Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Patleetti rupes poustailee kuvilla. Örgh
Ttu soot viel hereil senkin örgh!
Edit: vissiin silti liian vähän hunmalaa.
Juotko sää joka ehtoo olutta?Tottahan sitä ny viä tajuissaa... Aika vähällä oluella tänään menty kyl. Noh, yhessä vaiheessa oli jo hyvä nousu mut sit keskityin hetkeks johonkin muuhun ni se vähän jäi. Tissuttelua.. tissuttelua vain..
Juotko sää joka ehtoo olutta?
Eikö nyt olis sitten sopiva hetki mennä nukkumaan, jos oluen kittaaminen unohtui ainakin hetkeksi?
Eikö nyt olis sitten sopiva hetki mennä nukkumaan, jos oluen kittaaminen unohtui ainakin hetkeksi?
Mua vähän stressaa, että enkai ole tulossa kipeeksi. Kuinka suuressa kurkkukivussa tohtii vielä lähteä salille?
Kyllähän tota tulee otettua. Ruuan kanssa siis. Mörgh
Eiku kyl mä jatkoin jo. Se vaa yhessä vaiheessa unohtu!!
Kipu kertoo, että olet elossa, joten salille vain.
Vakavasti otettuna kannattaa levätä, ettet ole sitten joulun pyhinä kipee ;)
- - - Updated - - -
Asiallista!

Itseasiassa mua ei yhtään haittais olla kipee kun on joulu, kun en yhtään ole jouluihmisiä. Ainoa vaan tosiaan se, ettei ihan kamalaati viitsi rehkiä. Täytyy katsella huomenna että miltä tuntuu![]()
No sehän olisi sitten hyvä tapa piiloutua joululta peiton alle. Hankkiudu kipeeksi!
Koska tis-tis-tis-tissutteluthan ne vain mielessääääin vain oooon...Sori, kuka soittaa Celinea taustalla?
On sulla kans hyvä kuosi kun oot vielä hereillä, miksi et ole täällä?

Kuulostaa ihan suunnitelmalta! Mut salillekin on pakko päästä, joten joku roti pitää olla.
Haha, säähän oot linkittänu tään ennenkin, muistan ton ähkinäkohdan =) No aiva sama, solis hyvätööt, kai se on pakko luovuttaa.
Ou nou, alat Ephe toistaa itseäsi...