Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huhhuh, ei oo vieläkää jättäny rapula mua rauhaan..

Omani ei ole vielä edes tullut! Se hiipii varovasti ja viekkaasti takaapäin ja iskee takaraivoon millä hetkellä hyvänsä! Mun tuurilla se iskee kuin halolla päähän lyödessä, terävästi ja kovaa!

Omani ei ole vielä edes tullut! Se hiipii varovasti ja viekkaasti takaapäin ja iskee anukseen millä hetkellä hyvänsä! Mun tuurilla se iskee kuin halolla päähän lyödessä, terävästi ja kovaa!

...

Mun pitäis varmaa hieman ryhdistäytyä, ku kokeet huomenna ---> pakkotoisto auki ja selaan kaikki turhimmatkin ketjut läpi.

Dingding dong! Bataattia ja kanaa&helvetinmoinen näläkä... :kuola:x100000

Bataatti hyvää. Kannattaa koittaa tehdä siitä muusia joskus, jos et ole kokeillut. Keität vaa bataatit tosi kypsiksi, kaadat vedet veks ja heität sinne nokareen voita joukkoon sekä muussaat. :kuola:

Bataatti hyvää. Kannattaa koittaa tehdä siitä muusia joskus, jos et ole kokeillut. Keität vaa bataatit tosi kypsiksi, kaadat vedet veks ja heität sinne nokareen voita joukkoon sekä muussaat. :kuola:

Bataatista saa myös hyviä "ranuja" uunissa. :)

Metukkaroiskista ja kaljaa :kuola: Eihän tolla nälkä tietenkään lähe, mutta makkaraa sitten jälkiruuvvaksi ja pipareita :kippis1:

Tulin juuri kirkosta, oltiin ystävän kanssa kuuntelemassa kauneimpia joululauluja :)

En kyllä tiedä mitä siellä tein, kävin kirkossa viimeksi kun pääsin ripille ! :D En myöskään tykkää/osaa laulaa. Mutta kun kerta 20 vaille kuusi kaveri soittaa ja antaa peräti 10 minuuttia valmistumisaikaa, niin pitihän sitä mennä lauluja kuuntelemaan ;) Olihan siinä pieni nostalginen vivahde, viimeksi ko. tapahtumassa kävin ala-asteella äidin kanssa.

Tulin juuri kirkosta, oltiin ystävän kanssa kuuntelemassa kauneimpia joululauluja :)

En kyllä tiedä mitä siellä tein, kävin kirkossa viimeksi kun pääsin ripille ! :D En myöskään tykkää/osaa laulaa. Mutta kun kerta 20 vaille kuusi kaveri soittaa ja antaa peräti 10 minuuttia valmistumisaikaa, niin pitihän sitä mennä lauluja kuuntelemaan ;) Olihan siinä pieni nostalginen vivahde, viimeksi ko. tapahtumassa kävin ala-asteella äidin kanssa.

Eli 5 vuotta sitten?

Ihmettelin, miksi minulla soi päässä välilä Fintelligens - Heruuks. Mutta selitys olikin se, että eilen yksi puolalainen kehui, että hänen suosikkisuomalaisbändi on Fintelligens ja pyysi, että soitetaan bileissä tuo biisi. Ja hollantilainen pyysi kuulla Poika saunoo. Kaikkea sitä.

Kylläpäs vätystää taas siihen malliin. :zzzz: Jos jaksaisi vielä katella telkusta 300:n taikka The Wanking Deadin ekan kauden jaksoja, joita tulee Foxilta...

Ihmettelin, miksi minulla soi päässä välilä Fintelligens - Heruuks. Mutta selitys olikin se, että eilen yksi puolalainen kehui, että hänen suosikkisuomalaisbändi on Fintelligens ja pyysi, että soitetaan bileissä tuo biisi. Ja hollantilainen pyysi kuulla Poika saunoo. Kaikkea sitä.

Aika jännä, että ne tietää noita suomeksi laulettuja bändejä eikä mitään Suomen vientitoivoja. :D

Back
Ylös Bottom