Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

en voi ottaa sitä vastuuta että te kaikki kuolette maailmanloppuun vain ja ainoastaan sen takia kun jäätte kaiken tuhon keskellä tuijottamaan peppuani ;)

No parempi kuolema se on kuin kuolla tuijottaen pelkkää pakkista :D Ja mitäs sitten, jos ne kaikki 3%, jotka selviävät tästä, ovatkin vain miehiä O.o

Mä meen ainakin kohta tappeleen, ja sit mä meen punttaileen, ja sit mä meen shoppaileen, ja sit mä meen kaffitteleen, ja jos huomenna ei tartte herätä ajoissa niin mä meen tanssaileen. Umtsikiumtsiki. Voisin jossain välissä myös lauleskella teille jonkun joululaulun.

Tulin juuri entisen työpaikan jouluaterialta, nyt on sekin ohi :) Nyt voi täydellä vatsalla aloittaa joulusiivouksen :joulu1:

Ennustus Facebookista tuleville päiville:
1114330100.webp

Vittu mikä maailmanlopun meininki. Juon viintä vitutukseen. Tulin fyssarilta ja selän aktivointi aiheuttaa vaan kipua, heikkouden tunnetta, itkua ja hammasten kiristelyä =( Myyh ja niisk. Jotku piuhat saanu sellasta hittiä ettei pysty venyttämään ja jännittämään samanaikaisesti, joten on lähettävä ihan babystepseistä liikkeelle. Nyt mä niin lomailen.

Back
Ylös Bottom