Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saan joka viikko uusia arvonimiä :) Kuinka ihanaa! :haart:

E. Se on muuten 5 työaamua ja 12.päivän joululomalle ;D to,ma,ti,ke,to... :worship:

Vihdoinkin voin kertoa ylpeänä, että meitsin joululoma alkaakin ennen Sanzea tai ketään muutakaan! Keskiviikkona viimeistään klo 12, luultavasti jo klo 11. Muahahahaaa olen kai sitten The Ultimate Paskiainen.

Piti sitte tulla kipeeks.. :jahas:

Mikäs sulle tuli?

Vihdoinkin voin kertoa ylpeänä, että meitsin joululoma alkaakin ennen Sanzea tai ketään muutakaan! Keskiviikkona viimeistään klo 12, luultavasti jo klo 11. Muahahahaaa olen kai sitten The Ultimate Paskiainen.

Mun joululoma alkaa ylihuomenna viimeistään 12.30. Hehe.

Kerrassaan loistava päivä ollut tänään! Tiesin sen jo aamulla, kun kävin kakalla, ja koostumus oli juuri sopivan löysä, ei repinyt paikkoja, ja kaikki tuli kerralla ulos. Ei tarvinnut jäädä herkuttelemaan.

Vihdoinkin voin kertoa ylpeänä, että meitsin joululoma alkaakin ennen Sanzea tai ketään muutakaan! Keskiviikkona viimeistään klo 12, luultavasti jo klo 11. Muahahahaaa olen kai sitten The Ultimate Paskiainen

Ootte kaikki hävinny pelin! Oon ollu joululomalla(työttömänä) jo puoltoista kuukautta :D

Mäki tarvisin vaikka mitä. Vapaaehtosia edes johonki?

Myh! Ei vaan: ensin ruokaa, sitten suihkua, vähän töllöä ja nettiä, siinä se päivä olikin.
Tai sitten voisin käydä salilla haistelemassa ilmaa vaikkapa solkun merkeissä ja kertoa juorut dramaattisesta viikonlopusta. Kun ei sinne muuten saa mennä.

- - - Updated - - -

Musta vois tulla meidän salin omituinen hangaroundi, josta meinasi tulla jotakin, kunnes... "Ikänä se ei reenaa, vaan lähinnä häiritsee muiden reeniä."

Aaah, 1,5h päikkärit, kelpaa! Ja Sansse kun ensi kerralla linkkaa noita videoita, niin sitten hyvää musaa, tuo on varmasti ärsyttävin ja paskin biisi, mikä radiossa soi tällä hetkellä.

Perkele. Ensin oli kotiintullessa mun parkkiruutuni viety ja nyt on kämppäkin sotkettu ja täytetty kaikella epämääräisellä tilpehöörillä. Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu :jahas:?

Back
Ylös Bottom