Treenaan tällasta 1-jakosta:
-Kyykky 4x10 (tai ojennus+prässi)
-Penkki 3x10
-Kulmasoutu 4x10
-Viparit sivuille 3x10
-Facepull 4x10
-Hauiskääntö tangolla 3x10
-Pohkeet 3x20
-Vatsat
Miltä kuulostaa, tavotteena kasvattaa lihasmassaa ja saada vähän ryhdikkäämmät olkapäät ku ne taipuu nyt vähän eteen. Eli pitää keskittyä vissiin takaolkapäihin ja selkään. (aiemmassa treenihistoriassa keskittyny liikaa työntäviin liikkeisiin). Oon siis nyt treenannu jonku 1kk alotettuani uudelleen salin. Tuleeko tossa liian vähän alaselälle rasitusta nyt? Ajattelin ehkä vielä kehittää B. treenin jota vuorottelisin tuon ylläolevan kanssa, miten kannattas sellanen rakentaa? Kiitos!
-Kyykky 4x10 (tai ojennus+prässi)
-Penkki 3x10
-Kulmasoutu 4x10
-Viparit sivuille 3x10
-Facepull 4x10
-Hauiskääntö tangolla 3x10
-Pohkeet 3x20
-Vatsat
Miltä kuulostaa, tavotteena kasvattaa lihasmassaa ja saada vähän ryhdikkäämmät olkapäät ku ne taipuu nyt vähän eteen. Eli pitää keskittyä vissiin takaolkapäihin ja selkään. (aiemmassa treenihistoriassa keskittyny liikaa työntäviin liikkeisiin). Oon siis nyt treenannu jonku 1kk alotettuani uudelleen salin. Tuleeko tossa liian vähän alaselälle rasitusta nyt? Ajattelin ehkä vielä kehittää B. treenin jota vuorottelisin tuon ylläolevan kanssa, miten kannattas sellanen rakentaa? Kiitos!
). Olen tosiaankin noin kaksi viikkoa tehnyt näin, eikä ole ollut pienintäkään ongelmaa. Keho on tottunut hyvin näihin treeneihin ja pidän niistä myös erittäin paljon.