Haha, nukahdin eilen puol kasin aikaan ja heräsin ca 01.00. Valvoin kolmisen tuntia ja taas nukkumaan. Ja heräsin seiskalta normiaikaan. Mikäs mukavampaa kuin nukkuminen!
No todellakin! Mä löysin nimenomaan just itelleni tänä jouluna erityisen paljon lahjoja:D Aion vielä muistaa itseäni nastalenkkareilla kun ne tulee tammialeen Eilen muistin itseäni kivoilla alusasuilla:P (pääsispä pian reenaamaan, tai tää tulee todella kalliiksi...)
Mietiskelin muuten tässä, että naisen elämä on suureksi osaksi raahaamista. Musta tuntuu että raahaan kokoajan jotain jonnekin. Läppärireppu, käsilaukku, ruokakassit, treenilaukku, vastahakoinen koira ja koiran alusta, kaikki kerralla. Tänä aamuna raahasin kaikki matot pesuun, ja tottakai taas korkosaappaissa ja lyhyessä hameessa. Se pisti melkein kiukuttamaan. Ai että miten syvällistä heti aamupäivästä:P
Nukkuminen on kyllä kivaa, jos on vaan ehjä sänky. Omasta paskasta puuttuu pohjan tukilaudoista varmaan kolmas osa ja joutuu nukkumaan selkä notkollaan. Voin kertoa, että on aamuisin selkä aika jumissa.
Haha, nukahdin eilen puol kasin aikaan ja heräsin ca 01.00. Valvoin kolmisen tuntia ja taas nukkumaan. Ja heräsin seiskalta normiaikaan. Mikäs mukavampaa kuin nukkuminen!
Voi vittulima. Onkohan mulla peukaloon mennyt joku lasikuitupiikki kun sattuu. Ei vaan näy mitään. Se ei kyl tule sieltä ikänä iteksiin poiskaan. Voi persereikä.
Voi vittulima. Onkohan mulla peukaloon mennyt joku lasikuitupiikki kun sattuu. Ei vaan näy mitään. Se ei kyl tule sieltä ikänä iteksiin poiskaan. Voi persereikä.