Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En mäkään enää kato yhtään mitään, ja muistelen Lauri Tähkää muutaman vuoden takaa... Oh Seinäjoki, here I come!

Ehkä se on pikkuhiljaa tuutulaulun paikka.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyi helvetti, että Suomessa on KYLMÄ. Ulkona meinaa jäätyä, ja käsivarsista näkee, ettei ole kroppa ihan tottunut näihin extreme-olosuhteisiin.

Mua pelottaa. Taalla on joku +10, Suomessa -10. Hyi. Pitanee varustautua toppahaalarilla. En kylla silti millaan jaksa odottaa sunnuntaita kun paasen kotiin hetkeksi :)

Jahas, Twitter keksii höpö höpö -repliikkejä sunkin puolestas...ei kiva? Pakko mennä goisiin ja tsiigaa huomen uudestaan..

- - - Updated - - -

Jahas, Twitter keksii höpö höpö -repliikkejä sunkin puolestas...ei kiva? Pakko mennä goisiin ja tsiigaa huomen uudestaan..

Mua pelottaa. Taalla on joku +10, Suomessa -10. Hyi. Pitanee varustautua toppahaalarilla. En kylla silti millaan jaksa odottaa sunnuntaita kun paasen kotiin hetkeksi :)

Kyllä täällä rupee olee lähemmäs -20 pakkasta Allylälly!

Oli kyllä virhe alkaa valvomaan :D En enään kyllä mee nukkuu (koska en pääse ylös.. :D) ja kouluun pitäisi lähteä reippaan 3,5h päästä. Voi vittu...

Huomneta. Eiku huomenta. Eilen oli talvipäivän seisokki eli seisaus, eli nyt päivä senkun pitenee taas ja kesää kohti mennään. Tulkoon siis ikuinen kesä. Huoletonta aamumusiikkia olkaape hyvet.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
joo, itä-suomee (eli vitun pöndelle) käy matka moikkaamaan faijaaki enne aattoa.

Huomenta :D
kahvia.webp

Vähänkö hanurista herätä aikaisin? Tai siis mielelläni herään aikaisin, niin ehtii tekemään kaikenlaista, kuten esimerkiksi notkumaan netissä.... Mutta nyt olin odottanut innoissani loman alkua ja sitten kuitenkin herää paukautan kuudelta pirun väsyneenä. Hanurista.

Vähänkö hanurista herätä aikaisin? Tai siis mielelläni herään aikaisin, niin ehtii tekemään kaikenlaista, kuten esimerkiksi notkumaan netissä.... Mutta nyt olin odottanut innoissani loman alkua ja sitten kuitenkin herää paukautan kuudelta pirun väsyneenä. Hanurista.

Johan tässä on ehditty tovi olemaan töissäkin. Koin kauhun hetkiä, kun kävelin suoraan kahvihuoneeseen ja huomasin, että kahvipannu on pestynä kaapissa, eikä ole yhtään valmista kahvia! Tilanne oli täpärä, mut sain onneks keitettyä pannullisen ja sit alkokin kuhina käymään keittimen ympärillä.

Menin noin 22:15 nukkumaan ja heräsin ensimmäisen kerran 5:40 ja siitä nukahdin vielä tunniksi. Olipas hyvät yöunet. Nyt... KAHVIA!

e. Vittu, kaadoin liikaa maitoa ja nyt tää jäähty...

Back
Ylös Bottom