Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kysymys kuuluu, että onko tää loppujen lopuksi luonteeltaan sen ihmeempää, kuin että kommunistit aloittas väkivallan?

Onhan ne jo aloittaneet.

Nää huppupäiset apinat, jotka kiertää tekemässä ilkivaltaa ja tuhoa eri tapahtumissa on juuri näitä.

- - - Updated - - -

Itse asiassa on aika mielenkiintoista kuinka Halla-aho ei ole sanonut tähän äärioikeistokirjailijoihin kohdistuneeseen puukkohyökkäykseen liittyen yhtään mitään.

Miksi hänen pitäisi siihen sanoa jotain?

Hän on perussuomalaisten kansanedustaja . Miksi hänen pitäisi olla jonkinlainen lausunta-automaatti joka asiaan? haluatko tietoisesti yhdistää Jussin joihinkin pölvästeihin uusnatseihin vai mikä on syysi tuohon kommenttiin?

In the mean time in real life, maahanmuuttajat (pääasiassa lähi-idän muslimit) suorittavat 34% Suomessa tapahtuvista raiskauksista. Viidennes samaan ryhmittymään kuuluvista ihmisistä Suomessa on rikollisia. Aiheesta ei uutisoida missään. Yksikään tiedotusväline ei tee galluppia, jotta onko porukka huolissaan muslimikannan rikollisuuden räjähdysmäisestä kasvusta Suomessa.

Ei voi tehdä asiasta galluppia joutumatta rasistisyytteiden kohteeksi.

- - - Updated - - -

Jos kyseessä olisi ollut Persujen kokous, johon islamistit olisivat hyökänneet, uutisointi olisi ollut minimaalista ja se olisi jotenkin käännetty Persujen syyksi, esim. Hakkarainen, Halla-aho tai rasismi.

"Perussuomalaisten rasismi koki vastaiskun" olisivat lehdet otsikoineet.

ja ne henkilöt, jotka tähänkin ketjuun ovat pahoitelleet JKL:n tapahtumia, eivät taatusti olisi esittäneet paheksuntaansa tapahtuneesta!

olen maksanut enemmän veroja jo nyt tälle Suomen valtiollemme kun sinä tulet koskaan maksamaankaan.

olen ollut töissä monissa, monissa ulkomaissa yhteensä vuosikausia ja nähnyt niiden eron, olen nähnyt myös eri rotujen väliset erot. Mikään rotu ei ole epäluotettavampi kuin arabi.

Olen kakskytkertaa kertauksissa käynyt reservin kapteeni, joka on valmis puolustamaan myös musujen asuttamaa maatamme viimeiseen asti.

olen työllistänyt kymmeniä ihmisiä, myös mamuja, mutta näitä erittäin huonoin kokemuksin. En ole normikansaa, mutta et sinäkään noilla punavihreillä silmälaseillasi, joiden läpi et näe niitä ongelmia, joita maahanmuuttajat maahamme tuovat.

Mikä vitun dokkari?

Olet ollu yli 30v eri rakennustyömailla hommissa, olet ollu yli 30v baareissa portsarina ja olet tässä välissä vielä kerennyt olla töissä "monissa, monissa ulkomaissa"... paskaa sä ainakin osaat jauhaa.

Kato disgust me valkoihoiset olemme ahkeria, voimme tehdä kahta työtä yhtäaikaa. Muslimeille ja eritoten Yön Timoille ni yksi työkin on liikaa. Se on jännä ku joku kertoo täällä pakkiksella kokemuksistaan ni kaikki ne aina epäilee mitkä ei ole ikinä itse tehnyt elämässään mitään tai saanut mitään aikaiseksi. Toi oli yksi syy miksi lopetin kamppailulaji osioon kirjoittamisen, oisin voinut kirjoittaa sinne vaikka mitä asioita ulkomailta ja training campilta mutta jos jotain laittoi ni aina vain tuli vittuilua ku ihmiset oli kateellisia.

Itekki joskus nuorena juoppojen juttuja kuunnellessa ihmettelin tuota.. kun yksi äijäki selitti yhtenä päivänä olleensa IKÄNSÄ ase seppä.. seuraavana päivänä se oli ollut IKÄNSÄ rappaaja/muurari. Kysyin siltä et kumpaako olet nyt ikäsi tehnyt niin totes vaan että helvetti oletkos sä se sama jannu jolle jorisin tossa aiemminkin.. no en minä ole mitään oikeammin tehnyt kuin juopotellut ikäni.

Olet ollu yli 30v eri rakennustyömailla hommissa, olet ollu yli 30v baareissa portsarina ja olet tässä välissä vielä kerennyt olla töissä "monissa, monissa ulkomaissa"... paskaa sä ainakin osaat jauhaa.

Haista sinä vittu. jos osaat.

Olen ollut rakentamassa yli 30 vuotta, vuosia yhteensä keikkaluontoisesti myös ulkomailla. pisin ulkomaankeikka 6 kk, lyhin 2 vkoa.rakentamassa! Got it?

