kokonaista toistoa.

Kokeile tehä varpailtaan niin monta ku osittain pystyt ja sit lopuksi polviltaan loppuun niin montako ku menee.

Toinen on mitä oon nähny niin polvillaan ku tekee niin selän päälle laittaa levypainon.

Kokeile tehä varpailtaan niin monta ku osittain pystyt ja sit lopuksi polviltaan loppuun niin montako ku menee.

Toinen on mitä oon nähny niin polvillaan ku tekee niin selän päälle laittaa levypainon.

Toi tapa, millä nyt oon tehny, on tuntunu oikeen hyvältä. Törmään joka toistolla seinään niin, etten saa ihan täyttä liikerataa aikaiseksi. Varpaita aina pikkusen kauemmaks tuomalla tohon saa hyvin progressioa ja loppujen lopulta pitäis mennä ihan oikeesti.

Jumankavita että kulki treeni tänään lujaa ja sain ihan uskomattoman pumpin aikaseks, jokaiseen liikkeeseen lisää toistoja ja kaikkiin ens kerralla lisää painoa!! WUHUU!!!

Back
Ylös Bottom