Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkele. Ensin oli kotiintullessa mun parkkiruutuni viety ja nyt on kämppäkin sotkettu ja täytetty kaikella epämääräisellä tilpehöörillä. Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu :jahas:?

Nainen karannut keittiöstä?

Perkele. Ensin oli kotiintullessa mun parkkiruutuni viety ja nyt on kämppäkin sotkettu ja täytetty kaikella epämääräisellä tilpehöörillä. Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu :jahas:?

Nainen levittäytyy miehen asuntoon kuin syöpä.

Kaksi tenttiä ja sit ois neljä viikkoa lomaa, hää hää!

Viiitut. 9 päivää Suomeen lähtöön, ja siihen asti joutu painaa duunia niiin perkeleesti, että saa assignmentit pakettiin ennen lomaa. Lomalle sitten tietysti pari kirjaa mukaan, ja toivon mukaan saa Suomessa edes vähän välillä luettua :dance: Suomen tutkinnossa en muista koska viimeeksi olisi ollut samanlainen kiire ennen joulua tai joululomalla.

Mutta nyt minulla on jääkaapissa kaljaa, niin ei ole mitään hätää.

Dodi, onpa mukava olla jälleen kotona kiireisen työpäivän ja aerobisten treenien jälkeen. Mitäs tänne? Viikko ois nyt niinku puolessa välissä melekeen!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mahassa mega-ateria ja samaan syssyyn vielä Ben&Jerry's:n The Vermonster purkki. Kivasti napsahti noin 2500 kcal yhdeltä istumalta. :kuola:

Eipä se iltarupeama niin paha ollutkaan. Nyt koettii ryyppäämään. Ainakin varovasti.

Nono, daisukelta tuli hyvää musaa!

Mitämitämitä, multako muka ei tulis?! Pimitän kaikki hyvät omiin tarkoituksiini! :evil: Menee musamaku kausittain ja on aika synkemmälle musalle, vaikka tanssimusa pysyykin aina pinnalla.

Nyt tosin haluttaa kuunnella ysäriä! :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom