Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ttu soot viel hereil senkin örgh!

Edit: vissiin silti liian vähän hunmalaa.

Tottahan sitä ny viä tajuissaa... Aika vähällä oluella tänään menty kyl. Noh, yhessä vaiheessa oli jo hyvä nousu mut sit keskityin hetkeks johonkin muuhun ni se vähän jäi. Tissuttelua.. tissuttelua vain..

Eikö nyt olis sitten sopiva hetki mennä nukkumaan, jos oluen kittaaminen unohtui ainakin hetkeksi?

Mua vähän stressaa, että enkai ole tulossa kipeeksi. Kuinka suuressa kurkkukivussa tohtii vielä lähteä salille?

Eikö nyt olis sitten sopiva hetki mennä nukkumaan, jos oluen kittaaminen unohtui ainakin hetkeksi?

Mua vähän stressaa, että enkai ole tulossa kipeeksi. Kuinka suuressa kurkkukivussa tohtii vielä lähteä salille?

Kipu kertoo, että olet elossa, joten salille vain.
Vakavasti otettuna kannattaa levätä, ettet ole sitten joulun pyhinä kipee ;)

- - - Updated - - -

Kyllähän tota tulee otettua. Ruuan kanssa siis. Mörgh

Eiku kyl mä jatkoin jo. Se vaa yhessä vaiheessa unohtu!!

Asiallista!

Koska tis-tis-tis-tissutteluthan ne vain mielessääääin vain oooon...Sori, kuka soittaa Celinea taustalla?
On sulla kans hyvä kuosi kun oot vielä hereillä, miksi et ole täällä?

Kipu kertoo, että olet elossa, joten salille vain.
Vakavasti otettuna kannattaa levätä, ettet ole sitten joulun pyhinä kipee ;)

- - - Updated - - -

Asiallista!

Itseasiassa mua ei yhtään haittais olla kipee kun on joulu, kun en yhtään ole jouluihmisiä. Ainoa vaan tosiaan se, ettei ihan kamalaati viitsi rehkiä. Täytyy katsella huomenna että miltä tuntuu :)

Itseasiassa mua ei yhtään haittais olla kipee kun on joulu, kun en yhtään ole jouluihmisiä. Ainoa vaan tosiaan se, ettei ihan kamalaati viitsi rehkiä. Täytyy katsella huomenna että miltä tuntuu :)

No sehän olisi sitten hyvä tapa piiloutua joululta peiton alle. Hankkiudu kipeeksi!

Koska tis-tis-tis-tissutteluthan ne vain mielessääääin vain oooon...Sori, kuka soittaa Celinea taustalla?
On sulla kans hyvä kuosi kun oot vielä hereillä, miksi et ole täällä?

Tissit mitähh?? No ei siinä, otetaas sille uus Karhu taas :kippis1:

Mitään Celinea!! :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haha, säähän oot linkittänu tään ennenkin, muistan ton ähkinäkohdan =) No aiva sama, solis hyvätööt, kai se on pakko luovuttaa.

- - - Updated - - -

Ou nou, alat Ephe toistaa itseäsi...

Haha, säähän oot linkittänu tään ennenkin, muistan ton ähkinäkohdan =) No aiva sama, solis hyvätööt, kai se on pakko luovuttaa.

Ou nou, alat Ephe toistaa itseäsi...

Hohohoohooo hienot biisit ansaitsee useita toisto kertoja! Pistetään lisää toistoa juomalaulujen hengessä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
pitäsiköhän tirvasta 1,5l maitoo nassuun. Mikroa ei viitti enää alkaa päristelemään..

Hyi helvetti, että Suomessa on KYLMÄ. Ulkona meinaa jäätyä, ja käsivarsista näkee, ettei ole kroppa ihan tottunut näihin extreme-olosuhteisiin.

Back
Ylös Bottom