Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi vittu kun näin kamalaa unta yöllä. Paras ystäväni putosi johonkin hämärään avantoon, sukelsin perään ja koitin etsiä mutta en vain löytänyt häntä. Aikaa kului ja lopulta oli vain hyväksyttävä että hän oli kuollut. Sitten jouduin kertomaan sen hänen vaimolle ja vanhemmille. Jestas että voi olla ystävät tärkeitä.

Voi vittu kun näin kamalaa unta yöllä. Paras ystäväni putosi johonkin hämärään avantoon, sukelsin perään ja koitin etsiä mutta en vain löytänyt häntä. Aikaa kului ja lopulta oli vain hyväksyttävä että hän oli kuollut. Sitten jouduin kertomaan sen hänen vaimolle ja vanhemmille. Jestas että voi olla ystävät tärkeitä.

Worst case scenario simulation training.

Kylläpä on menny ihan hyväntekeväisyyteen koko viikko. Mitään muuta ku työt saanu aikaseks. Kovempaa ja useemmin pitäis reenata että tuntis reenaavansa. Pitäis pitäis. "Mutta ku väsyttää." Perseellepotkijaa, kiiiiiitosh?!!

Ettehän te punttimimmit muutenkaan treenaa koskaan tarpeeksi. Käytte vain salilla, saatana.

Ihanaa huomenta... Mulla on vuoden mahtavin krapula. :urjo: Tai no en oikeasti laatannut, vaikka teki mieli. Se olo onneksi meni ohi sillä, että makasin lattialla vähän aikaa. Taidan katsoa vielä toiset kymmenen jaksoa Breaking Badia ja mennä selviydyttyäni hakemaan Kotzonen...

Haluaako joku pullon sinistä Chimayta ja Duvelia? Ne menee ihan hukkaan mun jääkaapissa, kun en taida juoda enää ikinä...:jahas:

Älähän nyt fitness-jumalatar rupea hankalaksi. Kyllä vielä sinullekin selviää salilla käymisen turhuus!

Sehän siinä hauskaa onkin. Oikeestaan kaikki on turhaa, paitsi itsessään vellominen. Ja mitä se sali muutakaan on?
...ja jumalatarta musta ei saa vaikka olis kaikki taiat käytössä, ehkä jonku saatanan jalkavaimon iisimmin. Hankala mä oon jo.

Huomenta täältäkin. Erehyin katsomaan kelloa, että se olisi vasta 11, mutta eiiih... Kello raksuttaa jo yhtä. :face:

Katottiin eilen parin kaverin kanssa Paranormal Activity. Yksi meistä ei ollut sitä nähnyt, olihan se aikamoista viihdettä seurata tämän ystävän reaktioita :D Muutama vertahyytävä kiljaisu ja äkkinäistä kiinnitarrautumista sieltä tulikin, ilmeisesti elokuva vaikutti juuri niin kuin pitikin :rolleyes:

Ihanaa huomenta... Mulla on vuoden mahtavin krapula. :urjo: Tai no en oikeasti laatannut, vaikka teki mieli. Se olo onneksi meni ohi sillä, että makasin lattialla vähän aikaa. Taidan katsoa vielä toiset kymmenen jaksoa Breaking Badia ja mennä selviydyttyäni hakemaan Kotzonen...

Haluaako joku pullon sinistä Chimayta ja Duvelia? Ne menee ihan hukkaan mun jääkaapissa, kun en taida juoda enää ikinä...:jahas:

Jos ei yli 5 kertaa joudu oksentamaan, niin ei kyllä vielä ole kuin semidarra.

Iloista sunnuntaita kaikille!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nokitan iloisuudella

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä teen sinulle treeniohjelman. Puntin määrä tulee vähenemään kahteen kertaan viikossa, mutta siihen tungetaan kaikkea muuta kivaa.

Espoon Komein Mies teki mulle jo ohjelman, jonka mukaan saan päättää tuleeko viikkoon reenejä 4,5 vai 6. Vähintään neljä. Plus mä ajattelin viimein investoida nyrkkeilyhanskoihin kun saisin hyvät perushanskat nyt ihan naurettavan halvalla. Käsisiteet löytyy jo. Rupeis vaikka ihan oikeesti joko perusboksaamaan tai sitten savateeraamaan.

No jes. Huomenta vaan. Klo 14 on varsin hyvä aika herätä. Heräsin jo yhdeksältä mutta ajattelin nukkua "vielä vähän". Huomenna sitten pirteänä ylös klo 07:20.

Back
Ylös Bottom