Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vielä kaksi tuntia, että sali avaa ovensa. Sitä odotellessa ei vaan keksi yhtikäs mitään tekemistä. :( Lisäksi harmittaa se, että näinä toimettomina hetkinä käy lukemassa aina vaikka mitä treenivinkkejä yms. ja sit tekisikin mieli alkaa muuttamaan omaa treeniohjelmaa.

Tottakai :D Mikään ei tässä maailmassa ole ilmaista, ei edes virtuaaliseura!

1/3 yövuorosta kohta takana..

Rahan tulao ei siis voi estää :P \o/

- - - Updated - - -

Vielä kaksi tuntia, että sali avaa ovensa. Sitä odotellessa ei vaan keksi yhtikäs mitään tekemistä. :( Lisäksi harmittaa se, että näinä toimettomina hetkinä käy lukemassa aina vaikka mitä treenivinkkejä yms. ja sit tekisikin mieli alkaa muuttamaan omaa treeniohjelmaa.
Luet kirjaa, mahottoman hyvä harrastus!!

Pääsenpäs korkkaamaan tän. Jos Ksiina lukee tätä(ki), niin mä oon pitämässä seuraa viel ens yön. :) Ku Ephe varmaan luovuttaa ja käy nukkumaan ajoissa. :D

Pääsenpäs korkkaamaan tän. Jos Ksiina lukee tätä(ki), niin mä oon pitämässä seuraa viel ens yön. :) Ku Ephe varmaan luovuttaa ja käy nukkumaan ajoissa. :D

Haa! Oletan että oot sommar ilmainen kun ei heti ollut rahasta puhe :D

Ehkä Ephe tarvis muutaman oluen, että jaksaa valvoa. Pikalähetyksenä sinne siis.

Joo, mä olen ilmainen seuralainen. :D Liksa tulee ihan muualta, en tartte kahdesta paikasta palkkaa.

Hyvä!

Kahlaajakin alkoi jo palkasta neuvotella.. On se kumma, nykyaikana pitää aina saada kaikesta rahaa. Ei minkäänlaista häpyä..

En tiiä. En oikeen tykkää tehä lupauksia, jos ei teekkään mieli pitää niitä, niin sit ei oo hyvä juttu.

Back
Ylös Bottom