Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä siinä oli se vaikein osuus? jos saan kysyä...

Saa kysyä tietenkin. Ajaessani parkkiin, lähettyvillä ei ollut ketään. Ajoin ruutuun, en aivan keskelle, mutta selkeästi olin omassa ruudussa. Ehkä vähän enemmän oikealla, mutta en mitenkään erityisen paljon. Vietin kaupassa melkoisen tovin, jonka jälkeen palasin parkkipaikalle. Autoni molemmin puolin oli parkkeerattu. Samoin autoni taakse. Autoni vasemmalla puolella aivan ruutujemme rajalla suuri maasturi, oikealla puolella auto normaalisti ruudussaan. Tämän takia olin itse niin lähellä molempia autoja, että peruuttaminen ja kääntyminen ei olisi onnistunut oikeastaan ollenkaan. Eteenpäin ei voinut ajaa, sillä edessä oli kukkaistutukset. Suoraan taakse ei voinut peruuttaa, sillä takana oli parkkirivi myös, välissä vain kapea ajokaista. Koska olen huono selittämään, piirsin erittäin havainnollistavan ja näppärän kuvan Paintilla :D Oma autoni on siis tuo rastitettu. Osaako joku kertoa, miten tuosta olisi päässyt näppärämmin pois ? Nyt menin ihan peruutus- ja etututkan varassa, mutta kaikissa autoissahan tutkaa ei ole.

234567.webp

chevrolet-blazer-4921086_b_616df8d09259f35f.webp

Tollasella on kans helppo parkkeerata. Etenkin jos on viel vähän leviämmät gummit et tulee kaarista yli. Jyräsin yhen pihavalon ja kaadoin yhden aidan kun lähin yhestä pihasta kerran... Kaveri viel sano että "Mahtuu!" kun kysyin repsikan puolen tilasta.

Legendaarista.

^^ Ma olen thyerin kuvaileman kaltaisessa tilanteessa joskus lahtenyt aiskan autolla parkista niin etta reippaana tyttona kaansin rattia heti, eli samalla kun painoin kaasua. Tarahti tietysti viereiseen autoon, jonka sisalla istui kauhistunut mies :D

^^ Ma olen thyerin kuvaileman kaltaisessa tilanteessa joskus lahtenyt aiskan autolla parkista niin etta reippaana tyttona kaansin rattia heti, eli samalla kun painoin kaasua. Tarahti tietysti viereiseen autoon, jonka sisalla istui kauhistunut mies :D

Hehe, nimenomaan tätä yritin kyseisessä tilanteessa välttää, siksi soitin suosiolla itselleni apua :D

Eihän tossa tilanteessa ole muuta kun helvetisti joutuu vaan vemppaamaan. Mun kotiparkki on tollanen vastaava plus että on vielä vinoparkki epäedulliseen suuntaan siitä pois pakittamista ajatellen. Ärsyttää välillä kun kotipihasta saa kikkailla aina helvettiin ja talvella kun on kökköjä ja jos on ikkunat huurussas/jäässä jne jne..

katso liitettä 92943

Tollasella on kans helppo parkkeerata. Etenkin jos on viel vähän leviämmät gummit et tulee kaarista yli. Jyräsin yhen pihavalon ja kaadoin yhden aidan kun lähin yhestä pihasta kerran... Kaveri viel sano että "Mahtuu!" kun kysyin repsikan puolen tilasta.

Legendaarista.

"Mun mielestä sä ajat ihan vitun hyvin!"

Se on kyllä kyllä hämmentävää, että henkilöauton kanssa voi edes pahoihin paikkoihin joutua normaaleilla parkkipaikoilla. Ja semmoset tutkat on melkeen naurettavia varusteteita henkilöautoissa, niistähän helvetti näkee joka suuntaan muutenkin :D

Ei vittu huomenna on maanantai :itku:

Meillä totisesti on aihetta olla tällä kertaa vähän allapäin maanantain tulon johdosta :D Ite oon kohta pakkaillu kaiken tarpeellisen. Muutamat boxerit ja sukat ja hygieniatarvikkeet ja lenkkarit ja sisäpelikengät ja nuuskaa. Eikait sinne muuta tarvii. Oman pyyhkeen tuo sitten porukat vierailupäivänä.

Meillä totisesti on aihetta olla tällä kertaa vähän allapäin maanantain tulon johdosta :D Ite oon kohta pakkaillu kaiken tarpeellisen. Muutamat boxerit ja sukat ja hygieniatarvikkeet ja lenkkarit ja sisäpelikengät. Eikait sinne muuta tarvii. Oman pyyhkeen tuo sitten porukat vierailupäivänä.

Protskut mukaan :evil: Ei vaan koita pärjäillä siellä.

Tyttöjen iltaa vietellään. :haart: :D Mut harmittaa jo valmiiksi et huomenna alkaa taas työviikko. :(

Meillä totisesti on aihetta olla tällä kertaa vähän allapäin maanantain tulon johdosta :D Ite oon kohta pakkaillu kaiken tarpeellisen. Muutamat boxerit ja sukat ja hygieniatarvikkeet ja lenkkarit ja sisäpelikengät ja nuuskaa. Eikait sinne muuta tarvii. Oman pyyhkeen tuo sitten porukat vierailupäivänä.

Tosta mitään allapäin kannata olla! Hauskaa siellä on. Ite ainakin sillon odotin innoissani.

Pyyhkeen? Firmahan tarjoaa sulle kaiken muun hauskan lisäksi pyyhkeen, jonka kuivausteho on vertaansa vailla.

Protskut mukaan :evil: Ei vaan koita pärjäillä siellä.

Ei kerkee salille ennen ekoja lomia, eikä mahu muutenkaan mukaan. Jotai rotskupatukoita vois kylläkin käydä ostamassa. Huomenna pitää tehä tilaus tukusta ku ei oo muutenkaan enää ku pari annosta rotskua jälellä.

Kyllä intin alkaminen oli kusisinta paskaa mitä tähän astisessa elämässä on sattunut. Vitusti ihmisiä ja toiset vielä antaa jotain noudatettavia ohjeita.

Meillä totisesti on aihetta olla tällä kertaa vähän allapäin maanantain tulon johdosta :D

Turha ennen koko palvelusta on noin pahasti hajoilla. Teet vain intistä itsellesi vaikeampaa, jos lähdet väärällä asenteella. Itselle intissä oli vaikeinta se, kun oli yliopiston jo aloittanut, niin oli fiilis "voisin olla tekemässä tutkintoa eteenpäin" ja aina oli ikävä silloista muijaa. Helpointa henkisesti oli jengillä, jotka olivat sinkkuja ja tauolla kokopäivätyöstä tai siviilissä olivat työttömiä. Periaatteessa tuon palveluksen saa itselleen ihan niin hankalaksi kuin haluaa. Oikealla asenteella varmasti parempi kokemus.

Pöh. Alussa voi tulla pieni shokki, mutta parissa viikossa alkaa kaikki ne jokapäiväiset rutiinit sujua ja loppua kohti hommat aina paranee.

Pyyhkeen? Firmahan tarjoaa sulle kaiken muun hauskan lisäksi pyyhkeen, jonka kuivausteho on vertaansa vailla.

Se pyyhe on kuulema ainoa asia intissä, joka hylkii vettä :D Kyllä tässä on asennetta paranneltu ja oikeastaan odotan jo sinne pääsyä. Tuttuja tulee ja on jo ennestään siellä paljon.

Back
Ylös Bottom