Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Voice: "Jyväskyläläinen kuntosali antoi naiselle huomautuksen: Ähkit liikaa treenatessasi!"

"Kuntosalialalla vastaan tulee sellaisia treenaajia, jotka ärsyttävät muita salillakävijöitä. Tällaisia voivat olla esimerkiksi liian kovaa ääntä pitävät henkilöt, tai ihmiset, jotka eivät huolehdi hygieniastaan riittävästi."

Tai naiset jotka treenaavat suuremmilla painoilla kuin uudenvuodenlupauksen salille ajaneet miehet ;)

Onhan noita ns. kuntoilupaikkoja joihin ei toivota mitään täysillä treenaavia mavettajia paikalle pilaamaan ilmapiiria. Sinänsä ihan ymmärrettävää. Sanoisin että saa syyttää itseään jos menee johonkin balettisalille vääntäämään jotain voimanostotreeniä. Kai joka kylästä joku kellarisali aina löytyy.

Löytyyhän niitä varmaan mutta kun on vain vaikea tajuta että jos paikan nimi on kuntosali ja siellä on niitä vapaita painoja ettei niitä saisi käyttää.
Vähän sama kuin menisit futiskentälle ja sieltä tulisi valvoja sanomaan että poijjaat, meillä sitten ei potkita täysillä, kun voi mennä nurmi pilalle.

70v mummo tuli salille ja laitto oman laukkunsa roikkumaan kyykkytangosta. :D

Lisäys: Ainiin ja yks päivä yks mies teki peck-deckiä jalat ristissä...

Tein kulmasoutua smithissä ja sarjojen välissä kävin täyttämässä vesipulloa ja kun olin jatkamassa otin tangosta kiinni mutta painot ei liikkunutkaan mihinkään. Hetken aikaa ihmeteltyäni huomasin että vieressä jalkaprässissä treenaava vanhempi ukko oli tyhjentänyt prässin painot smithin tangon toiseen päähän, jonka oli ala-asennossa ilmeisesti luullut painotelineeksi. Sen verran on vielä huonossa kunnossa ettei kulmasoutu oikein suju 140 kilolla. :D

Kai tämä tännekin sopii :D

http://www.voice.fi/ilmiot/jyvaskyl...omautuksen-ahkit-liikaa-treenatessasi/8/45967

Voice: "Jyväskyläläinen kuntosali antoi naiselle huomautuksen: Ähkit liikaa treenatessasi!"

Kyseessä ilmeisesti siis Kuntomaailma-niminen sali JKL:ssä. Aika naurettavaa, paikalla on ilmeisesti myös lappu seinällä että "Vältä äänekästä treenaamista."

Mä tykkään tästä Dorianin versiosta enemmän.

tumblr_mbzijnUfec1r7yrato1_500.webp

Löytyyhän niitä varmaan mutta kun on vain vaikea tajuta että jos paikan nimi on kuntosali ja siellä on niitä vapaita painoja ettei niitä saisi käyttää.
Vähän sama kuin menisit futiskentälle ja sieltä tulisi valvoja sanomaan että poijjaat, meillä sitten ei potkita täysillä, kun voi mennä nurmi pilalle.
Urheilukentälle kun olen menny niin valvoja on kyllä sanonu että ei saa heittää keihästä kun nurmi menee pilalle :D Tämäkin oli aivan käsittämätöntä.
(Ei salikomediaa, mutta urheilukomediaa kumminkin)

Kirjotellaan nyt yks tilanne kun muistu mieleen. tapahtu varmaan n.3v sitten. Olin salilla missä oli minun lisäks yks tyttö n.20v ja pari ehkä 16v teinipoikaa tekemässä sitä suosituinta liikettä eli penkkiä. Painoo tais tangossa olla 60kg. Se tyttö meni kysymään pojilta että voiko välissä tehä ite siinä ja pojat vastas vähä ylimielisenä että "jos samoilla painoilla teet niin tee vaan" Tyttö sitten meni tekemään ja teki ekan sarjan sillä 60kg ja pojat välissä sarjan, toiseen sarjaan tyttö sitten vielä lisäs painoa 5 tai 10kg ja teki sarjan. Oli pojilla aika nolostuneet ilmeet kun tyttö tekikin samoilla ja isommilla painoilla vielä. Ihteäni ois vähä naurattanu tuo tilanne mutta sain pidäteltyä:D

Joka kerta kun olen tehnyt "seiväshyppääjää" salilla niin huvittuneita katseita riittää. En jaksa selata koko topikkia, jos olisin jopa päätynyt tänne.

