Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Salikaverin kanssa treenin jälkeen saunassa. Saunassa sitten vähän liian pitkiä katseita ja suoraa tuijottamistakin eräältä julkihomppelilta... Nauratti sen jälkeen kun tämä ei oikein tiennyt kumpaa olis enemmän kattonu:D Pidemmän päälle joutus ehkä huomauttamaan asiasta... en niin mukavaa tuollainen tuijotus.

Salikaverin kanssa treenin jälkeen saunassa. Saunassa sitten vähän liian pitkiä katseita ja suoraa tuijottamistakin eräältä julkihomppelilta... Nauratti sen jälkeen kun tämä ei oikein tiennyt kumpaa olis enemmän kattonu:D Pidemmän päälle joutus ehkä huomauttamaan asiasta... en niin mukavaa tuollainen tuijotus.

Itse ottaisin kehuna omasta ulkonäöstäni.

Pelästyi isoa kalua ?

Luulenpa, että kaveri ei edes ollut nähtävissä kylmän suihkun jälkeen. :)

Joo, ajatteli että noin isoa en jaksa imeä. Otampa imurin mukaan. Alastoman toduuden paljastuttua, siivooja koki samoin kuin Moses nähtyään palavan pensaan. " Forgive me, oh God ".

Mä luulen että Peltsitroni on hyvässä kunnossa kun tollaista aiheuttaa?

Enpä nyt niin kovassa kondiksessa ole, kun bulkin viimiset viikot menossa! :)

Olin tossa satsilla ja siinä mun vieressä oli pt opettamassa jotain naista. Pitkästä aikaa ajattelin potkia säkkiin kaikenmailmn kierre, muuli ja ties mitkä taekwondopotkut. Puolentunnin jälkeen kaverini saapui salille. Sitä siis odottelin ja pelleilin säkin kanssa. Kaverini huusi kovaan ääneen, että "työntekijät hei, mitä tää pelle täällä tekee, nolatakseen minua, et sä sitä saa potkia" kaverini ei siis huomannut pt:tä. En ollu huomannu että säkin takana seinässä lukee isolla, että älä potki säkkiä. Katsoin pt:tä ja se vain töhötti miaan. Lähdettiin siitä sitten pois vähin äänin.

Kävin tutun lihavahkon naikkosen kanssa puntilla, kun sovittiin. Se oli olevinaan kauhean pätevä ja vähän ninkun vittuili mulle kokoajan, että hyvä, että tehään kukkakepistä mies. Painan kuitenkin yli 90 aika pienillä rasvoilla että en mä nyt enää ihan pikkuruinen ole. Ihan normaalimeis. Muija veti soutulaitetta 15min ja sitten lähti röökille. Loppuajan vinku, että joko riittää.

Kerran eräs mannesetä tuli salille. Siis ihan mukava se aina oli ja juttelinkin sen kanssa silloin kun sen parikertaa siellä näin. Yritti ostaa mun vanhaa autoa. Noh kuitenkin. Sillä oli perus mannekuteet päällä aina. Tein penkkiä. Tangossa oli yli satanen. En nyt tarkkaan muista mitä. Äijä kampas hiukset kaljun päälle peilistä katsoen ja sano, että annas poika ku mie kokeilen välis, ku en ole pitkää aikaan kokeillut. Äijällä siis muuta isoa ei ollut kuin maha. Hartiatkin oli tod. Kapeat. No mä varmistin sitä siinä sitten ja sanoin, että älä nyt sit hajota ittees jos et ole toviin penkkaillut ja oletin, että varmistaminen on pakollista tai äijä kuolee. Ei siinä, ukko veti lämmittelemättä kympin sillä painolla...

Oli ennen aina salilla sellanen naisten oma porukka jotka kävi. Kai ne jotain sukulaisia keskenää oli. No tein jumppapallon avulla jotain hienonnäköisiä vatsoja huvinvuoks. Sarjojen välissä yks mammoista halus kokeilla liikettä. No kivahan se oli. Ne sitten kaikki seittemän halus kokeilla sitä peräkanaa ja enhän mä enää vatsoja tehnykkään siinä. :)

Satsilla laittelin itelleni pystäripaikkaa valmiiksi. Laitoin penkin maahan ja painot siihen eteen. Nostin jotain maasta vierestä, oiskohan avain tippunu, en muista, niin sillä aikaa joku jätkä nyysi mun toisen painon kulmasoutuun ja joku muija istu lepäämään mun penkille... :D

Eräs roinaava kaveri tuli kehumaan mulle prässiykkösmaksimillaan... Ei jeesus.

Joku teini oli kehonrakentajaisänsä kanssa tullut käymään salille. Isä yritti neuvoa poikaa hieman leuanvedossa, niin poika käski isää painumaan vittuun. :)

Eräs sankari veteli kurkipotkuja ilmaan penkin välissä ja varjonyrkkeili. Oli se vähän huvittavaa, kun tiedän kaverin ja se ei mitään taistelulajeja harrasta. Lähinnä rääpii turpaansa baarin pihalla.

