Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

12-girl-wallpapers-may-12.webp

No toihan on niitä minkä kans joutuu ajelee räikkälenkkisarjan kans et saa kiristeltyy tärinän löysyttämät pultit aina kahville/jädelle pysätyessä. Arvasinko oikein?

E. nii aivan, sportserillahan minä korttiniki ajoin ja siks pitäis sen verran varmaa edes tunnistaa...

Joo kyä se harrikka on. Mallilla niin ei väliä kun kaikki samanmoisia. Örgh

En mäkää varma mallista oo mutta sportsteri se on, ehkä 833 nightster.

Minä kyllä vihaan auton parkkeeraamista. Okei, ei se parkkeeraaminen, vaan se parkista lähteminen. Tulee kyllä välillä niin naismainen olo ratissa ollessa :face: Esimerkiksi eilen en päässyt parkista pois, joten soitin poikaystävälleni mitä teen. Ei vastannut, joten soitin isälleni. Tämä sitten antoi muutaman niksin, jonka avulla pääsen lähtemään. Tuli todella dorka olo :D Ajelen Toyota corolla versolla, eli en millään maailman pienimmällä autolla. Saakeli, seuraavaksi autoksi haluan Nissan micran. Tai Smartin.

Minä kyllä vihaan auton parkkeeraamista. Okei, ei se parkkeeraaminen, vaan se parkista lähteminen. Tulee kyllä välillä niin naismainen olo ratissa ollessa :face: Esimerkiksi eilen en päässyt parkista pois, joten soitin poikaystävälleni mitä teen. Ei vastannut, joten soitin isälleni. Tämä sitten antoi muutaman niksin, jonka avulla pääsen lähtemään. Tuli todella dorka olo :D Ajelen Toyota corolla versolla, eli en millään maailman pienimmällä autolla. Saakeli, seuraavaksi autoksi haluan Nissan micran. Tai Smartin.

Ma opettelin parkkeeraamaan 18-vuotiaana Mondeolla, joka oli sen verran iso etta aina valilla se otti vahan osumaa. Onneksi auto oli oma enka kolhinut muiden autoja, joten kantapaan kautta tuli opittua ihan hyvaksi parkkeerajaksi. Taskuparkkikin menee yleensa ongelmitta. Taalla Englannissa mua on eniten arsyttanyt teiden kapeus ja mun on jotenkin tosi vaikeaa hahmottaa auton mittasuhteita kun ajan kadulla missa kummallakin puolella on autoja parkissa ja vastaan tulee toinen auto. Taalla parkkeerataan kadulle ihan joka paikassa, joten koko ajan saa jannata etta mahtuukohan tostakin nyt menemaan.

Mikä siinä oli se vaikein osuus? jos saan kysyä...

Back
Ylös Bottom