Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kelasin just tänään että tää joulunaika on itselleni ehdottomasti pahinta syömisen suhteen. Kesäkunnon havittelu alkaa jo alkuvuodesta, kesäisin ei tee mieli kuin korkeentaan jäätelöä, syksyllä palataan muuten vain entistä paremmin treenirutiineihin. Mutta tämä joulu... :face: Kylmää ja pimeää niin treenaamaan lähteminen napostelee muutenkin vähemmän, sitten siihen päälle vielä kauppoihin rantautuvat joulusuklaat :kuola: Hitto kun piparisuklaa ja konvehdit on vain kausittain myynnissä, niitä tulee vedettyä kuin säästöön kun niitä ei muulloin saa :D

Aijaa, mä en saa yleensä koskaan yhtään suklaata lahjaksi. Enkä ole itseasiassa itsekään ostanut joulusuklaata, muistan että välillä aina aattona tulee kriisi, kun kukaan ei ole ostanut yhtään suklaata. hmm, kirjoitan itselleni ylös että ostan suklaata aatoksi:D enkä syö niitä itse etukäteen..

kohta pääsee mavetteleen :)

edit. voi perse tajusin just että oon better bodiesin mainos tänään kun mulla on better bodiesin treenihousut, sheikkeri ja huppari :face:

Joo, meneehän siinä miehisyys ja rikkoutuu kovan punttijätkän kulissit, jos jotain sellaista tunnustaa syövänsä. Sitten on teinin koko elämä pilalla, iäksi.

Onhan se hirveetä jos kaverit sais tietää, että muutakin kuin maitorahkaa, kanaa ja riisiä tulee syötyä. Murenis se HCBB-munkin imago heti. Suklaata ja pipareita voi korkeintaan syödä yöllä jossain lukitussa komerossa, kunhan ensin on tehty kierros asunnon ympäri ja varmistettu, ettei kukaan vaan voi saada tietää. :rolleyes:

3-viikon joululoma alkoi tänään, suunnitelmissa pelaamista, laiskottelua, laskemista ja mukihommia :kippis1: En aio koskea herätyskelloon ennen 7.1.2013.

Kuulostaa paremmalta!

- - - Updated - - -

No nyt tulikin ihan uusi liike. Pitää pistää heti tänään kokeiluun ;)

Muista sitten ettei saa vetää heti alussa failureen ja raskaasti vaan pitää ensin opetella tekniikka kuntoon ja sitten alkaa progressiivisesti nostamaan vastusta.

Onhan se hirveetä jos kaverit sais tietää, että muutakin kuin maitorahkaa, kanaa ja riisiä tulee syötyä. Murenis se HCBB-munkin imago heti. Suklaata ja pipareita voi korkeintaan syödä yöllä jossain lukitussa komerossa, kunhan ensin on tehty kierros asunnon ympäri ja varmistettu, ettei kukaan vaan voi saada tietää. :rolleyes:

Vielä pitää muistaa nuuhkia ammoniakkia, kun sitä piparia pelokkaana mutustaa. Näin puntilla huippuunsa viritetty elimistö hämääntyy, eikä katabolia, tuo kavalista kavalin kauhu, ymmärrä heti hyökätä vaivalla kasvatettujen hauisten kimppuun.

Back
Ylös Bottom