Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Misä säilytätte autossa skrapaajaa? Tollasta jossa on harja+skrapaaja samassa.
Misä säilytätte autossa skrapaajaa? Tollasta jossa on harja+skrapaaja samassa.
Olin eilen ryypiskelemässä ja join mm punaviiniä josta tuli järkky hedari kotiin tultua, otin vahingossa laatikkoon jääneitä Panacodeja (3kpl) kun sekoitin ne Panadoliin :face: No ihmettelin kun tuli hirvee olo selkään sattu, oksensin ja olin sekava. Äsken aloin tutkimaan ja todettiin olevan todella myrkyllinen yhdistelmä, kuolenko nyt?
Edit: No soitin lääkärille ja sanoi, ettei noilla määrillä vielä maksakaan poksahda. Mutta suositteli välttämään.
Olin eilen ryypiskelemässä ja join mm punaviiniä josta tuli järkky hedari kotiin tultua, otin vahingossa laatikkoon jääneitä Panacodeja (3kpl) kun sekoitin ne Panadoliin :face: No ihmettelin kun tuli hirvee olo selkään sattu, oksensin ja olin sekava. Äsken aloin tutkimaan ja todettiin olevan todella myrkyllinen yhdistelmä, kuolenko nyt?
Edit: No soitin lääkärille ja sanoi, ettei noilla määrillä vielä maksakaan poksahda. Mutta suositteli välttämään.
Epäterveellisempää olis vetää kolme Panadolia (olettaen et ne on 1g) kuin 3 Panacodia ryyppyillan päätteeks, Panacodissa on parasetamolia muistaakseni 450mg/tbl.

? Vai meneekö säästöliekille? Jos tuntuu, että kroppa ei jaksa niin mitä lisäisitte? Paljonkohan tuost tulee päivään kaloreita? Ei ainakaan varmaan liikaa?Normi teelusikallinen about 5g.
Eli aikamoisen yliannostuksen olen ottanut, kun nyt jostain löytyis 1 gramman kuuppa.
Kun netistäkin yritin etsiä että paljon on millilitra versus gramma, niin ei löytynyt. No menempä uudestaan nettiin ja yritän löytää jostain kunnollisen painojen vertaus saitin
Sähköparin jännite riippuu siitä, mistä aineista sähköpari on tehty. Ladattava akku tehdään eri aineista kuin paristo, jotta sen voisi ladata. Jotenkin niin se kai menee.Miks AA-paristo on 1,5volttia mut ladattava AA-akkuparisto vaan 1,2volttia? Vaikuttaako johonkin? Langattoman hiiren käyttöön liittyen kyselen...
Sellainen vinkki vielä, että tuo virallinen teelusikallinen on 5ml. Eli voit hyvin ajatella että 1ml = 1g... Ja kun on vain tauriinista kyse niin ei huolia jos vähän heittelee.