Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Mua pikkasen huvittaa jotkut naiset salilla, jotka treenaa sellasissa aivan helvetin kireissä trikoohousuissa. (Älkää ymmärtäkö väärin, sillä oikein mielelläni sellaisia pöksyjä siinä sarjataukojen välillä kattelen ;) ) Mutta ne reppanat ei varmaan ymmärrä sitä, että, joistakin trikoista näkyy aivan helvetin hyvin alushousut läpi, kun ne vähän venyy. On tullu aika monta kertaa tämäkin nähtyä ja olis tehny mieli käydä parille mimmille tokasemassakin, että "meillä on muuten saman väriset kalsarit" ja iskeä perään silmää.

Aina saa haaveilla. :rolleyes:

Saman ilmiön huomannut, en tiedä eikö pari muijaa tiedä, että niiden trikoot on jotain puolläpinäkyvää harsoa ja varsinkin vähänkin venyessään niistä näkyy läpi aika häiritsevänkin hyvin. Yksi neito teki SJMV:tä tommoset jalassa ja taisi salin jokainen mies vilkuilla peilien kautta söpöä pikkupyllyä, oli vähän sama kuin vetäisi stringien päälle sukkahousut ja menisi venyttelemään hanuria miesten eteen.

Hei nyt loppu tollaset kommentit täällä naisten pöksyistä! Kohta ne alkaa lukea näitä ja sitten ei voi enää niistäkää nauttia.. Vaikka ymmärrän toki että häiritsee kun veri karkaa treenattavasta lihaksesta jonnekkin ihan muualle :D

Salilla joku Iron Maiden -paitaan sonnustautunut pitkätukka teki mavea jollain 110 kilolla niiin pyöreällä selällä, kuin olla vaan. Tän lisäks se kierteli sielä opastamassa vielä muita jermuja, miten niitä liikkeitä pitäs tehdä.

Hei nyt loppu tollaset kommentit täällä naisten pöksyistä! Kohta ne alkaa lukea näitä ja sitten ei voi enää niistäkää nauttia.. Vaikka ymmärrän toki että häiritsee kun veri karkaa treenattavasta lihaksesta jonnekkin ihan muualle :D

Itseasissa tuo treeniin lisää tehoja kun siinä sarjojen välillä vähän seisottaa semmosta puoliheijaria. Toi on muuten suoraan testosteronin ABC:stä.
Sarjan ajaksti tietty ajatukset siihen liikkeeseen.

Salilla joku Iron Maiden -paitaan sonnustautunut pitkätukka teki mavea jollain 110 kilolla niiin pyöreällä selällä, kuin olla vaan. Tän lisäks se kierteli sielä opastamassa vielä muita jermuja, miten niitä liikkeitä pitäs tehdä.

"Up the Irons"

Oltiin ukon ukon kanssa salilla, sarjatauolla jotain heiluttiin ja ukko tapansa mukaan muka-hauskana tokas jotain et mulla on aika vahvaa tekoa noi treenihousut ku ne pitää mun perseen aisoissa, käännyin sit perä peiliin päin ja hieroin peffaani ja naureskelin et mulla on ihan hyvä perse, käänsin vähän päätäni ja semmonen päälle 50v ukko seisoo oviaukossa repeilemässä mulle. Ei se mitään, ujompaa olis voinu vähän nolottaa :D

4x kertaa käyty salilla tällä viikolla. 4x siellä on samat ulkomaanpojat treenaamassa. Aina sama kaava: penkki, vinopenkki, haba. Kaksi pidempää ja laihempaa kaveria yksi lyhyempi mutta selvästi porukan kovin penkkimies. Aina tehdään ykkönen ja muut kannustaa.

On se kieltämättä koomista kun parikymppiset jätkät käyttää vetoremmejä kun tekevät olankohautuksia ja soutua käsipainoilla. Ei se ote nyt voi niin heikko olla ettei parinkymmen kilon paino pysy käsissä ilman remmejä...

Jokunen aikaa sitten, eräs naisimmeinen oli salilla muutaman kerran pt kanssa...
Meni jokunen viikko, salilla kyseinen nainen ja hänen poikakaverinsa...

Nainen ollut pt opastuksessa, joten opasti poikaystäväänsä salilla.
Tuollainen olisko 2,5kg podybump tanko, missä molemmissa päissä 2,5kg.

Eli tuolainen 7kg tangossa, tehtiin pohkeita, hauiksia, ojentajia, ym
Kyykkyäkin kokeiltiin, polvet pois lukosta ja takaisin. Jos pään kohdalta laski kroppa 1cm alas, niin ei ainakaan enempää.

