Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kai tää asia viä jotenki selviää, sulla kummiski peukalo uran puolella :D:D

+ Muistan ku ekan kerran nostin sen leokon (tai sain ihan vähän ilmaan), jumalauta ku oli sillo vitutusta päällä, sai kaiken ladata siihen yhteen nostoon. Kiitoksia herra x:lle, sun avulla oon tehny monta pr:rää otevoimalus :)

It´s Official Now!!! 1st man in the world 4x10kg Pinch Lift!!!

Oliski noin helppo ratkaisu tähän mun voimattomuuteen. Kääntäis vaan sen vihreän paskan toisinpäin ja nostais. Näin tehtäisiin mun otevoima uran historiaa. Mut vittu ei niin ei! :)

Kannattaa keskittyä huolella ja sitten kerätä pää täyteen raivoa kaikista vähättelijöistä, paskanjauhajista, kusipäistä ym vittunaamoista ja kuvitella että se/ne seisoo siinä vieressä ja hymyilee pakki pystyssä tyhmää hymyään. Toimii!! :D

Onneks mua ei turhaan sanota Kiukuksi. Jos mun äkkipikaisesta luonteesta olisi kerrankin jotain apua! :D

Ps. Aivan helvetin kiva keskustella täällä grippailuista!

Onneks mua ei turhaan sanota Kiukuksi. Jos mun äkkipikaisesta luonteesta olisi kerrankin jotain apua! :D

Ps. Aivan helvetin kiva keskustella täällä grippailuista!

Meitä grippailijoita on vähän mutta taidetaan olla kummiskin niin sanottuja "erikoismiehiä" :D Lainaus on Tuukkaselta ketä tuon keksi. ;)

- - - Updated - - -

Kaikkia en täältä tunne mutta facessa on hyvä vääntää myös menemään. Siellä tulee enemmän ihmeteltyä ulkomaalaisten super suorituksia jne......

Aina kun on tehnyt edellisenä päivänä näppireenin niin seuraavana päivänä duunissa jotain raskasta..
Tänäänkin ei leca harkot meinannu millään pysyä näpeissä kun muurattiin väliseinää. :D

Mites teillä työ/reenit kärsii?
Itsellä sama homma myös toisinpäin. Töissä raskasta--> grippi ei kulje.

Aina kun on tehnyt edellisenä päivänä näppireenin niin seuraavana päivänä duunissa jotain raskasta..
Tänäänkin ei leca harkot meinannu millään pysyä näpeissä kun muurattiin väliseinää. :D

Mites teillä työ/reenit kärsii?
Itsellä sama homma myös toisinpäin. Töissä raskasta--> grippi ei kulje.

Eipä nuo työt ainakaan hirveesti kärsi grippailusta itsellä (amiksessa olen, lyhyitä ovat päivät, eikä tehdä kokoaikaa hommia kuten "normaalisti" töissä, mutta tällä hetkellä kumminkin menossa työharjoittelujakso, 40h töitä viikossa kuten normisti), mutta jos päivän lapioi jne. niin kyllä sen huomaa, forkkuja särkee jne. iltaisin, jää kovat grippailut väliin.

Kesällä kun kannoin lautoja urakkana 9h niin kyllä jäi grippailut pariksi päiväksi, särki senverran ranteita, ei olisi ollut toivoakaan, että olis voinut kunnollisen treenin tehdä.

Jos huomenna pääsis jo vetämään kevyen rollaritreenin :P Ja seuraavalla viikolla salille :haart:

Pitää päästä kesäksi kuntoon, koska rammstein, köhköh :rolleyes:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

Jaa niin tuleekos rammstein suomeen kesällä?

Ollu tämäkin viikko vittu aivan perseestä reenien osalta.
Tänää 3x3 63 kg rollarissa v/o ja Leoko 50 + 30 kiloo lisää eli leoko 80 kg. Se oli PR. :)

Eilen korttisulkuja # 1.5 coc ja muutama #2.5.

Ehkä olisin jopa kiinnostunut. Jossei ole mitään suurempaa niin voisi vaikka käydä paikanpäällä.

Jos siellä on pelkkä INCH ja Silver bullet #3.5 lla niin ei mun tarvii sinne asti raahautua ja todeta että on paska.. :D

"Silverbullet #4 jousella, INCH kässäri, 2x20kg leokot, 4x10kg leokot" ja isoin blob minkä Juha omistaa :D

Jos mahdollista niin teen sinne jonkunlaisen "temppuradan" semmoisilla vermeillä että kaikki pärjää ja on kivaa. Otan myös pari mörköä mukaan ja rohkeimmat voi kokeilla mitä hanskoista löytyy. Katotaan jos kisajärjestäjä suostusi maksamaan rahapalkinnon sille joka nostaa INCHin niin otan messiin. Tosin ei sitä kukaan nosta. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom