Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Käväisin äsken heittämässä pikkuveljen kouluun. Kesken matkan tuli joku kamala hinku ostaa röökiaski. On se nikotiini petollista perkele, onneksi en langennut.

Kysy vain kuinka monta kertaa ja kuinka moneen paikkaan. Maksoin VIPit tulevaisuutta ajatellen...

Mitä helevettiä?! Maksoin 1min sitten ja olen muka taas V.I.P. Saakeli, sitä tuntee ittensä melkeen VIPiksi. :D Mike on kyllä sähäkkä tyyppi! :rock:

Meikälläki deadline VIPittömyyteen alkoi jo raksuttaa, mutta korjasin asian kirjoittamalla saliarvostelun ja tilille napsahti 6 kk VIP-aikaa. :rock: Tuli muuten nähtyä taas niin legendaarisia unia viime yönä, että näitä jaksaa muistella taas seuraavia unia odotellessa. :D Melkeinhän tässä herääki jo ku pompahti reippaasti vaan ylös sängystä, vaikka ois todellakin tehny mieli jäädä köllöttelemään lämpimän peiton alle... :rolleyes:

Kesken matkan tuli joku kamala hinku ostaa röökiaski. On se nikotiini petollista perkele, onneksi en langennut.

Tuo on perseestä. Ei pysty ymmärtämään, miten se hinku voi iskeä aina vielä niin stanan kovaa. Välttämättä ei edes varsinaisesti tee mieli tupakkaa, mutta pakkopakkopakko mennä ostamaan siitä huolimatta. Onneksi nyt ei ole enää tullut semmoisia viime päivinä. Itse asiassa nyt kun miettii, niin ei oikeastaan tee enää edes mieli tupakkaa. Olin viikon-pari polttamatta tai 1-2 tupakkaa päivässä ennen uuttavuotta, ja silloinhan tietty tuli poltettua, sen jälkeen taas ilman savuja.
Sais pysyä tämä tilanne.

Meikälläki deadline VIPittömyyteen alkoi jo raksuttaa, mutta korjasin asian kirjoittamalla saliarvostelun ja tilille napsahti 6 kk VIP-aikaa. :rock: Tuli muuten nähtyä taas niin legendaarisia unia viime yönä, että näitä jaksaa muistella taas seuraavia unia odotellessa. :D Melkeinhän tässä herääki jo ku pompahti reippaasti vaan ylös sängystä, vaikka ois todellakin tehny mieli jäädä köllöttelemään lämpimän peiton alle... :rolleyes:

Mitä hemmettiä onko täällä ollu joku tommonenkin tsäänssi. :jahas: Nooh, ens kerralla sitten... :D

Ei kyllä olis mitenkään päin haluttanu nousta. Vieläkin tuntuu että :zzzz:

WTF :D

[video]http://www.liveleak.com/view?i=c26_1357935775[/video]

:lol2:

Sun häätyy kokeilla itekin. Täällä ei ulvois ku porot. :D

Mitä hemmettiä onko täällä ollu joku tommonenkin tsäänssi. :jahas: Nooh, ens kerralla sitten... :D

Ei kyllä olis mitenkään päin haluttanu nousta. Vieläkin tuntuu että :zzzz:

Osa pärjää taidolla, osa massilla. :lol2: Jooh, sais tää viikko mennä pikapikaa ohi, tahdon viikonlopun viettohon. :itku:

Jätkä tekee hyviä covereita. Ilmeellä. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Vakuuttavaa. :D

On tämä elämä jännää, kun sitä vain odotellaan viikonloppuja vaikka ois koko viikko elettävänä. ;)

Ohoh tulipas levoton kutsu 19.1. happeninkiin, skippaa miettimätä kun perhe-elämä voi hyvin.

Perjantaina ihan yksin himassa, taidan vuokrata jotain leffoja ja popsia karkkia. Tai meniskö elokuviin! Lauantaina on ainaki sali, siitä ei tingitä. Viinaa en juo (ei sillä etteikö mieli tekis).

^Vakuuttavaa. :D

On tämä elämä jännää, kun sitä vain odotellaan viikonloppuja vaikka ois koko viikko elettävänä. ;)

Oon ahne, haluan nukkua pidempään enkä tarpeeksi. Haluan enemmän vapaa-aikaa, ettei sitä vähää tarvitse kiirehtiä. Ehkä viikonloppuun on nyt tiedossakin jotain ekstrakivaa, jolloin sitä odottaa. :rolleyes:

Sun häätyy kokeilla itekin. Täällä ei ulvois ku porot. :D

Hahah :D "Ulvoo porojen kanssa" ...Ei huono.

Jaa mun pitäs kokeilla? Kotona vai Porissa? Molemmissa tietysti, ni sais vertailtua. Mun vanhas kämpäs Hervannan betonihelvetissä toi ois varmaa kyl toiminukki! Riitti, että laulo kaverin kanssa parvekkeella, niin alko yhen pubin terassilla olijat laulaa mukana :D Oi niitä aikoja.

huomenta..
Alkaa päästä takasin normaaliin rytmiin,kun silmät rävähtää auki ennen 8 ihan automaattisesti.

Tänään pääsee taas treenaamaan :dance:
Miks nää pakolliset vapaat tuntuukin sillontällön niin vaikeilta?

Kävely on vaikeeta ja pikkukerubit kyselee miksi irvistän aina kun istun alas. Vähän on sen tuntoinen istumaosasto, että eilen on jotain kidutusta otettu vastaan :itku:

Kaira, kerrot yksityiskohtaisen tarinan siitä, kuinka iso, ilkeä mies piiskasi sua ja sun pyllyä ankarasti ja katsot, kuinka kerubien silmät suurenevat. Muutaman päivän kuluttua (viimeistään) voinet odottaa järkyttyneiden vanhempien yhteydenottoja, kuinka heidän pikku enkelten mielet ovat järkkyneet. :D

Eilen menin salilla kehumaan, ettei minuun mitkään possunuhat ja tipukuumeet iske. Noh, eilen illalla tuli kurkku hieman kipeäksi, mutta menin silti aamulla vääntämään. Toivottavasti ei ole kuumetta tulossa, sillä nyt paleltaa hetkittäin. Pitäisi vielä toinenkin treeni vetäistä kaikesta huolimatta.

Sitten varsinaiseen asiaani: olin yöllä hikoillut niin kummasti, että lakanat haisivat paistetulle jauhelihalle. Mistäköhän tuo johtui?

Oli vähän erilainen aamu, kun heräsin noin tunnin ennen kuin oli tarve. Aamupalaa vetäessä kirjoittelin pienen raportin, niin tuli käytettyä sekin aika hyödyksi. Tästä päivästä ei voi tulla muuta kuin aikaansaava :dance:

Ulkona on aivan helvetisti lunta. En minä etelään päin muuttanut lunta nähdäkseni. Helvetti.

Hahahaa. Kotiin tuotiin myöhästynyt synttärilahja. Spontaani repeäminen. :D Onhan toi ihan pirun söpö.

lahja.webp

Back
Ylös Bottom