Salille tuli pari isomman kokoista sälliä treenaamaan, kyseinen poju nojasi laitteeseen, katsoi noita enemmän treenanneita kohden ja kovaan ääneen kertoi, ei viitsi oikein tosikovilla raudoilla repiä, koska vähän flunssaa ja vatsa sekaisin :D

Lähdin muualle repeilemään. :dance:

On se kieltämättä koomista kun parikymppiset jätkät käyttää vetoremmejä kun tekevät olankohautuksia ja soutua käsipainoilla. Ei se ote nyt voi niin heikko olla ettei parinkymmen kilon paino pysy käsissä ilman remmejä...

Itse ainakin käytän vetoremmejä olankohautuksia tehdessä AINA. Teen epäkkäät aina treenin lopuksi, joten haluan kuluttaa ne viimisetkin energian rippeet niillä epäkkäillä, koska haluan tehdä liikkeet myös hallitusti, enkä purra hammasta sen takia, kun forkuissa ei ole enään yhtään ruutia jälellä.

Ei sillä oo väliä jos vähän jää ruutia selkään ja epäkkäisiin koska kohautuksissakin treenattava lihas on tietty forkut ja näppivoimat!

Ei sillä oo väliä jos vähän jää ruutia selkään ja epäkkäisiin koska kohautuksissakin treenattava lihas on tietty forkut ja näppivoimat!

No kaikki tietenkin tyylillään. Itellä ei riitä treenin päätteeks voimat siihen, että jaksasin tehä vajailla 40kg kässäreillä 15 toiston sarjoja hallitusti ilman remmejä.
Ja ei se kohautus ole ainut liike missä ne forkut työskentelee myös!
Lisäks itellä on siinä somassa pikku treenivihossa tehty tilaa ihan -forkut- kohdalle, jolle uhraan sitten joissakin treeneissä oman aikansa. :puntti:

Pitää kyllä olla täysin loppuun ajettu jos ei tosiaan voi parinkymmenenkilon kässäreillä tehdä kohautuksia tai soutua ilman vetoremmejä. Ei ne muutamat forkku treenit kyllä tee yhtään mitään jos pikkutreenissäkin käytetään jo remmejä. Siinä se ote ja forkut kehittyy tekemällä, mutta kukin tavallaan. Itse en vaan kyllä omaa otevoimaa ja forkkujen kehitystä viittis tappaa tuolla tavalla...

No kaikki tietenkin tyylillään. Itellä ei riitä treenin päätteeks voimat siihen, että jaksasin tehä vajailla 40kg kässäreillä 15 toiston sarjoja hallitusti ilman remmejä.
Ja ei se kohautus ole ainut liike missä ne forkut työskentelee myös!
Lisäks itellä on siinä somassa pikku treenivihossa tehty tilaa ihan -forkut- kohdalle, jolle uhraan sitten joissakin treeneissä oman aikansa. :puntti:

Lue se teksti uudelleen niin saatat huomata että puhuttiin 20 kilon käsipainoista. Luulisin että ne pysyisivät myös sinunkin kädessä ilman remmejä vaikka 50 toiston ajan.

jep.. siis ihan vitun huvittavaa!! Voiks jengi ees olla niin heikkoa ettei joku -pff- 20kg pysy käsis!? LOL

Mun mielestä myös jos leukoihin ei saa lisäpainoja tai käyttää remmejä ni on vitun heikkoo.. Nauran aina ku nään tota..! Luulis ny et kaikki on yhtä tikissä ku MÄ!

Mun mielestä myös jos leukoihin ei saa lisäpainoja tai käyttää remmejä ni on vitun heikkoo.. Nauran aina ku nään tota..! Luulis ny et kaikki on yhtä tikissä ku MÄ!

ja kerran näin yhen tyypin jolla oli 50kg leuoissa lisäpainona ja mulla on vaan 20kg. mitä seki koitti esittää

Mä käytän jopa hauiskäännöissä käsipainoilla remmejä, teen pitkää pudotussarjaa 22,5:sta 18:n kautta 16:een kiloon. Jos toistomäärä liikkuu siellä 70 ja 100 välissä, niin mua ei vittuakaan kiinnosta katsooko joku mua kieroon, kun veivaan niitä remmejä kiinni 16kg:n käsipainoihin. Ei kukaan ainakaan toistaseks vielä mulle oo tullu sanomaan, että ootpa idiootti. :)

Back
Ylös Bottom