Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sulla vielä mikään kiire olo, oot ihan junnu vielä. Kyllä sitä kerkii.

Siis tarkoitin, että en ole vielä tavannut sellaista naista, joka ei kanssani lapsia haluaisi.

Tosin nuorihan tässä ollaa, joten ehkä tuommoinenkin ihme tapahtuu. Tosin epäilen vahvasti.

Siis tarkoitin, että en ole vielä tavannut sellaista naista, joka ei kanssani lapsia haluaisi.

Tosin nuorihan tässä ollaa, joten ehkä tuommoinenkin ihme tapahtuu. Tosin epäilen vahvasti.
Jaa, jotta jatkuvasti pitää olla varuillaan, ettei tuu raiskatuksi? Onneks et oo mikää vinkuheinä, koska muuten voisit olla pulassa.

Jaa, jotta jatkuvasti pitää olla varuillaan, ettei tuu raiskatuksi? Onneks et oo mikää vinkuheinä, koska muuten voisit olla pulassa.

Pitää olla, mutta onneksi olen harjoitellut sitä niin paljon, että nykyisin se tulee ihan itsestään. Hiukan vain harmittaa näiden naisten puolesta, kun joutuvat pettymään. Välillä tekee todella kipeää. Olenhan minäkin vain ihminen, enkä vain pala laadukasta lihaa, jona naiset tuntuvat minua pitävän.

Giddy up! :zzzz: En ois uskonu sen päivän tulevan, että herään näin aikasin töihin.

[video=youtube_share;d3RcivH12eA]http://youtu.be/d3RcivH12eA[/video]

Tää sitten kun on vähän hohdokkaampi päivä tiedossa.

Edit. Jaha no eipä tossa oikein biisi niin soinutkaan kun oli leffasta pätkä.

Odotellen niitä päiviä...

Ei millään olisi jaksanut nousta. Mutta onneksi on jo perjantai! Tänään töiden jälkeen Lahteen, kaveri muuttaa takaisin tänne ihmisten pariin.

Voi hyvänen aika kuinka vätystää. :zzzz: Puoli tuntia liian vähän nukkumista ja oon puolizombie. Mutta eipä se haittaa niin suuresti, onhan nyt sentään jo perjanrai! :D

Hahaa, mulla on jääny lattialle kuplamuovia eiliseltä ja laahustaessani astun aina vahingossa sen päälle ja siitä syntyvä ääni pitää mua hereillä. :lol2:

Hetkinen. Loppuuks mulla tänään työt jo klo.12? No kappas perkelettä. Kerkee käydä vielä pohtimassa joululahjaa sille ainoalle kaverille jolle lahjan ostan. Kummipoikien puketit mietitään ens viikolla. Ne on helppo keissi.

Back
Ylös Bottom