Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä siinä oli se vaikein osuus? jos saan kysyä...

^^ Ma olen thyerin kuvaileman kaltaisessa tilanteessa joskus lahtenyt aiskan autolla parkista niin etta reippaana tyttona kaansin rattia heti, eli samalla kun painoin kaasua. Tarahti tietysti viereiseen autoon, jonka sisalla istui kauhistunut mies :D
katso liitettä 92943
Tollasella on kans helppo parkkeerata. Etenkin jos on viel vähän leviämmät gummit et tulee kaarista yli. Jyräsin yhen pihavalon ja kaadoin yhden aidan kun lähin yhestä pihasta kerran... Kaveri viel sano että "Mahtuu!" kun kysyin repsikan puolen tilasta.
Legendaarista.
"Mun mielestä sä ajat ihan vitun hyvin!"
Ei vittu huomenna on maanantai :itku:
Ei vittu huomenna on maanantai :itku:
Meillä totisesti on aihetta olla tällä kertaa vähän allapäin maanantain tulon johdosta :D Ite oon kohta pakkaillu kaiken tarpeellisen. Muutamat boxerit ja sukat ja hygieniatarvikkeet ja lenkkarit ja sisäpelikengät. Eikait sinne muuta tarvii. Oman pyyhkeen tuo sitten porukat vierailupäivänä.
Meillä totisesti on aihetta olla tällä kertaa vähän allapäin maanantain tulon johdosta :D Ite oon kohta pakkaillu kaiken tarpeellisen. Muutamat boxerit ja sukat ja hygieniatarvikkeet ja lenkkarit ja sisäpelikengät ja nuuskaa. Eikait sinne muuta tarvii. Oman pyyhkeen tuo sitten porukat vierailupäivänä.
Meillä totisesti on aihetta olla tällä kertaa vähän allapäin maanantain tulon johdosta :D Ite oon kohta pakkaillu kaiken tarpeellisen. Muutamat boxerit ja sukat ja hygieniatarvikkeet ja lenkkarit ja sisäpelikengät ja nuuskaa. Eikait sinne muuta tarvii. Oman pyyhkeen tuo sitten porukat vierailupäivänä.
Protskut mukaan :evil: Ei vaan koita pärjäillä siellä.
Meillä totisesti on aihetta olla tällä kertaa vähän allapäin maanantain tulon johdosta :D
Pyyhkeen? Firmahan tarjoaa sulle kaiken muun hauskan lisäksi pyyhkeen, jonka kuivausteho on vertaansa vailla.