Eikös täällä pakkiksella ollut joku sankari, jolla oli saatana uimapatja ja kelmutetut Aku Ankat suihkussa.
Jotain toista tuntia magoilee siellä.
Täältä löytyy yhtä sun toista.. :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös täällä pakkiksella ollut joku sankari, jolla oli saatana uimapatja ja kelmutetut Aku Ankat suihkussa.
Jotain toista tuntia magoilee siellä.
En mäkää oo ymmärätny mitä ikävää ikävässä on? Sillon harvoin jos mulla on jotain ikävä oon ainaki hemmetin iloinen ku on joku jota ikävöidä. Yleensä ei oo ketään ketä ikävöidä.

Lisäksi kannatan et suihkussa kannattaa käydä kahden ihmisen yhtäaikaa et säästää vettä.![]()
Ei pidä paikkaansa. Yksin kun käy, niin se on maksimissaan viisi minuuttia. Muijan kanssa menee sitten "pikkasen" pidempään.

Ei suihkua kannata jättää valumaann ajaksi. Menee vettä nenään ja hukkaan.

Voiko suihkussa käydä muka useampikin ihminen kerrallaan?:wtf:
Voiko suihkussa käydä muka useampikin ihminen kerrallaan?:wtf:
Sopu sijaa antaa ja köyhät kyykkyyn?
Ei suihkua kannata jättää valumaann ajaksi. Menee vettä nenään ja hukkaan.
Vedellä. Oheistoiminnot voi tehdä ilman vettä, kuten jo mainitsin. Tosin oheistoiminnoissa tulee hiki. Niiden jälkeen toinen henkilö voi ystävällisesti saippuoida selän sun muun... Ja sitten...Miten sä sielä suihkus peseydyt? Pervo!
Vedellä. Oheistoiminnot voi tehdä ilman vettä, kuten jo mainitsin. Tosin oheistoiminnoissa tulee hiki. Niiden jälkeen toinen henkilö voi ystävällisesti saippuoida selän sun muun... Ja sitten...
Ei jatketa tästä aiheesta enää tai mää joudun meneen Panettaa-ketjuun... :jahas:
Peseydyttekö jonkun tietyn kaavan/järjestyksen mukaan?
Mun pitää aina tehdä kaikki tietyssä järjestyksessä, tai menee aivot solmuun.
Peseydyttekö jonkun tietyn kaavan/järjestyksen mukaan?
Mun pitää aina tehdä kaikki tietyssä järjestyksessä, tai menee aivot solmuun.
On se kivaa. Kokeile joskus. Vaikka pumpattavan barbaran kanssa. Ne kai kestää vettä...Jaa onko se noin kivaa? Kerro lisää meille kokemattomille.