Hahahaa. Kotiin tuotiin myöhästynyt synttärilahja. Spontaani repeäminen. :D Onhan toi ihan pirun söpö.
katso liitettä 93373
Kyllä tolla nyt kelpaa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaa. Kotiin tuotiin myöhästynyt synttärilahja. Spontaani repeäminen. :D Onhan toi ihan pirun söpö.
katso liitettä 93373
Vähä ku joku vaaleanpunainen dildo. Söpö, kyllä. Mutta ei siinä sitä samaa tunnetta ole runtatessaHahahaa. Kotiin tuotiin myöhästynyt synttärilahja. Spontaani repeäminen. :D Onhan toi ihan pirun söpö.
katso liitettä 93373

Teet haetu, hunajaa on, parit lukemattomat kirjat ja seuraavat 3pv tiukasti sisällä kuumeisena. Ei tää välttis niin huono tilanne oo sittenkään.
Kaira, kerrot yksityiskohtaisen tarinan siitä, kuinka iso, ilkeä mies piiskasi sua ja sun pyllyä ankarasti ja katsot, kuinka kerubien silmät suurenevat. Muutaman päivän kuluttua (viimeistään) voinet odottaa järkyttyneiden vanhempien yhteydenottoja, kuinka heidän pikku enkelten mielet ovat järkkyneet. :D
Se iski sitte kuitenkii se tauti :( Ehottomasti otetaan vastaan villiksiä ei koskaan voi olla liikaa.Mulla ois sulle yhdet villasukkakokelaat jos ne vaan on sopivan kokoset.
Juuuu. Sehän se oiski :D reenikipuja ei juurikaan ole mutta kun mun hanuriin ei oo hierojatkaan koskenu ikinä ja eilen sitä auottiin niin nyt muuten on kipeetä meininkiä.
katso liitettä 93373
Mä haluun tollaset!!!!!
Olisit saanu jos olisit lähteny mun kans pikkujouluihin. Lällälllääää. Harmittaako?
Naispuoliset työkaverit olisi joskus kivaa vaihtelua.
Eivätkä myyneet mulle suklaata kahvilassa, vaan jonkun typerän terveyspatukan:jahas:
Että pääsisi puhumaan meikkaamisesta, kiinteytyksestä ja muodista?
Että pääsisi puhumaan meikkaamisesta, kiinteytyksestä ja muodista?
Oikein. Samalla lailla kuin viinaa ei Alkossa myydä jatkuvasti kännissä oleville suurkäyttäjille, niin suklaatakaan ei pitäisi myydä lainkaan punttimimmeille.
Eikun juoruamaan työkavereista. "Näitkö ne sen uudet kengät? Ei oo kovin halvat. Onkohan se saanu palkankorotuksen? Vai onkohan sen vaimo ostanu ne sille lahjaks? Pukeekohan Pentin vaimo sen aamuisin?" Tuo on yhtä helvettiä kuunnella vierestä miesnäkökulmasta, jos työskentelee naisvaltaisessa duunissa.
Häh?? Huomaako joku muka millaiset kengät jollain miehellä on töissä:D En huomais vaikka nää tulis alasti töihin.
Mun pitäis varmaan vaihtaa työpaikkaa, että pääsisin kuulemaan näitä selän takana juoruamisia ja muita akkojen humputuksia. Omassa kahvihuoneessa käy tosin noin 10 naista ja yksi mies, mutta ehkä se yksi riittää muuttamaan kurssia.
Toki työympäristöjä on erilaisia, mutta niissä naisvaltaisissa työpaikoissa, missä olen ollut, on tuo yksinäisen miehen asema aika raskas. Niin kauan sitä sietää, kun ei tarvitse sanoa mitään mielipidettä noihin, mutta jossain vaiheessa tulee "mitä mieltä sinä olet?"-kysymys, johon pitäisi osata vastata mahdollisimman neutraalisti.