Sain jäädä treenaamaan.
Vaikka kuinka olis varattu vuoro/sali täynnä nii kylhä ny Sepolle on tilaa tehtävä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain jäädä treenaamaan.

Salikaverin kanssa treenin jälkeen saunassa. Saunassa sitten vähän liian pitkiä katseita ja suoraa tuijottamistakin eräältä julkihomppelilta... Nauratti sen jälkeen kun tämä ei oikein tiennyt kumpaa olis enemmän kattonu:D Pidemmän päälle joutus ehkä huomauttamaan asiasta... en niin mukavaa tuollainen tuijotus.
Pelästyi isoa kalua ?

Joo, ajatteli että noin isoa en jaksa imeä. Otampa imurin mukaan. Alastoman toduuden paljastuttua, siivooja koki samoin kuin Moses nähtyään palavan pensaan. " Forgive me, oh God ".
Mä luulen että Peltsitroni on hyvässä kunnossa kun tollaista aiheuttaa?

Liekkö komediaa vai kauhukomediaa..
Eilen illalla oli selkätreenin vuoro, tuohon aikaan illasta ei salilla enää kanssatreenaajia ollut.
Täältä pakkikselta oppia ahmineena päätin kokeilla tehdä leuat vetoremmien kanssa, normaalisti olen tehnyt aina ilman remmejä.
Pitkän taistelun jälkeen olin köyttänyt itseni remmeillä kiinni tankoon ja sarjan vuoro. No sarja meni ihan ok, mutta sittenpä alkoi varsinainen komedia.
Vittu en päässyt siitä leuanvetotangosta enää irti, olin saanut kirittyä vetoremmit jotenkin solmuun! Siinä sitten roikuin ja sätkin kuin mikäkin kala ja yritin kammeta itseni irti noista remmeistä :D Meinaspa oikeasti iskeä hätä, että tässäkö mä nyt aamuun asti roikun "ristillä" ennenkuin siivooja tulee ja pelastaa mut pinteestä. Sain juuri ja juuri kurotettua jalalla vähän kauempaa tasapenkin, jonka päälle sitten kiipesin ja loppujen lopuksi pyöriteltyä remmit irti. Piti oikein hetki istahtaa ja puhallella tuon episodin jälkeen, että mitä vittua juuri äsken tapahtui:D
http://www.pakkotoisto.com/treeni/4904-salikomediaa-502/#post3955140
....ette muuten ikinä arvaa kuka oli eilen salilla. Noh, reenin jälkeen otin litimärän paidan pois sitte ja menin ko. ahtaaseen suihkuhuoneeseen palkkariin vettä ottamaan. Tietty ku vettä lorutan nii katon ettei tuu sheikkeristä yli. Vettä sopivasti, hana pois päältä ja katse ylös peiliin.. Mitä näenkään? Kuvassa näkyvä kaveri - "Hans" kattelee siinä metrin päässä ovensuussa suoraan silmiin. :D
En oo siis ko. salilla joulukuun jälkeen käyny, ja nyt näin. Jos tänään kaveri sielä illalla ja jotain vastaavanlaista tapahtuu nii pitää vissii alkaa kyselemään että onks joku vinossa vai mikä jutun juju on..
Liekkö komediaa vai kauhukomediaa..
Eilen illalla oli selkätreenin vuoro, tuohon aikaan illasta ei salilla enää kanssatreenaajia ollut.
Täältä pakkikselta oppia ahmineena päätin kokeilla tehdä leuat vetoremmien kanssa, normaalisti olen tehnyt aina ilman remmejä.
Pitkän taistelun jälkeen olin köyttänyt itseni remmeillä kiinni tankoon ja sarjan vuoro. No sarja meni ihan ok, mutta sittenpä alkoi varsinainen komedia.
Vittu en päässyt siitä leuanvetotangosta enää irti, olin saanut kirittyä vetoremmit jotenkin solmuun! Siinä sitten roikuin ja sätkin kuin mikäkin kala ja yritin kammeta itseni irti noista remmeistä :D Meinaspa oikeasti iskeä hätä, että tässäkö mä nyt aamuun asti roikun "ristillä" ennenkuin siivooja tulee ja pelastaa mut pinteestä. Sain juuri ja juuri kurotettua jalalla vähän kauempaa tasapenkin, jonka päälle sitten kiipesin ja loppujen lopuksi pyöriteltyä remmit irti. Piti oikein hetki istahtaa ja puhallella tuon episodin jälkeen, että mitä vittua juuri äsken tapahtui:D
Eilen hiljaisella salilla olin menossa täyttämään vesipulloa salin toiseen huoneeseen, kappas vaan siellä olikin nuori mies housut kintussa punaiset bokserit loistaen toivottovasti ihastelemassa jalkojaan peilin edessä, taisi säikähtää ja hieman nolostuakin läsnäolostani, ainakin housut nousi yhtä nopeasti kuin puna naamalle, pokkaa pidellen täytin pulloni ja painelin takaisin toiseen huoneeseen tirskumaan![]()
4x kertaa käyty salilla tällä viikolla. 4x siellä on samat ulkomaanpojat treenaamassa. Aina sama kaava: penkki, vinopenkki, haba. Kaksi pidempää ja laihempaa kaveria yksi lyhyempi mutta selvästi porukan kovin penkkimies. Aina tehdään ykkönen ja muut kannustaa.
Käytkö Hämeenlinnassa Piukoilla Paikoilla?
Käytkö Hämeenlinnassa Piukoilla Paikoilla?
Joku strippi-klubi?
Vielä enemmän komediaa on ton salin koko nimi: Piukat paikat ja kovat kull... kundit.Komediaa on ainakin toi nimi, menee varmaan väsymyksen piikkiin kun repesin huolella. Jos sitä nukkumaan nyt :lol2: