Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hahahaa. Kotiin tuotiin myöhästynyt synttärilahja. Spontaani repeäminen. :D Onhan toi ihan pirun söpö.

katso liitettä 93373
Vähä ku joku vaaleanpunainen dildo. Söpö, kyllä. Mutta ei siinä sitä samaa tunnetta ole runtatessa :)

Teet haetu, hunajaa on, parit lukemattomat kirjat ja seuraavat 3pv tiukasti sisällä kuumeisena. Ei tää välttis niin huono tilanne oo sittenkään.

Teet haetu, hunajaa on, parit lukemattomat kirjat ja seuraavat 3pv tiukasti sisällä kuumeisena. Ei tää välttis niin huono tilanne oo sittenkään.

Mulla ois sulle yhdet villasukkakokelaat jos ne vaan on sopivan kokoset.

Kaira, kerrot yksityiskohtaisen tarinan siitä, kuinka iso, ilkeä mies piiskasi sua ja sun pyllyä ankarasti ja katsot, kuinka kerubien silmät suurenevat. Muutaman päivän kuluttua (viimeistään) voinet odottaa järkyttyneiden vanhempien yhteydenottoja, kuinka heidän pikku enkelten mielet ovat järkkyneet. :D

Juuuu. Sehän se oiski :D reenikipuja ei juurikaan ole mutta kun mun hanuriin ei oo hierojatkaan koskenu ikinä ja eilen sitä auottiin niin nyt muuten on kipeetä meininkiä.

Mulla ois sulle yhdet villasukkakokelaat jos ne vaan on sopivan kokoset.

Juuuu. Sehän se oiski :D reenikipuja ei juurikaan ole mutta kun mun hanuriin ei oo hierojatkaan koskenu ikinä ja eilen sitä auottiin niin nyt muuten on kipeetä meininkiä.
Se iski sitte kuitenkii se tauti :( Ehottomasti otetaan vastaan villiksiä ei koskaan voi olla liikaa.

Miks ne sun hanuria on vältelly??

Hahahaa. Kotiin tuotiin myöhästynyt synttärilahja. Spontaani repeäminen. :D Onhan toi ihan pirun söpö.

katso liitettä 93373

Mä haluun tollaset!!!!! En ikinä treenais millään muulla kuin noilla ja kysyisin saanko säilyttää niitä salilla jossain nurkassa:D

On kyllä helvetin hieno tunne tulla töistä ja katsoa jääkaappiin, kun sielä palaa pelkkä valo. Ei jaksaisi millään lähtee sahaamaan kauppaan. Miksei noi helvetin jääkaapit voisi täyttyä itsestään.

Olisit saanu jos olisit lähteny mun kans pikkujouluihin. Lällälllääää. Harmittaako?

No niin varmaan.
Hitto en ole kyllä aina varma onko tämä ympäristö ihan terveellinen mulle, täällä keskustellaan lounaspöydässä hyväksikäytöstä intissä (ei Suomessa), palkka-armeijasta, siitä miten sekaisin ihminen on Afganistanin jälkeen sekä kissojen seksielämästä:jahas: Naispuoliset työkaverit olisi joskus kivaa vaihtelua.
Eivätkä myyneet mulle suklaata kahvilassa, vaan jonkun typerän terveyspatukan:jahas:

^Muista sitte ku tänävuonna kysyn sua pikkujouluihin!

Tiistai kalenteri

:n kuva

honda_girl_770708.webp

Naispuoliset työkaverit olisi joskus kivaa vaihtelua.

Että pääsisi puhumaan meikkaamisesta, kiinteytyksestä ja muodista?

Eivätkä myyneet mulle suklaata kahvilassa, vaan jonkun typerän terveyspatukan:jahas:

Oikein. Samalla lailla kuin viinaa ei Alkossa myydä jatkuvasti kännissä oleville suurkäyttäjille, niin suklaatakaan ei pitäisi myydä lainkaan punttimimmeille.

Eikun juoruamaan työkavereista. "Näitkö ne sen uudet kengät? Ei oo kovin halvat. Onkohan se saanu palkankorotuksen? Vai onkohan sen vaimo ostanu ne sille lahjaks? Pukeekohan Pentin vaimo sen aamuisin?" Tuo on yhtä helvettiä kuunnella vierestä miesnäkökulmasta, jos työskentelee naisvaltaisessa duunissa.

