Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatanan saatana, mihin oikein pitää laittaa lenkkeily + ravinto kysymykset, joka paikassa vain sali sitä ja sali tätä :D Muijalle pitää kehittää jotakin tekemistä eikä salille suostu lähtemään mistään hinnasta.

Aerobisen keskustelun alueelle? Ravinto nyt on melkein samaa käytännössä ku salijermuilla, mut enemmän hiilareita ja prodeksi riittää kai naftisti vähemmänki. Noin mää ainakin oon aina sumplinu lenkkikausilla. Tietenki riippuu millä intensiteetillä sitä lenkkiä vetää...

Kuinkahan me tämä vaihto meinataan toteuttaa käytännössä? Kerro sä, mä en kerkee ajatella, ku tulee metallievoluutiota teemalta.

Pitää sumplia, luultavasti tää menee teleporttaamiseksi ja universumin lakien muuttamiseksi, mut ne on loppupeleissä pikkujuttuja... :lol2:

Loistava sarja, suosittelen lämpimästi.

Ekan kauden olen katsonut ja tokasta muistaakseni ekan jakson. Pitäisi joskus jaksaa yrittää jatkaa. Jos se muuttuisi vaikka vähän mielenkiintoisemmaksi.

Aerobisen keskustelun alueelle? Ravinto nyt on melkein samaa, mut enemmän hiilareita ja prodeksi riittää kai naftisti vähemmänki.

No niin, onneksi oma daisukeni tuli pelastamaan! Minkä verran liikuntaa viikossa? Puolen tunnin lenkki päivässä? Ravinnosta nyt olen suhteellisen kärryillä, syö vähemmän kuin kuluttaa ja katsoo vähän mitä laittaa suuhun :D

No niin, onneksi oma daisukeni tuli pelastamaan! Minkä verran liikuntaa viikossa? Puolen tunnin lenkki päivässä? Ravinnosta nyt olen suhteellisen kärryillä, syö vähemmän kuin kuluttaa ja katsoo vähän mitä laittaa suuhun :D

Mää oonki tällänen superkissanainen. Kunnon mukaan, alussa riittää vaikka joka toinen päivä lyhyempi lenkki (puoliksi vaikka kävelyä ja hölkkää) ja sitten voi lisätä lenkkien kestoa pikkuhiljaa. Äkkiäkös se kunto lähtee kohoamaan, mutta muistaa kans levon tärkeyden. Kolme kertaa viikossa parantaa suoritusta, kaksi ylläpitää ja yksi estää kunnon rappeutumista näin pähkinänkuoressa.

Mää oonki tällänen superkissanainen. Kunnon mukaan, alussa riittää vaikka joka toinen päivä lyhyempi lenkki (puoliksi vaikka kävelyä ja hölkkää) ja sitten voi lisätä lenkkien kestoa pikkuhiljaa. Äkkiäkös se kunto lähtee kohoamaan, mutta muistaa kans levon tärkeyden. Kolme kertaa viikossa parantaa suoritusta, kaksi ylläpitää ja yksi estää kunnon rappeutumista näin pähkinänkuoressa.

Se tärkein asiahan vain on, että on itselleen kelpaavassa kunnossa kesällä. Salihan tuohon auttaisi hyvin, kun kiinteytyisi samalla, mutta mennään nyt alussa näillä. Kunhan saan nuo kaikenmaailman kokikset ja muut paskat karsittua ja liikuntaa lisättyä, niin olen jo tyytyväinen.

Se tärkein asiahan vain on, että on itselleen kelpaavassa kunnossa kesällä. Salihan tuohon auttaisi hyvin, kun kiinteytyisi samalla, mutta mennään nyt alussa näillä. Kunhan saan nuo kaikenmaailman kokikset ja muut paskat karsittua ja liikuntaa lisättyä, niin olen jo tyytyväinen.

Kuulostaa kuin oisit joku piiskuri. :D Muija ruotuun! Älä pliis käytä kiinteytyminen-sanaa...

Kuulostaa kuin oisit joku piiskuri. :D Muija ruotuun! Älä pliis käytä kiinteytyminen-sanaa...

Joo en käytä, halusin vain huomata reaktiosi :D Huomasin, että se on aikamoinen kirosana tuolla muijien puolella. Enkä nyt mikään piiskuri, jos salille veisin niin sitten. Tappeluhan tästä vielä tulee :D

Noh, keskiviikoksi töihin, mikäs tässä körmähdellessä. Suuttunu oon jo valmiiks, tässä voi enää muuta kuin nauraa.

Mä oon niin kusessa poikaystävän lahjonnan suhteen tänäkin vuonna. On ihan uskomattoman perseestä, että kahden viikon sisällä on joulu, hänen syntymäpäivänsä ja meidän vuosipäivämme. En sorru enää siihen "monta lahjaa"- fiaskoon, mikä tarkoittaa että pitäisi investoida yhteen parempaan lahjaan - mutta mihin :face: Viime vuonna ostin rannekellon, se oli se the juttu. Haluaisin ostaa jotain tarpeellista, mieluista ja hänen näköistään. Ja sellaista mikä pysyy budjetin sisäpuolella. Mahdotonta.

Aika paljon sinnepäin.

Pitäiskö kuulkaas pojat kehitellä MP13 messuille jonkunlainen pakkismiitti?
Ketäs on tulossa sinne? Kuparikatto? vokot? Ephe? plunkvist? Muita?

Pakkomennä:zzzz:

Kai siellä on pakko mennä käymään.

Mä oon niin kusessa poikaystävän lahjonnan suhteen tänäkin vuonna. On ihan uskomattoman perseestä, että kahden viikon sisällä on joulu, hänen syntymäpäivänsä ja meidän vuosipäivämme. En sorru enää siihen "monta lahjaa"- fiaskoon, mikä tarkoittaa että pitäisi investoida yhteen parempaan lahjaan - mutta mihin :face: Viime vuonna ostin rannekellon, se oli se the juttu. Haluaisin ostaa jotain tarpeellista, mieluista ja hänen näköistään. Ja sellaista mikä pysyy budjetin sisäpuolella. Mahdotonta.

Osta sille fleshlight.

Älä osta mitään. Sovitte, että molemmat ostaa itselleen aina jos tarvitsee jotakin. Loppuu tuo kärvistely ja väärien lahjojen ostaminen sun muut turhuus. Usko pois, paljon helpompaa!

Tosin tuo fleshlight on aika kova sana.

Kylhä tuo miitti saattais mulle kelvata juu. Edelliset messut (ne kaikki jopa!) jäi kokonaa välistä muutenki.

Mutta missäs se kairan penavideo on? Vai mikä loitontaja/lähentäjävideo se nyt piti olla?

Oletpas hävytön. Missä häpysi?
Ei ole.

hapyhuulirasva.png

Tuosta, jos joku haluaa rasvata omansa.

Back
Ylös Bottom