Kotimaassa ja myös ulkomaillakin olen notkunut viikonloppuisin ja joskus viikkotuurarinakin ovella. Nuorempana olin töissä niin paljon kuin kerkesin, monasti yöunet jäi jopa alle 4 tuntiin. varallisuutta on kasvanut, kylläkin kroppa on kipeä...

huomenna luvassa ainakin 14 tuntinen päivä, mikäli laattamies on päässyt pois jaloista.

Niitä on kuule monia ihmisiä, jotka painaa kahta, kolmeakin duunia. Jos on geeneissään saanut laiskuuden perisynnikseen, sitä on vaikea käsittää.

Onko ylivoimaista ymmärtää? Pitäisi yön timppojenkin nyt jo asia hiffata.

mene nyt vaikka hakkaamaan jonkun hampaat kurkkuun, niin olosi helpottuu.

Itekki joskus nuorena juoppojen juttuja kuunnellessa ihmettelin tuota.. kun yksi äijäki selitti yhtenä päivänä olleensa IKÄNSÄ ase seppä.. seuraavana päivänä se oli ollut IKÄNSÄ rappaaja/muurari. Kysyin siltä et kumpaako olet nyt ikäsi tehnyt niin totes vaan että helvetti oletkos sä se sama jannu jolle jorisin tossa aiemminkin.. no en minä ole mitään oikeammin tehnyt kuin juopotellut ikäni.

turhaa etsit typeriä juttuja juoppojen suusta, spedeimmät kommentit löytyvät pakkotoistonkin keskusteluista. varsinkin tästä ketjusta.

turhaa etsit typeriä juttuja juoppojen suusta, spedeimmät kommentit löytyvät pakkotoistonkin keskusteluista. varsinkin tästä ketjusta.

Jep. Ja sun panos niihin on ollut varsin kova. Edellinenkin viestisi täysin järjetöntä henkilöönkäyvää mouhoamista.

Jep. Ja sun panos niihin on ollut varsin kova. Edellinenkin viestisi täysin järjetöntä henkilöönkäyvää mouhoamista.

Mitäs aloitti haukkumalla paskanpuhujaksi. ja edellinen hänen kommenttinsa "..ja jos sinä olet sitä normikansaa, niin minä olen huolissani. Taisit itse esiintyä Sinivalkoinen Suomi -dokkarissa?" oli niin provosoiva, että minä tyhmä provosoiduin.

Sitä saa, mitä tilaa. Kyllä täältä pesee, jos vittuillaan.

itkupotkuraivarit..

Höllää kaveri. Ei kannata nettikeskusteluissa hiiltyä noin pahasti. Saattaa sydän tuossa iässä leikkaa kiinni helposti jos oikein käy kierroksilla ;)

Oot ilmeisesti eläkkeellä kun aikaa sulta tuntuu löytyvän kirjotella tänne aktiivisesti kellonajasta ja päivästä riippumatta.

(Alkaa menee jo ohi aiheen)

Höllää kaveri. Ei kannata nettikeskusteluissa hiiltyä noin pahasti. Saattaa sydän tuossa iässä leikkaa kiinni helposti jos oikein käy kierroksilla ;)

Oot ilmeisesti eläkkeellä kun aikaa sulta tuntuu löytyvän kirjotella tänne aktiivisesti kellonajasta ja päivästä riippumatta.

(Alkaa menee jo ohi aiheen)

Ok, hiillyin, myönnetään.

Käsi leikattu hiljattain, osa päivistä en tee mitään paitsi käyn fysikaalisessa, jonain päivinä teen pitkän päivän jos on sellaista työtä jota puoltoistakätisenä pystyy tekemään, kuten huomenna gyprokseinien nauhoitus, hionta maalaus jne. Niin paljon teen kun pystyn sairauslomasta huolimatta, rikkinäiset paikat aiheuttaa ongelmia.

kun saan pikku kätöseni kuntoon, mua ei näillä foorumeilla näy varsinkaan päivisin, mikä lienee monille helpotus eli rukouksiinne tulee vastaus. Rukoili sitten Jeesusta tai Muhammedia.;) tai itse perkelettä (sitä ei vissiin rukoilla vaan manataan esiin):face:

Miksi hänen pitäisi siihen sanoa jotain?

Hän on perussuomalaisten kansanedustaja . Miksi hänen pitäisi olla jonkinlainen lausunta-automaatti joka asiaan? haluatko tietoisesti yhdistää Jussin joihinkin pölvästeihin uusnatseihin vai mikä on syysi tuohon kommenttiin?

