Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Olin kävelemässä kotiinpäin salilta, kunnes...
Promoottori: "Moi! Meidän kuntosali tuossa vieressä on juuri uudistunut! Olisitko kiinnostunut jäsenyydestä?"
Minä: "No tuota käyn tuossa viereisessä ja oon tyytyväinen, mutta kiitos kuitenkin!"
Promoottori: "Haluaisitko edes kokeilla ja vertailla kummasta tykkäät enemmän? Tämä salihan on vain naisille ja olemme muuttaneet aukioloaikoja. Sali on auki arkisin seitsemästä aamulla aina yhdeksään illalla, lauantaisin yhdeksästä viiteen ja sunnuntaina kymmenestä kuuteen..."
Minä: "Jos saan jonkun ilmaisen kokeilukerran, niin voisihan sitä käydä kokeilemassa.."
Promoottori: "En nyt ihan sellaista voi antaa, mutta voin antaa sinulle ilman mitään sitoumuksia 10% alennuksen kuukausikortista...!"
Minä: "Aa, paljon se sitten maksaa?"
Promoottori: "No tämä kuukausikorttihan on ilman sitoumuksia sen 94e, mutta jos liityt jäseneksi niin..."
Minä: :face:

Ja tosiaan sali, jolla käyn nykyään on auki 6-23, hyvät laitteet ja kuukausikortti maksaa sen 55e. Mistä nää fitnesscenterit oikein repii asiakkaansa?

Mun mielestä toi ettei tarjota ilmasta ekaa kertaa, mutta tarjotaan jotain helvetin kallista sitoutumista tuo jo sen verran paskan maun suuhun, ettei paljon hotsita edes liittyä asiakkaaksi. Keltä se on oikeasti pois, että kerran käy salilla heilumassa tunnin verran? Muutenkin noi satasen kuukausimaksut on korkeita. Mut eikö nuo ladycenterien hintatasot perustu nimenomaan siihen, että samalla kuukausihinnalla maksaa miehet pois salilta, mikä on varmaan ihan hyvä joillekin epävarmoille yksilöille. Tohon hintaan pitäis saada jo 24h korttiki.

Itse halusin joku vuosi sitten uudella salilla käydä katsomassa, että miltä näyttää sisällä.

Minä: Moi, voisko käydä vilkaseen, että minkälaiset tilat teillä on?

Tiski: Joooo, mää en oikeen voi päättää siitä

Minä: Siis käyän vaan ovella kääntymässä, kurkkaan sisään.

Tiski: En oikeen tiiä. Voin soittaa oppaan jos ootat

Minä: Ei tarvi...

Ihme meininkiä :D

Itse halusin joku vuosi sitten uudella salilla käydä katsomassa, että miltä näyttää sisällä.

Minä: Moi, voisko käydä vilkaseen, että minkälaiset tilat teillä on?

Tiski: Joooo, mää en oikeen voi päättää siitä

Minä: Siis käyän vaan ovella kääntymässä, kurkkaan sisään.

Tiski: En oikeen tiiä. Voin soittaa oppaan jos ootat

Minä: Ei tarvi...

Ihme meininkiä :D

Joo kunnon järjestäytynyttä rahankeruuta tuo on.:D

Kaverin kertomaa: Eli kaverini oli ollut kyläilemässä pohjanmaalla ja olivat menneet paikalliselle salille. No, reenin jälkeen suihkun puolelle ja vähän ajan päästä perässä tuli suihkun puolelle myös yksi isokoinen bodari, iski suihkun alle ja kaverini oli kysäissyt "anteeks, unohtukohan jotain??" bodari raapi hetken päätään ja tokaisi "ei helvetti, unohtu tehä ojentaja" ja äkkiä takas salin puolelle. Muuten ihan hyvin mutta kaverini oli tarkoittanut shortseja jotkun kundilla oli vielä suihkussakin jalassa :D

Toi oli kyllä mainio mikäli pitää paikkansa. Voin vain kuvitella kun joku iso bobari mörkö lähtee kiukuspäissään rynnistää takaisin salinpuolelle vääntämään väliin jäänyttä ojentajatreeniään :D

En tiedä, mitä komediaa tässä oli, mutta annoin yks kerta puhua itseni tällaiseen ladyfitnessihanaaliikkuakaikkikuuluuhintaan mestaan. Heleä ääninen neiti soitti ja kertoi, että saan kaksi viikkoa ilmaista treenausta, koska he välittää minun kunnosta ja elämän laadusta ja what ever ja haluavat tarjota minulle mahdollisuuden. Ajattelin aluks, että ehkä Joku entinen kollega pistänyt salin pystyyn ja antanu neitokaiselle mun numeron, että saa harjotella "myyntiä". Menin neidin kuntokonsultaatioon.

