Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lara on vaa niiiin nätti. :haart: Tai no Angelina on aina nätti.
Mut jos likasista paidoista puhutaan, ni kyllä John McClane vie voiton. Todennäköisesti aina sama valkoinen hihaton paita päällä.
Jos tarkotat Gerardia Larassa, niin joo. :haart: Oli se ihan jees siinä The Ugly Truthissaki, mut Exän jäljillä ei enää.Herättääkö Gerard Butler mitää tuntemuksia??
Totta, mut sillee sopii se likanen vaimon hakkaaja
Brucelle sopii mikä vaa. :haart:
Jos tarkotat Gerardia Larassa, niin joo. :haart: Oli se ihan jees siinä The Ugly Truthissaki, mut Exän jäljillä ei enää
Menisitte nukkumaan.![]()
Normisti en oo, nyt on vähä pokkeus tilanne tän kuumeilun kanssaEi pysty. Minä ja sommar ollaan duunissa ja kahlaajalintu on muuten vaan yökukkuja.
Se oli vähän liian pullaposkinen siinä Exän jäljillä, vaikka muuten oliki jees. Leffaki oli ihan hyvä.Mun mielestä se rokkaa joka roolissa!!!
Ei pysty. Minä ja sommar ollaan duunissa ja kahlaajalintu on muuten vaan yökukkuja.
Poro menee ite nukkumaan ja antaa ahkeroijien ahkeroida.
Öissä töissä, ei missään myymälöissä? Mikähän mie olen!? Lipsahus monessakin mielessä perkele.
Ei missään myymälöissä :D
Sää olet mahdollisesti joku Herra Hakkarainen?
Mikä vika on pulleissa poskissa?? Sutki on aivopesty noilla superdieteillä jne shitillä. Välil voi olla vähän offillaSe oli vähän liian pullaposkinen siinä Exän jäljillä, vaikka muuten oliki jees. Leffaki oli ihan hyvä.
Mites Rock N rolla?? Ite tyksi iha hulluna siitä.Tietysti tarkoitin. Kyllä mä ahkeroin sillon ku töitä pitää tehdä.Niin... Voisin. Etkai sie kuitenkaan itteä tuolla ahkeroijalla tarkota?
Siis pelkät pulleat posket eivät ole hyvät, jos kroppa muuten kuosissa (kuten Gerardilla). Mä tykkään, että miehessä pitää olla vähän lihaaki, oli se sitten läskin tai lihaksen muodossa, ei niin väliä.Mikä vika on pulleissa poskissa?? Sutki on aivopesty noilla superdieteillä jne shitillä. Välil voi olla vähän offillaMites Rock N rolla?? Ite tyksi iha hulluna siitä.
http://www.imdb.com/title/tt1032755/
Ai vuohi...
Tietysti tarkoitin. Kyllä mä ahkeroin sillon ku töitä pitää tehdä.
Eiku unissakävelijä :D
Nyt sitte kiivaasti meet kahtomaan!!Tietysti tarkoitin. Kyllä mä ahkeroin sillon ku töitä pitää tehdä.
Siis pelkät pulleat posket eivät ole hyvät, jos kroppa muuten kuosissa (kuten Gerardilla). Mä tykkään, että miehessä pitää olla vähän lihaaki, oli se sitten läskin tai lihaksen muodossa, ei niin väliä.
En oo nähny tota leffaa, tai ainakaan muista nähneeni.
Mites Rock N rolla?? Ite tyksi iha hulluna siitä.
http://www.imdb.com/title/tt1032755/
Yritän heti tilaisuuden tullen. Jos vielä muistan.Nyt sitte kiivaasti meet kahtomaan!!
Yritän heti tilaisuuden tullen. Jos vielä muistan.