Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Flunssaa edelleen. Josko sitä paranis lauantaihin mennessä niin olis hyvä.
Lauantaina jotain erikoista kenties kun pitää siihen mennessä olla kunnossa?![]()
Tuli käytyä ensimmäistä kertaa jäälläkin pariin vuoteen, ja tästä seurauksena peukalon pään kokoinen rakko nilkan sisäsyrjään.. Uudet luistimet olis poekaa.. Mites kannattaako rakko puhkaista ja laittaa laastari päälle vai antaa vain olla ja rasvata?

Nytkö se uni alkaakin maistua.Huomisiin!
No juu.. Olishan sitä. :D Pt-treeni ja salin pikkujoulut..
Ton kokosen puhkasisin ja laittaisin compeedin päälle. Vie kipua pois ja nopeuttaa paranemista. Tavalliset laastarit on ihan turhia tommoseen.
Tyhmä rinta ei vieläkään kestänyt dipata. Surkeaa. Lohtusöin jauheliha-perunasalaatti-mössön.
Miulla kesti rinta, mutta ranne ei tykännyt. Dippasin silti, koska olen kovis.
Oletko runkannut ranteesi ylikuntoon?
Kai ne sentään on omat? Siemennesteet siis. Tietysti on ihan hyvä, jos housutkin on omat.Herään noin 2-3 kertaa viikossa siemennesteet housissani. Ilmeisesti tuo riittää minulle.
Kai ne sentään on omat? Siemennesteet siis. Tietysti on ihan hyvä, jos housutkin on omat.
Varmistat siis maistamalla aina, ettei muiden siemennesteet oo päätyny sun housuihin? Onko useinki päässy moinen vahinko käymään vai mistä syystä tarkistus?Mausta päätellen ovat omaa tuotostani.
Varmistat siis maistamalla aina, ettei muiden siemennesteet oo päätyny sun housuihin? Onko useinki päässy moinen vahinko käymään vai mistä syystä tarkistus?
Joku näppärä nainen pian varastaisi kalliit siemenet ja keinosiementäisi itsensä voidakseen vaatia elatusmaksuja. Viisas mies olet.En pelkästään maista, vaan nuolen joka tipan. Ihan vain siksi, ettei kalliit siemet menisi hukkaan. Näin laadukkaan miehen siemeniä ei ruveta mihinkään boxereihin tai lakanoille laskemaan.
Joku näppärä nainen pian varastaisi kalliit siemenet ja keinosiementäisi itsensä voidakseen vaatia elatusmaksuja. Viisas mies olet.
Kukapa ei haluaisi hyvännäköisen miehen lapsia? Mieluummin sitä lapsensa isäksi ottaa komean ja atleettisen kuin ruman ja lihavan.Totta puhut. Kaiken lisäksi olen todella hyvä näköinen.