Voi pyhä yrjö ja sylvikin. Neiti kyseli niitä näitä kaalin päitä. Ja kun kysymykset loppuivat alkoi tautinen tykitys, kuinka 3 ryhmäliikuntatuntia, 2 salikertaa, 1 pyöräilytunti(vai mitä v..ua se sisällä kuntopyöräily on) ja 1 personal treinerin kanssa vedetty kimppakiva viikossa tekee minusta uuden ihmisen. Katsoin monttu auki, että miks musta pitää tehdä uus ihminen. Olin avautunut, että ei oikein ole aikaa reenailla samalla paikkakunnalla kun reissutyöläinen olen ja silloin kun olen kotosalla niin mieluummin liikun muksujen kanssa ULKONA kun konttorirottakin olen. Eikä siinä vielä kaikki. Neiti innostui kertomaan kuinka ruokavaliosuunnitteöulla ja lisääntyvällä liikunnalla saisin polttettua kivasti rasvaa. Eikö olisikin kiva? Haluaisitko lisäksi ostaa ravintokonsultaation? Ei vittu. Neiti oli sen verran nuori, innokas ja blondi, että en viittiny tehdä mitä mieli teki: nousta penkistä ylös, heittää paitaa pois ja kysyä, että mistäs kohin sun mielestä mun kropasta pitäs sitä rasvaa polttaa. En sillä, että olisin rasvaton bikinibabe, vaan ihan sillä, että en ollut MISSÄÄN vaiheessa tämän ns kuntokartoituksen aikana viitannut liikunnan rasvanpoltto-ominaisuuteen. Typy vaan oli opetettu myymään paksuille muijille perussetti yhtään vilkasematta, että onkos se muija paksu vai ei. Myötähäpeä ja oma vika kun menin. Että se oli ensimmäinen ja viimeinen kosketukseni only for ladies menomestoihin.

Pari päivää sitten törmäsin salipukeutumisen multihuipentumaan, hihaton paita ja pipo päässä koko treenin ajan. Mihin tää maailma on menossa...

Pari päivää sitten törmäsin salipukeutumisen multihuipentumaan, hihaton paita ja pipo päässä koko treenin ajan. Mihin tää maailma on menossa...

Mul on pipo aina välillä päässä. Joskus kun on tosi karsee bad-hair-day -tapaus ja toisinaan kun vedän palauttavaa treeniä, sillon on hupparikin niskassa.

Mun mielestä se on ainaki ihan vitun typerää pitää mitään päähinettä sisällä, on se sit pipo tai dorkannäkönen räppilippis. Ei ne katot kuitenkaan niin paljon vuoda että hipiä salilla kastuis.

Mun mielestä se on ainaki ihan vitun typerää pitää mitään päähinettä sisällä, on se sit pipo tai dorkannäkönen räppilippis. Ei ne katot kuitenkaan niin paljon vuoda että hipiä salilla kastuis.

Tuskinpa sitä pidetään sen takia, ettää katto vuotaa.
Itse en sisällä käytä päähinettä, mutta voisin kuvitella, että tarkoitus on esim. pitää pää lämpimänä ja/tai estää paleleminen (kevyessä treenissä). Mun mielestä monilla saleilla vetää aika paljon, eli jos teet kevyemmin etkä hiki lentäen, niin saattaa tauoilla ja välillä muutenkin tuntua olo viileältä. Ja toisaalta, estää kai se pipo sisälläkin hien valumisen silmiin.

Saleilla pitäisi olla vanhan liiton vääpeli ovella huutamassa "lakki pois!!!!" jokaiselle nykyjunnulle. Sama mies myös ravintoloihin. Saatana jyystetään juustomäkkiä myysy silmillä. Ei prkl.

Oikeastaan se ei ole edes komediaa. Se on länsimaisen sivilisaation rappiota.

Muualla en lakkia sisällä pidä, mut salilla joudun pitään ihan käytännön syistä. Mulla alkaa hikikarpalot juokseen otsalla jo venytellessä, siinä kolmannen kyykkysarjan kohdalla en näkis enää mitään ku silmät ois hikeä täynnä. Kiitos tästä kuuluu ihanalle aineenvaihdunnalle jonka takia hikoilen todella helposti :(

-- Edit --

Voisinhan mä tietty pitää semmosta hikipantaa.

951792.webp

Back
Ylös Bottom