Onhan noita ns. kuntoilupaikkoja joihin ei toivota mitään täysillä treenaavia mavettajia paikalle pilaamaan ilmapiiria. Sinänsä ihan ymmärrettävää. Sanoisin että saa syyttää itseään jos menee johonkin balettisalille vääntäämään jotain voimanostotreeniä. Kai joka kylästä joku kellarisali aina löytyy.

Juurikin noin. Onhan noita saleja, jotka erilaisilla laitevalinnoilla profiloivat itsensä "vakavasti" treenaavien genrestä ulos. Käsipainoja maks. 30 kiloon asti jne. Oikeastaan ihan ymmärrettävää, että joku voi haluta pitää salinsa helposti lähestyttävänä ns. taviksille. Taviksen silmissähän jokainen totisemmin treenaava natukin on sikiöitä aamupalakseen ahmiva räjähdysherkkä asteroidihirviö. Isommista kylistä luulisi löytyvän jokaiselle sopiva paikka.

Ei vaan oikeestaan negatiivinen dragonflag, eli ylösnousu tapahtuu vaan työntämällä jalat ylös. Seiväshyppääjä-variaatio tulee siitä että jalkoja voi pitää snadisti eritasossa (ei koukussa), jolloin asento muistuttaa seiväshyppääjän rimanylitystä. On täällä pakkiksellakin ollut keskustelua tästä liikkeestä.

tässä tekee ekan toiston näin:
http://www.youtube.com/watch?v=CHw0jXiYQXI

Tuli tästä mieleen kun vuosia sitten naispuoleinen personal trainer komenti minut pois sellaisesta polvillaan tehtävästä vatsalaitteesta, eli tälläisestä: http://resources.sport-tiedje.com/bilder/menshealth/abtrax_detail.jpg Tuosta kuuluu sellanen vaimea hankaava ääni ja kuulemma häiritsi kun siinä läheisellä venyttelyalueella opasti asiakasta.

exitusletalis OK. En vain ymmärrä, että miksi helvetissä tuo on ihmisten mielestä huvittavaa :D No, saan kyllä samoja katseita kun lämmittelen kuminauhoilla (eli teen band pull aparts). Ja itse ainakin teen oikeastaan aina vatsat jalkojen nostona, OMTn ohjeesta. Normaalit rutistukset lisää entisestään eteenpäin kääntyneiden olkapäiden ongelmia, eli rinta/hartia-alue jännittyy ym.

exitusletalis OK. En vain ymmärrä, että miksi helvetissä tuo on ihmisten mielestä huvittavaa :D

ei kai siinä sen kummempaa kuin vähän harvinaisempi liike, jota en esim itse ole nähnyt kenenkään muun tekevän. aina ihmisiä oudoksuttaa, jos joku tekee erilailla kuin itse. eipä tuo nyt hetkauta, vaikka tuijottelevatkin..

Aina ei voi voittaa! :D

Olin pari vuotta sitten salilla, ja sinne yksi juuri kuntosalikortin ostanut keski-ikäinen mies. Katteli pitkään minun ja parin muun kanssaurheilijan touhuja. Tein scottipenkissä haukkareita ja vaihdoin liikettä, niin se hyökkäs penkkiin, päätti ettei 40-50v mies voi laittaa tankoon vähemmän painoja kun 17-vuotias, ja löi samat painot kiinni. Ilman mitään turhia lämmittelyjä ukko sitten rupes tempomaan sitä tankoa niin, että se koko ukko heijas siinä penkissä ja jaloilla otti tukea lattiasta että ei lentäny turvalleen siinä keikkuessaan. Herra teki haukkarisarjan loppuun. Nousi ylös. Ja alko venyttämään takareisiä. JUMALAUTA TAKAREISIÄ!!! :D siinä sitte yritin pitää itteni ihan tyynenä kun herra otti juomapullon ja lähti kotiin sen ainoan sarjan jälkeen. Huhu

Eksyin eläkeläisten kanssa samaan aikaan salille, kuunneltiin siinä sitten reipas tunti klassista musiikkia. Kyllä rauta nousi! :fuckyeah: :D

Back
Ylös Bottom