Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Tässä viime viikolla sattui semmosta että oltiin salilla tyttöystävän kanssa jalkatreenejä vääntämässä. Salilla oli meidän lisäksi vaan yks naisbodari ja tämäkin jo pukukopin puolelle siirtymässä. Kyykkäilin siinä sarjat ja menin prässiä tekemään.. Aattelin että ollaan jo yksin salilla ja aloin ekan prässisarjan jälkeen lyhyehköt salishortsit jalassa pullistella mahtavia reisilihaksiani pelin edessä :D en sitten tajunnu että tää kys. nais bodari oli just lähdössä ja silmäili meikäläisen pullistelua aika huvittuneen näkösenä ja tyttöystäväni naureskeli vähän matkan päässä.. Ei hävettäny yhtään ei :D

Tapahtu tosin jo aikaa sitten muttan kerrotaampa kuitenkin. Olin entisellä paikkakunnallani nokialla treenaamassa ilmaisella salilla. Oli vapaapäivä töistä joten olin sitten jo siinä 8 aikaan aamusta salilla. Siihen aikaan siellä ei yleensä ole muuta kuin vanhuksia paikalla, ja näin oli nytkin, sellainen 5 hengen pappa kööri.
Olin tekemässä olkapäitä, joten otin 2kg painon ja lämmittelin sekä hain tuntumaa olkapäille ja kiertäjäkalvosimelle. No, joku siitä pappa porukasta sitten innostui ja tuli jotain siihen viereeni naureskelemaan: "Jaksatko ihan varmasti noilla painoilla?" Siihen vastasin vaan että enköhän mä jaksa. Sama pappa meni sitten jatkaan penkkisarjaansa, löi jotain 80kg painoja tankoon ja laski rinnalle. Eipä sitte noussukkaan ylös, ja pappa meni ihan punaseks. Kysäsin papalta että "Jaksatko ihan varmasti noilla painoilla?" Hänen kaverinsa tuli nostaan tankoa ylös kun oli siinä lähellä.
Tämä penkki punnertaja ei vilkassukkaan muhun päin ja oli hyvin hiljaa jostain syystä loppu reeninsä ajan.

Pakko sanoa, että nuo Naiset kyllä naurattavat paljon.
Eniten kiinnityyi silmään eräs hyväkroppainen tyttö. Aina ajatellut, että hän treenaa hyvin kun omistaa niin hyvän kropan, mutta sitten näin kun se prkl haki 4 kilon käsipainot ja meni tekemään kyykkyä jossa teki hauiskäännön samalla. Aina kun hän oli kyykyssä, hän teki hauiskäännön ja takasin ylös :D

Mun puolesta hyväkroppaiset naiset saavat tehdä salilla ihan mitä vaan, kunhan tulee kaunistuttamaan salipäivää! Kauniit, hyvärkoppaiset naiset <3

Aiheutin taatusti huvittuneisuutta kanssatreenaajissa tänään. Venyttelyalueelta löytyy sellainen mieshahmo potkuja/lyöntejä varten, ja törmäsin siihen olkapäälläni ohi mennessäni. Ja pyysin siltä anteeksi :D No, ainakin oli kanssavenyttelijällä ihan hauska ilme.

Sitä näkee salilla aina mitä oudompia juomapulloja kuten tyhjiä leijona pulloja tai semmoisia armeijan kenttäpulloja, mutta tänään oli kyllä aivan huippu! Oli eräällä miehellä semmoinen Valion kolme juustoa -kerman puolen litran pahvitölkki juomapullona. Tuli hieman naurettua :D

Sitä näkee salilla aina mitä oudompia juomapulloja kuten tyhjiä leijona pulloja tai semmoisia armeijan kenttäpulloja, mutta tänään oli kyllä aivan huippu! Oli eräällä miehellä semmoinen Valion kolme juustoa -kerman puolen litran pahvitölkki juomapullona. Tuli hieman naurettua :D

Tiedän tyypin, joka vetää palkkariksi treenin jälkeen aina kermaa. Tölkissä ei siis välttämättä ollut vettä.

Aamulla kaverin kanssa salilla olin vielä ihan unessa tekemässä kulmasoutua ja kaveri tuli kesken sarjan kuiskaamaan korvaan : "oon muute pannu tota muijaa tos takana" johon mä idioottina vastasin kovaan ääneen : "siis ketä sä oot pannu?" Oli aika priceless ilme sil muijalla.

Voin vaa kuvitella. :D

MUTTA jos ny ihan rehellisiä ollaan nii eiköhän jätetä ne panojutut sinne pukuhuoneeseen/muualle ku salille. Ja vielä kesken sarjan, huudot ois tullu meikältä. :perkele:

Tunnistin itseni armeijan kenttäpullosta... Tiedä sitten mikä tuossa naurattaa, ainakin pullo erottuu hyvin eikä se nyt niin loista toisten silmään... tai mistä sitä tietää.. :face:

Tiedän tyypin, joka vetää palkkariksi treenin jälkeen aina kermaa. Tölkissä ei siis välttämättä ollut vettä.

Empä usko, että palkkaria oli, koska hän veti sitä hanassa kävi täyttämässä. Ja jos joku vetää kermaa palkkariksi nii hän ei todellakaan vedä kolmen juuston ruokakermaa...

Half-topic.

Kaveri tietää että käyn salilla, ei ole innostunut mukaan ja vaikuttaa huvittuneelta jos joku puhuu kreatiinista tms. Näytti minulle "kuin kaksi marjaa" -pilakuvaa, toisessa kuvassa elokuvasta joku alien ja toisessa kehonrakentaja. Sanoin että tunnistan viimeksimainitun naaman, se on Jari Mentula ja kuuluisakin alallaan. "Ei vittu. Ei voi tietää tuollaista."

Taisi tulla helpolla lisää hc-potari -pisteitä minulle kaverin silmissä.

OT: En oo kyllä mentulasta nähny tollasta, mut eikö tuosta oo sellanen versio ainakin, että siinä on ekassa kuvassa predaror-elokuvan hahmo ja tokassa Kai Greene ?

Tässä on nyt muutaman päivänä revitty salilla huumoria yhdestä tyypistä, joka mölisee ja karjuu sarjojen aikana ja jumalauta pitää päästää laitteista irti aina äärimomenttissa, että varmasti kaikki näkee hänenkin olevan paikalla.
Tukevahko kaveri, vissiinkin luulee olevansa maailman kovin jätkä. Bongasin hänen facebook profiilin, oli aika salipainotteisia päivityksiä, tässä yksi aika huvittava:

"14.09.2012 - 07.01.2013 Rasvamassa yli -10kg, lihasmassa +3,2kg. Jos vielä yks samanlainen stintti?" Taitaa olla kaverilla geenit kohillaan?

Back
Ylös Bottom