Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinku oon pari kertaa aiemminki sanonu, nii en mää tiiä miks se ei nouse päähän se olut. Kai siitä humala jossai välissä tulee, mutta sitä pitää kyllä juoda melko paljon. Painan alle 80kiloa. Oon tänä vuonna juonu aika paljon, että liekkö toleranssi kasvana? No eiköhän armeija hoitele tuonkin asian kuntoon ja toleranssi tippuu nollaan ja sammun sixpäkistä :D

Ihmisiä on erilaisia, tiedän yhden tyypin joka joi viimevuonna aina korin kaljaa pohjiks ennen baariin lähtöä ja oli vieläpä melko selvänä :D Se kyllä oli siihen aikaan ammattilainen alkoholin juonnissa.

Perkele että Ihsahn on kova jätkä. Ei maha mittään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On tää elämä hienoo.
Jäätävä flunssa joka paikkaa särkee, anopilla kylässä, joutuu kattomaan paskaa leffaa ja aamulla on töihin lähtö.
Mitä pahaa olen tehnyt ansaitakseni tämän kaiken?

Huomenna alkaa joululoma :thumbs: Alkaa kuulemma myös isäpapalla, ehdotin että otetaan äkkilähtö johonkin lämpöön, mutta jostain syystä tämä ei oikein innostunut ajatuksesta ! :D

Aion olla oikein rehti tyttö ja mennä nyt nukkumaan ! Parannusta siis edellisöiden 03-04 maissa tapahtuneille sängynvalloituksille, lähes ihailen itseäni tästä edistysaskeleesta.

Buenas noches :david:

Back
Ylös Bottom