Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt perse ylös penkistä ja salille vääntään selkää! Energiaa olis vaikka muille jakaa.. Taas vaihteeks.

Tänään tuli kokeiltua Nyyssölän 15 minuutin epäkäsreeniä. Ei jumalauta mitä tuskaa, aikaa meni noin 16 minuuttia ja toistoja tuli yhteensä 280 siis yhteensä 4 sarjaa 70 toistoa. Olankohautuksissa tangolla aloitettiin 30 kilolla ja kymmenen kilon korotuksilla noustiin 60 kiloon. Käsipainot 15kg ja ylätaljassa painoa 25kg.

Ennustan että huomenna ei niska liiku suuntaan eikä toiseen.

Tänään oli tarkotus pitää lepopäivä, mutta pitäsköhän sitä sittenkin painella hiihtämään..? Aika kylmä vaan on.

Tuohan on kaljurotta! ^_^

Terävä huomio sieltä toiselta laidalta. :D Mutta ymmärrät varmasti ettei karvoja Daiinan viemäreissä tarvita kun se laskeepi satoja litroja lämmintä vettä sinne päivittäin.

Aka. penisrotta. Minä pidän enemmän tähtikuonokontiaisesta.

En kyllä näe yhdennäköisyyttä, mutta enhä mie tiiä mitä sie oot nähäny. :D Tuo tähtityyppi oli kyllä meleko härön näköne...

ei tarpeeks kylmä!

Nojoo eihän tossa nyt sinänsä näytä mittarissa olevan ku -12°C. Kurkussa/keuhkossa vaan sen verran tuntunu edelliset lenkit, että ei haittais vaikka vähän lämpösempää oliski.

Jätkä on kyllä ihme hiihtäjä.

Hehe onhan se hyödynnettävä tuo hyvä lumitilanne. Ja hiihto on hieno laji!

Joo pakkasta kyllä riittää. Ei huvita salille, mut saattaa olla et uimaan on päästävä. Ei hiivatti vie ku työpäivä tuntui pitkältä, ihan varmasti joku oli siirtäny kellot käymään puolella nopeudella. Tai sit olin oikeasti 24 h töissä... :jahas: Huomisen jaksaa sillä voimalla et edessä on kolmen päivän viikonloppu! :)

- - - Updated - - -

Terävä huomio sieltä toiselta laidalta. :D Mutta ymmärrät varmasti ettei karvoja Daiinan viemäreissä tarvita kun se laskeepi satoja litroja lämmintä vettä sinne päivittäin.

Rankkaa yliarviointia! :lol2: Lisäksi kannatan et suihkussa kannattaa käydä kahden ihmisen yhtäaikaa et säästää vettä. :)

Mäki kävin äsken yksin suihkus. Oonko nyt paha poika, ku lotrasin yksin kaiken veten?

Nojoo eihän tossa nyt sinänsä näytä mittarissa olevan ku -12°C. Kurkussa/keuhkossa vaan sen verran tuntunu edelliset lenkit, että ei haittais vaikka vähän lämpösempää oliski.

Hehe onhan se hyödynnettävä tuo hyvä lumitilanne. Ja hiihto on hieno laji!

Täällä on rapeat -22. Lumitilanne on korkeintaan kohtuullinen, koska sitä on alle metri.

Muistelin tässä että oon tainnu viimeks hiihtää intissä. Sattuipa kerran, että laskettiin semmosta melko jyrkkää alamäkeä, rynnäkkökivääri oli selässä tetsarin alla perä ylöspäin (no kaikki intin käyneet tietää miten sitä hiihtäessä pidetään siellä) ja laskin sellaisen puunrungon alta jonka lumi oli painanut kaarelle. Rynkyn perä tietysti otti siihen runkoon ja tuloksena elämää suuremmat lipat:jahas:

Tänään oli tarkotus pitää lepopäivä, mutta pitäsköhän sitä sittenkin painella hiihtämään..? Aika kylmä vaan on.

Minun kämppis on himolenkkeilijä ja se sanoi, että juoksu-lehden artikkelin mukaan kylmässä juokseminen (kylmästi rinnastan sen tässä hiihtoon) on hengityselimille hyväksi. Ja siis -25 oli vielä aivan ok lenkkikeli.

Ei. Tuo on taas jotain akkojen hömpötyksiä.

En mäkää oo ymmärätny mitä ikävää ikävässä on? Sillon harvoin jos mulla on jotain ikävä oon ainaki hemmetin iloinen ku on joku jota ikävöidä. Yleensä ei oo ketään ketä ikävöidä.

Back
Ylös Bottom