Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähetys siirretään luovutettavaksi.
Rekisteröinti: 27.2.2013 klo 07:11:07
Paikka: JOUTSA 19650
Kertokaahan fiksut ja filmaattiset, että mitä tämmöinen merkintä Itellan seurannassa nyt sitten meinaa? Paikkakunta olisi jo oikea, mutta lähetys on siis postista noudettavaa mallia ja postiennakollinen.
Mulla nyt vähän epäilyttää että tosta ois merkintä tullu. Selvitän sen tässä lähipäivinä. Poistuuko merkintä nykyään samantien kunhan velat on hoidettu?
Mikäs bändi tossa Madventuresin USA-episodin mainoksessa oikein pistää menemään "heii beibii"?
Jos sun luottotiedot ois menny niin kyllä sä oisit siitä ilmotuksen saanu. Toki kun en sun tilannetta oikeasti tiedä että miten noi on menny niin hankala sanoo oikein mitään järkevää.
Ehkä mun ei tarvi siis panikoida, kun ei ole mitään ilmoitustakaan tuolta tullut. Ja tosiaan on ainut lasku mikä tuonne on mennyt.Mulla nyt vähän epäilyttää että tosta ois merkintä tullu. Selvitän sen tässä lähipäivinä. Poistuuko merkintä nykyään samantien kunhan velat on hoidettu?

En ole katsonut sarjaa, mutta etsiskelin googlesta yms. kyseistä biisiä niin tätä luulen että tarkoitat.
Mulla nyt vähän epäilyttää että tosta ois merkintä tullu. Selvitän sen tässä lähipäivinä. Poistuuko merkintä nykyään samantien kunhan velat on hoidettu?
6.3mm naaras - 2x RCA uros johto.
Mistä tuollaisen saa ostettua?
Miksi laskut eivät lähde tililtäni heti eräpäivän koittaessa? Kello on jo yli kymmenen, eikä mitään tapahdu. Tämä on jo toinen tilipäivä peräkkäin, kun Nordea hidastelee - palkka tuli ajallaan mutta laskut eivät katoa ennen kuin sitten joskus. Vai onko tämä edes vain Nordean "ongelma"?
Kun postis käy hakemassa paketin niin miksi selvä tikkukirjaimilla kirjoitettu paketti lappu ei kelpaa? Eli tänään kirjoitin nimen niin ei kelvannut sillä siitä kuulemma puuttui allekirjoitus. No kirjoitin uudestaan samalla tavalla mutta lisäsin tavuviivat niin postin täti ole tyytyväinen.