Pipareita ja suklaata
![]()
Ja nyt meikällä soi loppupäivän päässä Stig - Piparia piparia :dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pipareita ja suklaata
![]()
Hitto kun piparisuklaa ja konvehdit on vain kausittain myynnissä, niitä tulee vedettyä kuin säästöön kun niitä ei muulloin saa :DNoi 2 on juurikin omat inhokit :lol2:
No tuommoinen juniori nyt mistään hyvästä vielä mitään ymmärrä.
No ajattele miten hyvä, niin mun ei tarvii ärjyä sulle.
Muijat syö suklaata ja pikkulapset pipareitaNo tuommoinen juniori nyt mistään hyvästä vielä mitään ymmärrä.

Oos ny :DNoi ei! Eihän hän ymmärrä edes omankivan päälle.
Muijat syö suklaata ja pikkulapset pipareita![]()
kohta pääsee mavetteleen
edit. voi perse tajusin just että oon better bodiesin mainos tänään kun mulla on better bodiesin treenihousut, sheikkeri ja huppari :face:
Joo, meneehän siinä miehisyys ja rikkoutuu kovan punttijätkän kulissit, jos jotain sellaista tunnustaa syövänsä. Sitten on teinin koko elämä pilalla, iäksi.

Mave.. kuulostaa aivan liian raskaalta näin piparien ja jouluherkkujen koittaessa
Mave.. kuulostaa aivan liian raskaalta näin piparien ja jouluherkkujen koittaessa
Muijat syö suklaata ja pikkulapset pipareita![]()
täysin totta voisinhan ennemmin olla kotona porsailemassa :D
Siksi on myös vaihtoehtoinen liike Sonu eli sohvalla nukkuminen.
Kuulostaa paremmalta!
- - - Updated - - -
No nyt tulikin ihan uusi liike. Pitää pistää heti tänään kokeiluun ;)
Onhan se hirveetä jos kaverit sais tietää, että muutakin kuin maitorahkaa, kanaa ja riisiä tulee syötyä. Murenis se HCBB-munkin imago heti. Suklaata ja pipareita voi korkeintaan syödä yöllä jossain lukitussa komerossa, kunhan ensin on tehty kierros asunnon ympäri ja varmistettu, ettei kukaan vaan voi saada tietää.![]()