Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaapin perukoilta löytyy vhs-kasettina pari jaksoa. Jostain kun saisi vielä vhs-soittimen niin pistäisin Silppurille kampoihin!
Pientä pimeilytystä on päällä, mutta oon tosiaan aika naatti. Tosin tämä saattaa mennä yliväsymyksen puolellekin kohta. Sain juuri syötyä.Hyvähyvä! Edellisestä viestistä päätellen luuin että oot vasta päässy vauhtiin ja meet nukkumaan vasta sillon kun esimerkiksi meikäläinen on nauttinu syvää unta jo hyvän aikaa.
Koskas uimaan?
Iltaruno loppusoinnuttomille.
Neljä puikollista vaikkua korvista pihalle.
HooCee.
Johan on maailmassa uusia jänniä ääniä ja kauhee tuuli pään reijissä.
Tyhjät ajatuksetki pääsee paremmin taas ulos kuupasta ja karkuun.
Kiitos.

Kaapin perukoilta löytyy vhs-kasettina pari jaksoa. Jostain kun saisi vielä vhs-soittimen niin pistäisin Silppurille kampoihin!
Tänää piti mennä lautailemaan mutta eihän tonne lumipyryyn voinu mitään mennä tekemään. Kylmää joutuu kestämään ja ei ees pääse talvilajeja harrastamaan. Loss/Loss situation!Miksi taas pitää tulla lunta? Eikö se vain voisi pysyä nyt näin ja sulaa joulun jälkeen pois..
Miksi taas pitää tulla lunta? Eikö se vain voisi pysyä nyt näin ja sulaa joulun jälkeen pois..
Tänää piti mennä lautailemaan mutta eihän tonne lumipyryyn voinu mitään mennä tekemään. Kylmää joutuu kestämään ja ei ees pääse talvilajeja harrastamaan. Loss/Loss situation!
Samaa mietin tänää.. Aika hehkeet ajokelit, sanoisinko. :jahas:
Niinpä. Pitää lähteä tälläisillä keleillä puolituntia aikaisemmin, mitä normaalisti talvella pitää.
Jep. Tänää 60km/h valtatiellä. Hiphei! :face:
Minä meinasin kesällä kuolla järkytykseen Victoria's Secretin sovituskopissa kun täti toi jotain C-kuppia mulle. Vetäsin kuolat väärään keuhkoon ja täti puki mulle liivit päälle. En sitten ihmetellyt enää sitä kokoa, siellä liiveissä oli joku seittemän kiloa toppauksia. Gee, thanks täti. Ne on pienet mutta ei se oo ongelma. Nää on kivat näin. Menin yläkertaan ja toinen täti mittas mut uudestaan. Jo löytyi oma koko sieltä.
Mä lähen ny nukkumaan. Huomenna ois joulukirkko ja noiden äidin pikku kultahippujen kanssa siitä tulee aika saatanallinen reissu.