Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen täysi newbie treenailussa.Golden Sixiä hinkattu kuukauden päivät ja joissakin liikkeessä loistavaa kehitystä ja joissakin huonompaa. Tuli vaan mieleen, että kannattaako välipäivinä vedellä vaikka 5x5 leukoja vastaotteella vai haittaako liikaa hauisten ja selän palautumista? (olen surkea leuanvetäjä. max 8 leukaa)
Mikäs siinä on sitten se vaikuttava tekijä ? tän jos vielä voisit kertoa
Olen vasta alottelemassa salilla käyntiä, eli aika asiantuntematon asiasta. Eli kuinka tärkeä on vetää liikkeitä tangolla, mavee, kulmasoutuu, kyykkyy yms.? Kun vähän pelottaa kun tangolla tehtävät liikkeet niin helposti tahtovat näin alottelijalla mennä väärin. Riittääkö siis, tai kuinka paljosta jää paitsi, jos vetää vain jaloista reiden koukistajia ja ojentajia ja pohkeita ja prässiä ja jättää kyykyn pois? En miksikään bodybilderiksi tähtää, ihan huvin ja urheilun kannalta tarkoitus olisi käydä muutaman kerran viikossa.
En miksikään bodybilderiksi tähtää, ihan huvin ja urheilun kannalta tarkoitus olisi käydä muutaman kerran viikossa.
jos on kohta 15v, onko järkeä ottaa oma pt valmennus, esim fitfarmilta?
valmentaako kukaan ylipäätään tänikäsiä , siis ihan kunnolla valmentaa, ei mitään höntsyilytreeniä?:D
.Tuli tuossa mieleen äskön koiran kanssa lenkillä kun on tapana aina ottaa pieni bursti rappusissa, hypätä aina 2 rappua kerralla. Ei mitään urheilullista tarkoitusta vaan ihan muuten vaan. Alko kuitenkin polvi vihloa jo ekassa loikassa ja sitten saakin kävellä epämääräisesti seuraavan minuutin. Kyykkyä pystyn tekemään ihan hyvin ilman mitään ongelmia lämmittelyjen jälkeen joten kysymys onkin, että onko tuo normaalia kun ei ole lämmitellyt, että tuolleen nappaa polvesta?
Toivottavasti joku nyt ymmärsi
Tuli tuossa mieleen äskön koiran kanssa lenkillä kun on tapana aina ottaa pieni bursti rappusissa, hypätä aina 2 rappua kerralla. Ei mitään urheilullista tarkoitusta vaan ihan muuten vaan. Alko kuitenkin polvi vihloa jo ekassa loikassa ja sitten saakin kävellä epämääräisesti seuraavan minuutin. Kyykkyä pystyn tekemään ihan hyvin ilman mitään ongelmia lämmittelyjen jälkeen joten kysymys onkin, että onko tuo normaalia kun ei ole lämmitellyt vai eikö?
Toivottavasti joku nyt ymmärsi