Eksyin eläkeläisten kanssa samaan aikaan salille, kuunneltiin siinä sitten reipas tunti klassista musiikkia. Kyllä rauta nousi! :fuckyeah: :D
Brooks Kubik FTW!
http://www.youtube.com/watch?v=zElIxRo1KjE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eksyin eläkeläisten kanssa samaan aikaan salille, kuunneltiin siinä sitten reipas tunti klassista musiikkia. Kyllä rauta nousi! :fuckyeah: :D
Mä ainaki nään tosta linkistä Fingerpori kuvan.
Itse halusin joku vuosi sitten uudella salilla käydä katsomassa, että miltä näyttää sisällä.
Minä: Moi, voisko käydä vilkaseen, että minkälaiset tilat teillä on?
Tiski: Joooo, mää en oikeen voi päättää siitä
Minä: Siis käyän vaan ovella kääntymässä, kurkkaan sisään.
Tiski: En oikeen tiiä. Voin soittaa oppaan jos ootat
Minä: Ei tarvi...
Ihme meininkiä :D
Pari päivää sitten törmäsin salipukeutumisen multihuipentumaan, hihaton paita ja pipo päässä koko treenin ajan. Mihin tää maailma on menossa...
Pari päivää sitten törmäsin salipukeutumisen multihuipentumaan, hihaton paita ja pipo päässä koko treenin ajan. Mihin tää maailma on menossa...
Mun mielestä se on ainaki ihan vitun typerää pitää mitään päähinettä sisällä, on se sit pipo tai dorkannäkönen räppilippis. Ei ne katot kuitenkaan niin paljon vuoda että hipiä salilla kastuis.
Mun mielestä se on ainaki ihan vitun typerää pitää mitään päähinettä sisällä, on se sit pipo tai dorkannäkönen räppilippis. Ei ne katot kuitenkaan niin paljon vuoda että hipiä salilla kastuis.