Hänellä on yleensä hyvin perusteltuja ja mielenkiintoisia tekstejä yhteiskuntaa käsittelevistä asioista.Toiseksi, hän ei ole kirjoittanut uutta tekstiä blogiinsa yli kuukauteen :(

Hienoja nuo ruotsalaistutkimukset.. ihan niinkuin noi korreloisi keskenään.. mitään muita selittäviä tekijöitä ei tieten mukaan mahdu :D

Toinen yhtä laadukas ruotsalaistutkimus: heitetään motskari kypärä ja pipo kerrostalon katolta asfalttiin.. kypärä halkesi pipolle ei käynyt yhtään mitään.. tutkijat suosittavat: käytä pipoa kypärän sijaan.

Haluaisin haastaa tätä aika yksipuolista ketjua keskusteluun, jossa ei ole vastakkain kaksi ääripäätä. Täällä kun tuntuu olevan vallalla todella maahanmuuttovastainen linja ja muutamien vastarannankiiskien mielipiteitä halutaan osoittaa naurettaviksi ja vääriksi. Suomalainen maahanmuuttokeskustelu menee helposti suvaitsevainen vs. ei-suvaitsevainan, natsi vs. vasuri ja skini vs. muslimi tyyppiseksi vastaikkainasetteluksi, joka ei etene mihinkään suuntaan. Itse haluan nyt tietoa ilman vastakkainasettelun kiihkoa.

Kun tarkastelee asiaa, niin olen itse kai jonkinlainen "outolintu"; vasemmistolaisten mielestä tunteeton maahanmuuttokriitikko ja natsien mielestä äärisuvaitsevainen. Vasureiden mielestä olen hairahtunut liberaali, joka uhkaa suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa. Lisäksi olen aikanaan saanut kuulla uusnatseilta päin naamaa, että minut teloitetaan, kunhan Persut saavat vallan huikean vaalivoiton myötä... omaan ilmeisesti vihatun mielipiteen ollen jonkinlainen väärinajattelija.

Tosiasia on se, että kuulun Edistyspuolueeseen ja olen talous- ja arvoliberaali. En kannata minkäänlaisten sosiaalitukien myöntämistä henkilöille, joilla ei ole Suomen kansalaisuutta. Olen kuitenkin erittäin suvaitsevainen heitä kohtaan enkä kannata minkäänlaista rasismia tippaakaan. Syy tiukkaan linjaan on se, että ei-kansalaisten tukemiseen meillä ei ole varaa kertakaikkiaan mitenkään. Työperäinen maahanmuutto on mielestäni erittäin tervetullut asia. Sellaiselle rajat voivat olla puolestani auki.

Vaikka en tukia antaisikaan ei-kansalaisille, niin en ymmärrä puheita, joiden mukaan maahanmuuttajille annetaan enemmän rahaa, kuin kotimaisille sossupummeille. Kertokaa jotain konkreettisia sekä totuuteen pohjautuvia lukuja siitä, että montako sataa euroa enemmän tukia maahanmuuttajille syydetään? Mielestäni kotimaiset sossupummitkin saa halutessaan hämmentävän paljon rahaa valtiolta, mutta en ole huomannut missään vaiheessa isompia rahavirtoja ajautuvan maahanmuuttajille. En, vaikka olen pitkänlinjan arvoliberaalina kansalaisena tutustunut erittäin läheisesti maahanmuuttajiin ja nähnyt heidän elämäänsä. Veikkaan, että harva suvaitsevaisuuden puolesta huutelija ei ole ollut puoliksikaan niin läheinen maahanmuuttajien kanssa, kuin minä. Tämän perustan ihan äärivasemmistolaisten ja äärisuvaitsevaisten kanssa käymiini keskusteluihin; kaikenlaisia ulkomaalaisryhmiä pitäisi suvaita ja verovaroin ruokkia loputtomiin, mutta ennakkokäsitykset ja harhaluulot heidän elämästään ovat outoja. Toki eri tavoin outoja, kuin jollain peräkylän wannabe-skinillä, mutta outoja silti. Ennen siirtymistäni myyntialalle, olin töissä erilaisissa "hanttihommissa" ja tutustuin siellä erittäin ahkeriin afrikkalaisiin ja aasialaisiin duunareihin. Kellään heistä ei olisi ollut ilman duunia näitä "suuria valtion antamia rahasummia", vaan työtä oli tehtävä siinä missä syntyperäisten suomalaistenkin. Tuntemani mamuduunarit ovat olleet paikoitellen jopa aika persaukisia.

Kertokaa tosiaan paljonko nämä maahanmuuttajat saavat sosiaalitukia enemmän? 100 € / kk? 500 € / kk? 900 € / kk? Tai prosenteissa; 30 % enemmän? Ja mihin väite perustuu; lähteet? Vastustan niiden antamista jatkossakin, mutta haluan tietää, kun tästä asiasta aina niin kovasti paasataan. Mistään mutu-läpästä en ole kiinnostunut.

Miksei muuten 5v suomessa asunuttu ja täten suomen kansalaisuuden mahd. saaneita laiteta käymään armeijaa tai siviilipalvelusta, jos siis saa kansalaisuuden vaikka 20-vuotiaana?

Back
Ylös Bottom