Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ärsytykseen pitää olla jäätelöä tai suklaata. Tuossa Ainossa olisi molemmat :D
Itsehän olen enemmänkin tuon Ainon lakujäden kannattajakuntaa, mutta muistaakseni Ephe ei ole vieläkään sitä uskaltanut maistaa... vai onko tilanne vielä näin?

Ainon laku on ainut mikä pääsee nautinnollisuudessaan edes lähelle Ben & Jerrysin cookie doughta!

Ingmannin Creamy Mudcake kuulemman myös hyvää. Vois seuraavana psiittipäivänä kokeilla purkillisen verran! ;D

Ainon laku on ainut mikä pääsee nautinnollisuudessaan edes lähelle Ben & Jerrysin cookie doughta!
Ingmannin Creamy Mudcake kuulemman myös hyvää. Vois seuraavana psiittipäivänä kokeilla purkillisen verran! ;D
Tykästyin myös B&Jn half bakediin, vähän vastaavaa kuin cookie dough. Tuota Ingmannia en ole maistanut, mutta menee ehdottomasti testiin :)

Vielä kaksi päivää, sitten olisi taas viikonloppu! Paitsi eräällä nimeltämainitsemattomalla paskiaisella, jolla viikonloppu alkaa jo huomenna.

Vielä kaksi päivää, sitten olisi taas viikonloppu! Paitsi eräällä nimeltämainitsemattomalla paskiaisella, jolla viikonloppu alkaa jo huomenna.

Saan joka viikko uusia arvonimiä :) Kuinka ihanaa! :haart:

E. Se on muuten 5 työaamua ja 12.päivän joululomalle ;D to,ma,ti,ke,to... :worship:

Huominen ja perjantai töitä. Seuraava työpäivä loppiaisen jälkeen 7.1.2013....:dance2:

E: perjantaina pikkujoulut.... Sen jälkeen hyväkin olla pois töistä jonkin aikaa!

Huh, mä olin niiiiin töissä! Ja puolenpäivän jalkeen iski semmonen vetoveks ettei tosikaan. Oli todella lähellä etten oikeesti körmähtäny töihin. Ois ollu kova juttu. Mä oikeen tunnen, että mun kroppani haluais levätä ja parannella itteään, mut ei kun ei, mun mentävä ooooon.
Ja tilasin uuden filon, mut sekään ei nyt herätä mua. Ihana kooma. Odotan jo iltaa kun saa nukahtaa. Arkisin ei armopäikkäreitä jaella!

Huh, mä olin niiiiin töissä! Ja puolenpäivän jalkeen iski semmonen vetoveks ettei tosikaan. Oli todella lähellä etten oikeesti körmähtäny töihin. Ois ollu kova juttu. Mä oikeen tunnen, että mun kroppani haluais levätä ja parannella itteään, mut ei kun ei, mun mentävä ooooon.
Ja tilasin uuden filon, mut sekään ei nyt herätä mua. Ihana kooma. Odotan jo iltaa kun saa nukahtaa. Arkisin ei armopäikkäreitä jaella!

Minä taidan tästä vääntäytyä tuonne sängyn pohjalle ottamaan kunnon päikkärit, olen ne ansainnut. Suosittelen sinullekin!

Myh! Ei vaan: ensin ruokaa, sitten suihkua, vähän töllöä ja nettiä, siinä se päivä olikin.
Tai sitten voisin käydä salilla haistelemassa ilmaa vaikkapa solkun merkeissä ja kertoa juorut dramaattisesta viikonlopusta. Kun ei sinne muuten saa mennä.

- - - Updated - - -

Musta vois tulla meidän salin omituinen hangaroundi, josta meinasi tulla jotakin, kunnes... "Ikänä se ei reenaa, vaan lähinnä häiritsee muiden reeniä."

Back
Ylös Bottom