Vessa tukossa.
Ei karhupumppua.
Mitä vittua tuolle voi tähän hätään tehdä?
Ei karhupumppua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heitä sangollinen vettä perään. Muista varoa roiskeita.Vessa tukossa.
Ei karhupumppua.
Vessa tukossa.
Ei karhupumppua.

Vessa tukossa.
Ei karhupumppua.
Kamoon hei, ne on myyjiä :D Kyllä muistan itsekin kun joskus nuorena kloppina ostin jotain paitoja yhdestä liikkeestä, missä hintataso oli vähän normi-Prismaa kalliimpi niin myyjä kehui kuinka paita näyttää hyvältä päällä kun on niin isot hartiat yms :D Nyt kun asiaa ajattelee niin tosiaan, painoa oli sillloin varmaan 64kg ja runko muutenkin yhtä jäntevä kuin 9-vuotiaalla pojalla, joten facepalm! :DVaatekaupan myyjä on taas huijannut mua kun väitti, että nää farkut näyttää hyviltä mun jalassa. Vitut! Hirveet pillit.
Kamoon hei, ne on myyjiä :D Kyllä muistan itsekin kun joskus nuorena kloppina ostin jotain paitoja yhdestä liikkeestä, missä hintataso oli vähän normi-Prismaa kalliimpi niin myyjä kehui kuinka paita näyttää hyvältä päällä kun on niin isot hartiat yms :D Nyt kun asiaa ajattelee niin tosiaan, painoa oli sillloin varmaan 64kg ja runko muutenkin yhtä jäntevä kuin 9-vuotiaalla pojalla, joten facepalm! :D
Hukkasin kämpän vara-avaimen. Ollaan siis muuttamassa ja nyt onnistuin vanhan kämpän avaimen pudottamaan siihen kämpän pihaan hirveässä lumipyryssä. Eihän sitä mistään löytynyt kun lunta tulee kuin esterin perseestä. Tuli kiva ylimääräinen kuluerä tähän väliin,kun pakkohan se on sarjoittaa uusiksi. Vanhan mallinen abloy ei luulisi aivan järjettömiä maksavan. Rivarikämpän lukko ja kaksi varaston lukkoa.
Kuulostaapa kurjalta. :( Toivottavasti löydät uuden työpaikan pian.Esimiehet. Narsistisia, putkikatseisia mulkkuja. Hyvin alkoi taas aamu töissä kun heti alkuun purskahtaa itkuun, kun yksi heistä jättänyt työpöydälle ihan koneella kirjoitetun, tulostetun lapun, jälleen kerran, jossa kerrotaan kuinka väärin on taas työt tehty. Näitä lappuja tulee aina vähän väliä ja välillä ihan sähköpostitsekin. Työmäärä järjetön, ei informoida mitään ennakkoon että nyt tulisi sellaista ja tällaista, vaan huomaat kaiken aamulla kun saavut toimistolle. Asioista ei ikinä keskustella etukäteen ja sitten kun ei tee asioita niin kuin he oat sen omassa päässään ajatellut, niin väärin tehty ja tulee haukut. Sitten tulee haukut myös siitä, kun muut työt seisoo ja ihmettelet että miksi mä tämmöistä oikeasti kestän. No enpä kestäkään, stressikäyrä yli maksimin, tokaa päivää itkettää ja koko ajan työnhaku päällä. Asiaa ei helpota se, että toimari lomalla ja sitä ei viitsisi häiritä vielä tällä ja toinen esimiehistä pikkujouluissa kännipäissään uhkaili mua (oli myös samana iltana haukkunut kaikki muutkin tutut ja tuntemattomat).
Haluaisin vain päästä täältä pois, mutta en haluaisi yks kaks lopettaa ilman että olisi muuta työpaikkaa minne mennä. Mutta jos tää jatkuu näin, niin voi olla että joutuu hakemaan stressilomaa, eikä edes ole mikään vitsi.
Vaatekaupan myyjä on taas huijannut mua kun väitti, että nää farkut näyttää hyviltä mun jalassa. Vitut! Hirveet pillit. Hyi saatana kun hävetti kävellä töihin asti. Vittu kun ei itellä oo mitään tyylitajua, niin ei osaa ostaa vaatteita. Mä luovutan, alan kulkea verkkareissa ja lenkkareissa joka paikkaan.
Edit. Itseasiassa nyt kun mietin, oon aina ollut tyytyväinen vaatteisiini, kun oon ite valinnut ne enkä ole kuunnellut yhdenkään naisen mielipidettä. Ehkä olis jo aika oppia jotain.