Kolmen miekkosen kuntoilijaporukka kyykkäili iloisina 60kg. Siihen viereen tuli 60kilonen muijja joka vetäs sarjan 90. Jätkät häipy aika nopeasti. No siis painoillehan ei voi mitään, mutta kyllä muakin ois hävettäny ja miehisyys ois kärsiny.

Joku veti nostovyöllä kuntopyörää...

Liekkö komediaa vai kauhukomediaa..

Eilen illalla oli selkätreenin vuoro, tuohon aikaan illasta ei salilla enää kanssatreenaajia ollut.
Täältä pakkikselta oppia ahmineena päätin kokeilla tehdä leuat vetoremmien kanssa, normaalisti olen tehnyt aina ilman remmejä.
Pitkän taistelun jälkeen olin köyttänyt itseni remmeillä kiinni tankoon ja sarjan vuoro. No sarja meni ihan ok, mutta sittenpä alkoi varsinainen komedia.
Vittu en päässyt siitä leuanvetotangosta enää irti, olin saanut kirittyä vetoremmit jotenkin solmuun! Siinä sitten roikuin ja sätkin kuin mikäkin kala ja yritin kammeta itseni irti noista remmeistä :D Meinaspa oikeasti iskeä hätä, että tässäkö mä nyt aamuun asti roikun "ristillä" ennenkuin siivooja tulee ja pelastaa mut pinteestä. Sain juuri ja juuri kurotettua jalalla vähän kauempaa tasapenkin, jonka päälle sitten kiipesin ja loppujen lopuksi pyöriteltyä remmit irti. Piti oikein hetki istahtaa ja puhallella tuon episodin jälkeen, että mitä vittua juuri äsken tapahtui:D

http://www.pakkotoisto.com/treeni/4904-salikomediaa-502/#post3955140

....ette muuten ikinä arvaa kuka oli eilen salilla. Noh, reenin jälkeen otin litimärän paidan pois sitte ja menin ko. ahtaaseen suihkuhuoneeseen palkkariin vettä ottamaan. Tietty ku vettä lorutan nii katon ettei tuu sheikkeristä yli. Vettä sopivasti, hana pois päältä ja katse ylös peiliin.. Mitä näenkään? Kuvassa näkyvä kaveri - "Hans" kattelee siinä metrin päässä ovensuussa suoraan silmiin. :D

En oo siis ko. salilla joulukuun jälkeen käyny, ja nyt näin. Jos tänään kaveri sielä illalla ja jotain vastaavanlaista tapahtuu nii pitää vissii alkaa kyselemään että onks joku vinossa vai mikä jutun juju on..

Eilen illalla oli selkätreenin vuoro, tuohon aikaan illasta ei salilla enää kanssatreenaajia ollut.
Täältä pakkikselta oppia ahmineena päätin kokeilla tehdä leuat vetoremmien kanssa, normaalisti olen tehnyt aina ilman remmejä.
Pitkän taistelun jälkeen olin köyttänyt itseni remmeillä kiinni tankoon ja sarjan vuoro. No sarja meni ihan ok, mutta sittenpä alkoi varsinainen komedia.
Vittu en päässyt siitä leuanvetotangosta enää irti, olin saanut kirittyä vetoremmit jotenkin solmuun! Siinä sitten roikuin ja sätkin kuin mikäkin kala ja yritin kammeta itseni irti noista remmeistä :D Meinaspa oikeasti iskeä hätä, että tässäkö mä nyt aamuun asti roikun "ristillä" ennenkuin siivooja tulee ja pelastaa mut pinteestä. Sain juuri ja juuri kurotettua jalalla vähän kauempaa tasapenkin, jonka päälle sitten kiipesin ja loppujen lopuksi pyöriteltyä remmit irti. Piti oikein hetki istahtaa ja puhallella tuon episodin jälkeen, että mitä vittua juuri äsken tapahtui:D

Täytyyki muistaa tää, ku tässä on itekki inspiroitunnu hommamaa noi remmit ja just leuanvedossa ajattelin kokeilla. Pitää toivoa, et salilla on sillon muitaki tai sit otan jonkuu penkin siihen valmiiks alle....

http://www.pakkotoisto.com/treeni/4904-salikomediaa-502/#post3955140

....ette muuten ikinä arvaa kuka oli eilen salilla. Noh, reenin jälkeen otin litimärän paidan pois sitte ja menin ko. ahtaaseen suihkuhuoneeseen palkkariin vettä ottamaan. Tietty ku vettä lorutan nii katon ettei tuu sheikkeristä yli. Vettä sopivasti, hana pois päältä ja katse ylös peiliin.. Mitä näenkään? Kuvassa näkyvä kaveri - "Hans" kattelee siinä metrin päässä ovensuussa suoraan silmiin. :D

En oo siis ko. salilla joulukuun jälkeen käyny, ja nyt näin. Jos tänään kaveri sielä illalla ja jotain vastaavanlaista tapahtuu nii pitää vissii alkaa kyselemään että onks joku vinossa vai mikä jutun juju on..

