Luetko sä omia juttujas? :D Päivän naurut. Tuo asusteasia on varmaankin käsitelty loppuun. Itse en koe siinä minkäänlaista syrjimistä tai muutakaan vääryyttää jos suomalainen tai muusta maasta tullut haluaa pukeutua burkhaan. Aivan vapaasti. Se ei myöskään loukkaa minun oikeuksiani, sinun kylläkin. Ehkäpä pieni suvaitsevaisuus helpottaisi asiaa? Huono on tietysi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.
Ja tuohon salihommaan vielä. Tottakai olisi parempi jos maahanmuuttajat kävisivät suomaisten kanssa samaan aikaan. Tuskinpa siinä hirveän hohdokasta kanssakäymistä saataisiin aikaan. Kuitenkin näen paremmaksi sitten sen oman vuoron, jos sen ansiosta maahanmuuttajat saadaan liikunnan pariin. Edelleenkään en myöskään näe syrjintää siinä jos naisille ja miehille on omat vuoronsa. Onhan se syrjintää joo, mutta sitä varten saa ajatella asioista jo aika helvetin vaikeasti. Eipä ole ennen tullut mieleen, että naisten salivuoro sotii perusoikeuksiani vastaan. Mielestäni se on lähinnä arkipäiväinen asia. Syrjintää on se, että naiset eivät saa äänestää tai heillä ei ole koskemattomuutta.
Kolmas juttu on tuo vitun moku-termi. Onko se joku teidän itse keksimänne? Oli pakko googlata, mutta sori, ei sopinut kuva meikäläiseen. Jos nuo kommentit on agrella kirjoitettuja, niin sitten on monen muunkin. Pelkään kuitenkin pahoin, että kirjoittajat ovat täysin tosissaan...