^ Sosialistinen neuvostotasavalta eli oikoluettuna ja vapaasti suomennettuna kommunistidiktatuuri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos myöhästynyt lasku menee ulosottoon, ulosotosta tulee lasku, jonka maksaa eräpäivään mennessä, niin tuleeko siitä maksuhäiriö merkintä?
Olen myymässä yksityisenä tavaraa minkä arvo on 1000-2000 väliltä. Miten tommosissa tapauksissa tuon rahansiirron kannattaa tapahtua?
, mutta sitten jos touhu ja rahaliikenne pankkitilillä alkaa vaikuttamaan liiketoiminnalta, niin verottaja kyllä viheltää pelin poikki.mistä tietää netissä tilatessa kun ostaa salihanskoja (eka kerta) niin mikä ois oikea koko?
Saako fb:ssä vaan tietyt kuvat piilotettua tietyiltä henkilöiltä?
Lisäsin yhen skype tyypin, nyt vasta rupesin jälkikäteen miettii et en haluu et näkee kaikki kuvat
Puhuksä siitä puolalaisesta eukosta? Saaks näin kysyy tässä ketjussa?
Jatkokysymys aihetta koskien:
Mä oon aina luullut että jos jotain menee ulosottoon niin ne sieltä pidättää itekseen tuloista/varallisuudesta tarvittavan summan eikä lähettele mitään laskuja. Eli siis pakkokeinoin otetaan se velka pois mutta näin ei taida todellisuudessa olla?
Ainakin eksä maksoi omatoimisesti joka kuukausi tililtä summan x. Eli ei otettu pakkokeinoin. Sen saa siis ymmärtääkseni itse päättää, että onko suoraveloitus vai hoidatko itse maksun.