Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään meen ostaan better bodiesin hupparin :haart:

Rich B**ch! Mä oon vaan haaveillu noista, non niin pehmoosiaki..niitä vois vain paijalla ja nyhnytellä.

- - - Updated - - -

Huomenta, joka päivä tulee herättyä vaan myöhempään ja myöhempään. Laiska paska.

Haha, nukahdin eilen puol kasin aikaan ja heräsin ca 01.00. Valvoin kolmisen tuntia ja taas nukkumaan. Ja heräsin seiskalta normiaikaan. Mikäs mukavampaa kuin nukkuminen!

Gangsta!

---

Pitäis lähtä jouluostoksille. Lähinnä ostoslistassa on (hyöty)tavaroita itelle, mutta kai sitä itelleenkin saa ostaa lahjoja. :P

No todellakin! Mä löysin nimenomaan just itelleni tänä jouluna erityisen paljon lahjoja:D Aion vielä muistaa itseäni nastalenkkareilla kun ne tulee tammialeen:) Eilen muistin itseäni kivoilla alusasuilla:P (pääsispä pian reenaamaan, tai tää tulee todella kalliiksi...)

Mietiskelin muuten tässä, että naisen elämä on suureksi osaksi raahaamista. Musta tuntuu että raahaan kokoajan jotain jonnekin. Läppärireppu, käsilaukku, ruokakassit, treenilaukku, vastahakoinen koira ja koiran alusta, kaikki kerralla. Tänä aamuna raahasin kaikki matot pesuun, ja tottakai taas korkosaappaissa ja lyhyessä hameessa. Se pisti melkein kiukuttamaan. Ai että miten syvällistä heti aamupäivästä:P

Nukkuminen on kyllä kivaa, jos on vaan ehjä sänky. Omasta paskasta puuttuu pohjan tukilaudoista varmaan kolmas osa ja joutuu nukkumaan selkä notkollaan. Voin kertoa, että on aamuisin selkä aika jumissa.

Haha, nukahdin eilen puol kasin aikaan ja heräsin ca 01.00. Valvoin kolmisen tuntia ja taas nukkumaan. Ja heräsin seiskalta normiaikaan. Mikäs mukavampaa kuin nukkuminen!

Heh, onhan nukkuminen mukavaa, unohtuu elämän tuskat. Herääminen on aina ikävää. :(

Voi vittulima. Onkohan mulla peukaloon mennyt joku lasikuitupiikki kun sattuu. Ei vaan näy mitään. Se ei kyl tule sieltä ikänä iteksiin poiskaan. Voi persereikä.

Söin. Runsaasti.

Voi persereikä.

tuotesivu_voisilm_pulla2.webp

Puonsilmäpulla.

Jotain aamupalaa pitäis viritellä. Perkele oon seittämästä ollu hereillä enkä oo syöny mithän tänää vielä. Edes kaljaa juonu.

Back
Ylös Bottom