Voi vitun Hans taas... Teki sen reilu tunnin aikana tasan 3 sarjaa jotain hauiskääntöä, sitten vain pipo päässä ihmetteli kun muut treenaa... Turha ihminen t. Kvarnari.

Haha, voin kuvitella. Ite jääny monesti oikeesta kädestä kiinni tankoon, mutta yltää onneksi jalat maahan. Tuntuu silti todella ikävältä latsis pumpissa yrittää saada kättä irti tangosta, saati sitten jos ei jalat yltäisi maahan :D

e: Tästäpä tulikin mieleen kun yksi kerta jäi sisäreidestä nahka ketjun väliin kun olin toisesta kädestä jumissa siinä tangossa. Jollekin kanssatreenajalle tämä nosti hymyn huulille, hemmetin vahingoniloinen jätkä :D

:face::face:
Eilen hiljaisella salilla olin menossa täyttämään vesipulloa salin toiseen huoneeseen, kappas vaan siellä olikin nuori mies housut kintussa punaiset bokserit loistaen toivottovasti ihastelemassa jalkojaan peilin edessä, taisi säikähtää ja hieman nolostuakin läsnäolostani, ainakin housut nousi yhtä nopeasti kuin puna naamalle, pokkaa pidellen täytin pulloni ja painelin takaisin toiseen huoneeseen tirskumaan :)

Joskus itsekin jäänyt kiinni katsellessani tyytyväisenä vaivihkaa peiliin reenin jälkeen pukuhuoneessa.(en kuitenkaan housut kintuissa) Eiköhän tähän syntiin suurin osa joskus sorru.

4x kertaa käyty salilla tällä viikolla. 4x siellä on samat ulkomaanpojat treenaamassa. Aina sama kaava: penkki, vinopenkki, haba. Kaksi pidempää ja laihempaa kaveria yksi lyhyempi mutta selvästi porukan kovin penkkimies. Aina tehdään ykkönen ja muut kannustaa.

Käytkö Hämeenlinnassa Piukoilla Paikoilla?

Jos ei nyt ihan komediaa niin hirvitystä ainakin ku semmonen 120-kilonen äijän jässikkä vetelee crossfittan-leukoja. Meinas tanko lähtee kaverin mukana viikonlopun viettoon.

En tiedä komediasta, mutta tänään pääsin todistamaan todella pelottavaa jalka reeniä.

Menin salille ja vedin verryttelyni ja siirryin venyttelemään ja odottamaan kyykky räkin vapautumista, siinä kyykkäs sellanen 70 kg jantteri jollain 80 kympillä. No sarjansa sai tehtyä ja innostu niin että latoi tankoon painoja yhteensä 140 kilon edestä.
Mietin hetken aikaa että tuolla fysiikalla ei tota jumalauta nosteta. Toivottavasti ei käy mitään. No verryttelin siinä ja jätkä istui penkillä toljottaen tankoja johon oli Romut laittanut, tätä psyykkausta kesti sen 10 min. Sitten reteesti jantteri asteli räkille, laitto painonnostokengät jalkaan ja vyön päälle. Tankoa pois ottaessa ajattelin että fak mii kohta sattuu. Sitten alkoi itse suoritus, Laskeutuminen alas oli jokseenkin vaivalloisen näköistä ja heti polvien koukistuttua paino alkoi kaatumaan eteeen ja liike muuttui mutkaselällä tehdyksi julleksi. Täristen sai painon ylös ja heti perään kaksi samanlaista "kyykkyä" Pelkäsin kaverin selän terveyden puolesta aivan helvetisti. Neljännellä ei enää julle / kyykky tullut ylös vaan kaveri rojahti taakse päin romujen kanssa perseelleen. Onneksi turvaraudat pelasti pahemmilta vahingoilta. Hieman hölmistyneenä tyhjensi tangon ja pääsin kyykkäämään. Siirtyi viereiseen hackkiin ja siinä kyykky sarjojeni välissä ihmettelin onko salilla remontti menossa kun kuului pauke .

No ei ollut vaan kaveri teki hackkia rojahtaen alas niin että kelkka lyö pohjaan joka toistolla ja hirmuisella kamppailulla ylös, silti oli pakko laittaa romua lisää ja jossain vaiheessa ylöstyöntäessä polvet karkasivat sivuille ja kelkka rojahti alas jättäen kaverin alleen kyykkyyn. Sieltä se sitten sai kammettua ittensä jotenki pois. Ja lähti kiukustuneen oloisena menemään.

Pieni ego check vois olla paikallaan maybe.

Ehkä se oli joskus saanu tuommosilla raudoilla, mutta sulanu lihakset ku dieetannu ittensä nii pienee kuntoon. Vaikka noin iso korotus ilman mitää välipainoja vaikuttais enempi alottelijan elkeiltä.

Back
Ylös Bottom