Jos minut pelastettais jostain viidakon tai aavikon keskeltä sivistysvaltioon ja tarjottaisiin toimeentulotuki, kotouttamistuki, asumistuki+HARKINNAN varainen tuki, ni olisin kiitollinen siintä sille valtiolle ja ihmisille ketkä antaisi nämä minulle, mutta nämä moniosaajat vain valittaa kuorossa ku on liian pieni asunto tai rasisteja joka paikassa tai joutuu jonottaa lääkäriin niinkuin muuutkin suomalaiset, täysin kiittämättömiä apinoita. Koko paskan ironisin homma on se että tuet on vielä enemmän kuin normaali ruumillisen työntekijä saa palkkaa.
Olin itse kouluavustajana muslimimaasta tulleelle ryhmälle ja nämä ryhmän naiset/tytöt olivat kyllä kiittämättömimpiä ihmisiä mitä maa päällään kantaa. Mikään ei kelvannut; ruoan piti olla täydellistä, kävellen ei voinut mennä mihinkään eikä mikään toiminta ylipäätään ollut kyllin hyvää. Jatkuvaa valittamista ihan kaikesta. Ei ihan herkkään olisi uskonut että nämä prinsessat olivat vuoden pari aikaisemmin tulleet jostain pakolaisleiriltä maasta, jossa naisten ainoat oikeudet perustuvat lähinnä miehensä palvomiseen ja naamavärkin pitämiseen ummessa.
En tiedä paljonko nämä ihmiset käärivät lopulta rahaa, mutta henkilökohtaisesti otti aivoon kun jo muutama vuosi Suomeen tulon jälkeen tuolloin itseni ikäiset pakolaiset ajelivat hienommalla autolla (porukalla tosin) ja kävivät lähikaupungissa joka ilta bilettämässä. Itse yritin samaan aikaan saada käärittyä jostain rahaa kokoon, että pääsisin edes omaan asuntoon ja saisin jotain starttia omalle elämälle.