Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos mäkin yritän soinnuilla:

Nukkuuko kettu, nukkuuko käki?
Haukotuksen suuren nukkumatti näki.

Mattipa päätti rassukoita auttaa,
ei nukkumaan pääse ilman unilauttaa.

Nappasi kyytiin ketun ja käen,
siis koko unettoman väen.

Unimaahan tie nyt vie, missä sekin sitten lie.

Hyvää yötä mussukat :zzzz:

Tämäkin on hyvä. Helpommin lähestyttävissä kuin minun uusmodernisempaan tyylisuuntaan kallistuva runoni. :baskeri päässä arvioin:

Oliks tää mulle? Kyllähä mä pääsisi työreissulla uimaa vaikka päivittäin, mut ei mun jo valmiiks talven kuivattama iho tykkää yhtää. Vai avantooko meinasit? :O

Ei se kuivata yhtää sen enmpää ku normaalistikkaa kuivuu. Uimahalliveten kuivattavuus on harhaluulo. Enempi mun kädet kuivaa tiskaamisesta, ku uimisesta.

Avantoa en tarkottanu, ku en mäkää oo sinne vielä tänä talvena ehtiny.

Hyvää yötä mussukat :zzzz:

Onko täälä paljo mussukoita?

Huomenta!

Aamulenkki tehty,nyt kahvia ja puuroa.
Miten nää peliin valmistavat päivät onkin kivoja...

Ja vokot/Sanze.. lähinnä vokot
Siinä mielessä se allasvesi kuivaa kyllä enemmän,että kuivaa enemmän kun vaan kädet.
Ja siellä altaassa viihdytään pidempään kuin tiskatessa.
nim. kuka taas tulis levittämään kankimuksen selkään rasvaa...

Leikin eilen hengelläni. Ajoin ilman turvavyötä puol kilometriä paperinkeräyspisteeltä kotiin.

Heti herättyä päässä soi tämä biisi. Menee päässä soivat biisit aina vain pimeämmiksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitäis lähtä jouluostoksille. Lähinnä ostoslistassa on (hyöty)tavaroita itelle, mutta kai sitä itelleenkin saa ostaa lahjoja. :P

Tervetuloa hoodeille! Tietenkin olet ansainnut lahjasi! :) Ai niin, määki oisin voinu lahjottaa sulle jotakin niistä Helsingin tuliaisista. :D

Vittu musisointia jonnekkin kolmeen tai neljään asti ja sit yks rymyää seittemän jälestä "HÖH? YLÖS! LUMITÖIHIN!"

Ei kait siinä...

Ulkona -4. Työmotivaatio vaikuttaa olevan samaa luokkaa. Ja vielä 5tuntia 19minuuttia tehokasta jäljellä.

Våhån säikähdin että minne oon oikein kirjautunut kun luin noi teidän edellisen sivun jutut, mut onneksi tekin tulitte tänne (Kaira ja kettu):
Kaira & Kettu to the Rescue!

Tämäkin on hyvä. Helpommin lähestyttävissä kuin minun uusmodernisempaan tyylisuuntaan kallistuva runoni. :baskeri päässä arvioin:
Runon pitikin olla juuri tälläinen helposti lähestyttävä, sillä olenhan itsekin tälläinen helposti lähestyttävissä oleva persoona.
Seuraavaksi voisin yrittää toki jotain haastavampaa... hmmm... :päässäraksuttaa:

Onko täälä paljo mussukoita?
Onpi onpi. Useitakin Pakkismurmelimurumussukoita :haart:

Back
Ylös Bottom