Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mut jos likasista paidoista puhutaan, ni kyllä John McClane vie voiton. Todennäköisesti aina sama valkoinen hihaton paita päällä.

Ei pysty. Minä ja sommar ollaan duunissa ja kahlaajalintu on muuten vaan yökukkuja.

Öissä töissä, ei missään myymälöissä? Mikähän mie olen!? Lipsahus monessakin mielessä perkele.

Poro menee ite nukkumaan ja antaa ahkeroijien ahkeroida.

Niin... Voisin. Etkai sie kuitenkaan itteä tuolla ahkeroijalla tarkota?

Ei missään myymälöissä :D

Sää olet mahdollisesti joku Herra Hakkarainen?

Ai vuohi...

Pätkä sukujuhlista.
[video=youtube_share;f_3Utmj4RPU]http://youtu.be/f_3Utmj4RPU[/video]

Niin... Voisin. Etkai sie kuitenkaan itteä tuolla ahkeroijalla tarkota?
Tietysti tarkoitin. Kyllä mä ahkeroin sillon ku töitä pitää tehdä.

Mikä vika on pulleissa poskissa?? Sutki on aivopesty noilla superdieteillä jne shitillä. Välil voi olla vähän offilla :) Mites Rock N rolla?? Ite tyksi iha hulluna siitä.
http://www.imdb.com/title/tt1032755/
Siis pelkät pulleat posket eivät ole hyvät, jos kroppa muuten kuosissa (kuten Gerardilla). Mä tykkään, että miehessä pitää olla vähän lihaaki, oli se sitten läskin tai lihaksen muodossa, ei niin väliä.

En oo nähny tota leffaa, tai ainakaan muista nähneeni.

Juu, ei siinä mitään. Ahkerointi kantaa hedelmää.

Eiku unissakävelijä :D

Niin... olenkohan mie nytkin... unessa. Ei ainakaan vaikuta mitenkään yltiö siistiltä ja kivalta. Varmaan painajainen. :D

Siis pelkät pulleat posket eivät ole hyvät, jos kroppa muuten kuosissa (kuten Gerardilla). Mä tykkään, että miehessä pitää olla vähän lihaaki, oli se sitten läskin tai lihaksen muodossa, ei niin väliä.

En oo nähny tota leffaa, tai ainakaan muista nähneeni.
Nyt sitte kiivaasti meet kahtomaan!!

Back
Ylös Bottom