Oikein. Samalla lailla kuin viinaa ei Alkossa myydä jatkuvasti kännissä oleville suurkäyttäjille, niin suklaatakaan ei pitäisi myydä lainkaan punttimimmeille.

No aivan, itsehän olen tunnettu muotiasiantuntija ja vuoden 2013 tavoitteeni on kiinteyttäminen. Palkka-armeijasta ei vaan ole niin paljoa kokemusta.
Ja itsehän en ole punttimimmi, ihmettelin kyllä sitä kun se myyjä kysyi että suklaatako meinasit ostaa, älä osta, ota tämä myslipatukka, saat sen tutustumishintaan. Eli joku piilovieroitusohjelma vai?? Se oli kuitenkin vasta toinen kerta tällä viikolla kun yritin ostaa suklaata.

- - - Updated - - -

Eikun juoruamaan työkavereista. "Näitkö ne sen uudet kengät? Ei oo kovin halvat. Onkohan se saanu palkankorotuksen? Vai onkohan sen vaimo ostanu ne sille lahjaks? Pukeekohan Pentin vaimo sen aamuisin?" Tuo on yhtä helvettiä kuunnella vierestä miesnäkökulmasta, jos työskentelee naisvaltaisessa duunissa.

Häh?? Huomaako joku muka millaiset kengät jollain miehellä on töissä:D En huomais vaikka nää tulis alasti töihin.

No voi sun saatana. Piti päästä yhdeltä töistä ja pinkaista suoraan salille, mutta taas jouduin jäämään ylitöihin kun kollega sairastui kesken päivän. Kotonakin olisi jos jonkinmoista duunia tehtävänä, venyy taas salille meno seitsemään-kahdeksaan. :curs:

Huomenna hierojalle ekaa kertaa elämässäni. Katsotaan rupeeko selkä notkistuun, pitäisi ainakin tuolla suolasella 80 € tuntihinnalla :jahas:

Häh?? Huomaako joku muka millaiset kengät jollain miehellä on töissä:D En huomais vaikka nää tulis alasti töihin.

Naiset tuntuvat huomaavan ihmeellisiä asioita. Joskus naiset ovat keskustelleet jonkun miehen kengistä noin vartin, ja minä katsoin vierestä monttu ammollaan, miten joku huomaa tuommoisia.

Mun pitäis varmaan vaihtaa työpaikkaa, että pääsisin kuulemaan näitä selän takana juoruamisia ja muita akkojen humputuksia. Omassa kahvihuoneessa käy tosin noin 10 naista ja yksi mies, mutta ehkä se yksi riittää muuttamaan kurssia.

Mun pitäis varmaan vaihtaa työpaikkaa, että pääsisin kuulemaan näitä selän takana juoruamisia ja muita akkojen humputuksia. Omassa kahvihuoneessa käy tosin noin 10 naista ja yksi mies, mutta ehkä se yksi riittää muuttamaan kurssia.

Toki työympäristöjä on erilaisia, mutta niissä naisvaltaisissa työpaikoissa, missä olen ollut, on tuo yksinäisen miehen asema aika raskas. Niin kauan sitä sietää, kun ei tarvitse sanoa mitään mielipidettä noihin, mutta jossain vaiheessa tulee "mitä mieltä sinä olet?"-kysymys, johon pitäisi osata vastata mahdollisimman neutraalisti.

Toki työympäristöjä on erilaisia, mutta niissä naisvaltaisissa työpaikoissa, missä olen ollut, on tuo yksinäisen miehen asema aika raskas. Niin kauan sitä sietää, kun ei tarvitse sanoa mitään mielipidettä noihin, mutta jossain vaiheessa tulee "mitä mieltä sinä olet?"-kysymys, johon pitäisi osata vastata mahdollisimman neutraalisti.

Vaikuttaa olevan ihan osa porukkaa tuo yksi, samanlainen kuin muutkin. Miehiä on kyllä talossa enemmänkin, muilla osastoilla jakauma on paljon tasaisempi. Olisi mielenkiintoista tietää, miten nämä jutut jakautuvat eri alojen kesken; en ole koskaan ollut esim. jossain hoitoalan paikassa kuuntelemassa.

Back
Ylös Bottom